Ik vond het een terechte uitspraak hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alsof je 'm zelf al zo lang kent
wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond het een terechte uitspraak hoor.
Hij negeert me al de hele dag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat whatsappte die mij toen ik zei dat ik naar 'm toe kon komen.
Als niemand mij verteld wie hij is kan ik hem niet kennen nee..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent niet boeiend. Jan niet kennen__
Volgens mij is ie al de hele dag de tuin aan het aanharken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij negeert me al de hele dag.
Stomme Jordy.
Niet waar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen
Baas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al de hele dag de tuin aan het aanharken.
Hmm, ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen
ja ok is goed houdoe groetjes ja okeee doeeeeiiiiiquote:
vergeet 'gr gr' niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja ok is goed houdoe groetjes ja okeee doeeeeiiiii
Nee, dat doet ie voor zijn examenfeest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Wat een lieve jongen is 't ook, zomaar even de tuin aanharken voor z'n papa en mama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |