quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Delft_____________________________________________!
Eckte bazen gaan niet naar Leiden.
Nee, Leiden natuurlijk. Supermeui.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Het woord borrel gebruikt als je net eindelijk je VWO diploma hebt_______!
Jij gaat later zeker naar Delft?
Voor jou maak ik zo nodig miljoenen man-over-boord-manoeuvresquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke, even vrij vragen, moet lukkenTop.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Delft_____________________________________________!
Eckte bazen gaan naar Leiden.
Stoer, ik kijk er nu al naar uit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, Leiden natuurlijk. Supermeui.
[..]
Voor jou maak ik zo nodig miljoenen man-over-boord-manoeuvres
Dat bedoelde ik dus. Ik ga nog een jaartje Rotterdam, dus ik ben een eckte baas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij doet volgend jaar VWO, mondje houden dus
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Ik ga nog een jaartje Rotterdam, dus ik ben een eckte baas.
Je doet me denken aan die niet-heel-charmante jongen die bij de x-factor voor de laatste x-factor door was t/m de theater rondequote:
Geen idee over wie je het hebt, maar dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die niet-heel-charmante jongen die bij de x-factor voor de laatste x-factor door was t/m de theater ronde
Youtube filmpje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die niet-heel-charmante jongen die bij de x-factor voor de laatste x-factor door was t/m de theater ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |