E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom was je Emma aan het e-hosselen.
Maar...quote:
Met dames daten en een relatie aangaan en vervolgens op het web zeggen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorEen van die dames is nu m'n beste vriendin sinds m'n 14de
[..]
Maar...![]()
Wij zijn gewoon een komisch duo![]()
Vanwaar de streep?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met dames daten en een relatie aangaan en vervolgens op het web zeggen dat je homo bent._____________________________________________
YOU JUST CROSSED THE LINE.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
YOU JUST CROSSED THE LINE.
Oh, niet dus.
Zijn alleen op het internet een beetje anders.quote:
Vertel het verhaal vooral niet.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zijn alleen op het internet een beetje anders.
[..]
Vertel het verhaal vooral niet.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zijn alleen op het internet een beetje anders.
[..]
Vertel het verhaal vooral niet.
Mooi woordgebruik, maar matig variatie. Een zeven waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Kankerhoerenkankerinternet hier ook altijd
Kankerhoerenkanker. Krijg je dank kanker van 'kankerhoeren'? Aangezien je dan dus geboren moet zijn uit een 'kankerhoer' op die genen te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Klopt. (mijn Fok lag er even uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
E-hosselen is een van mijn parttime-hobbies. Heb er leuke contacten aan over gehouden hoorEen van die dames is nu m'n beste vriendin sinds m'n 14de
[..]
Maar...![]()
Wij zijn gewoon een komisch duo![]()
Niet grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kankerhoerenkanker. Krijg je dank kanker van 'kankerhoeren'? Aangezien je dan dus geboren moet zijn uit een 'kankerhoer' op die genen te hebben.
Ga je mee op vakantie?quote:
3x woord-waarde bij scrabble, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |