SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Hij hangt aan de muur links van het bed. Kan 'm dus vanuit mijn bed zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, dat is best flink. Aan het hoofdeinde gehangen of zo dat je in je bed in normale positie ernaar kan kijken (en nee, ik bedoel niet het plafond!)?
Dat je dan meteen een TT over Techno maakt vind ik overdreven hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno had 'em geopend en ik sluit 'em
Meant to be enzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Mja, moet je iemand weten die het goed kanquote:
Zijwaartsquote:
Scherp.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je dan meteen een TT over Techno maakt vind ik overdreven hoor.
ik ben heel slecht in spullen weggooien! aan bijna alles heb ik wel een herinnering, maar goed dat staat nu op zolder bij mn ouders, ooit nog s uitzoeken en kijken wat ik weer allemaal tegen kom!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben anders best blij dat ik spullen weggooi
Met 4 keer verhuizen enzo, had ik anders den hoop dubbel gehad
Ja, ik hang ook wel aan bepaalde dingen. Ik heb heel lang erg veel van mijn moeder bewaard tot ik ontdekte dat werkelijk alles op zolder ligt te verstoffen. Ik bewaar het omdat ik het gevoel heb dat weggooien niet mag, maar ik doe er geen fuck mee. Nu dus het meeste weg gedaan, wel fijn hoor. Ruimte in je huis, ruimte in je hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in spullen weggooien! aan bijna alles heb ik wel een herinnering, maar goed dat staat nu op zolder bij mn ouders, ooit nog s uitzoeken en kijken wat ik weer allemaal tegen kom!
Slecht voor de akoestiek man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook eens wat dingen op gaan hangen.... Woon hier al ruim 2 jaar en er hangt nog niks aan de muren
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb nog amper plinten liggen. En ik woon er veel langer dan 2 jaar..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Plinten? Dat is een vies woord hier in huis.
Ik moet nog een stukje laminaat afmaken en restje plintenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb nog amper plinten liggen. En ik woon er veel langer dan 2 jaar..
dat is waar, ik heb het dan gelukkig ook niet in mn huis staan maar op de zolder bij mn ouders. ach ja, straks als ik ga verhuizen moet er toch maar even aan geloven en ook spullen weg gaan doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik hang ook wel aan bepaalde dingen. Ik heb heel lang erg veel van mijn moeder bewaard tot ik ontdekte dat werkelijk alles op zolder ligt te verstoffen. Ik bewaar het omdat ik het gevoel heb dat weggooien niet mag, maar ik doe er geen fuck mee. Nu dus het meeste weg gedaan, wel fijn hoor. Ruimte in je huis, ruimte in je hoofd.
Hehe, hier ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet nog een stukje laminaat afmaken en restje plinten
En nog wat muren beplakken met behang of stucwerk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |