Ik hang ook vaak op hele rare tijden de was op hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:40 schreef Tegan het volgende:
Wel sexy, zo'n man die de was ophangt, ookal is het midden in de nacht.
![]()
.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:26 schreef Tegan het volgende:
Niets sexiers dan een man die voor zichzelf kan zorgen hoor.
Of als je de overgebleven tomatensoep door de plee spoelt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Ik voel me ook altijd zo sexy als ik de was ophang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort dat in de groenbak of in de wc?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef Tegan het volgende:
OMG. Ik gooide net per ongeluk 100 Gb aan series weg![]()
.
Groenbak m'n reet, weet je wat voor zooi dat wordt?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoort dat in de groenbak of in de wc? [ afbeelding ]
Dat is toch het probleem van de vuilnisman.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Groenbak m'n reet, weet je wat voor zooi dat wordt?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoort dat in de groenbak of in de wc? [ afbeelding ]
Flatnetwerken waarop alle series die je kunt verzinnen van aflevering A t/m Z op gedeeld wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Stomme comfirmatiebox dacht ik. Vroeg hij of hij die 100 Gb permanent mocht verwijderen omdat het niet in de prullenbak past.
Wat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flatnetwerken waarop alle series die je kunt verzinnen van aflevering A t/m Z op gedeeld worden
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:26 schreef Tegan het volgende:
Niets sexiers dan een man die voor zichzelf kan zorgen hoor.
Omdat de prullenbakgrootte niet dynamisch is blijkbaar maar vooraf ingesteld. Ik gebruik de prullenbak nauwelijks, als ik iets weg flikker, flikker ik het ook wég.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen waarom 100Gb niet in een prullenbak past onder Windows, tenzij die schijf stampvol zit.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:21 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niets delen. Ik ben bezig de ultieme seriescollectie op te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |