SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :pUnbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p![]()
![]()
![]()
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.Zo, bij deze ben je aangenomen als scriptschrijverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p![]()
Helaas wel ja.. Maar sowieso Charliequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef losingmymind het volgende:
Kan Rik niet ophouden met dat jaloerse gezeik? Hij duwt die mannen juist naar haar toe, in plaats van dat hij ze weg houdt.
En hij is zo leuk met Valentijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Nicknicknicknick en had ik al gezegd, nick? Eindelijk weer eens een karakter in de serie die wel leuke/foute dingen kan gaan doen
.
En ja, die heerlijk foute stem ook
De kop van Rik aan het einde van de aflevering, wat is hij toch eigenlijk ook een holbewoner.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is het Rik die Danny en Nick neer wil schieten.
Goed, ik beeld mij even het spannendste scenario af wat ik nu kan verzinnen tijdens de cliff.Maxime was toch neergeschoten zei je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dit moest even. :p
Misschien volgt hij haar juist wel even omdat hij haar zo op een ongestoord moment kan begroeten, ipv een drukke charlies in te lopen. Het eerste gesprek wil je denk ik niet in het bijzijn van teveel mensen hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef MoiMoi85 het volgende:
Even de afleveringen bekeken van afgelopen dagen.
Waarom trouwt iedereen binnen een paar maanden? Het heeft toch totaal geen betekenis meer?
Waarom staat Nick Charlie te bespieden bij Charlie's?
En waarom staat hij heel toevallig langs de weg waar Charlie langs moet? Wel heel toevallig dat zij stil staat op dat moment.
Okee, het is een soap, maar toch...
Ben blij dat Nick weer terug is. Ik hoop dat hij Maxime iets aan gaat doen. Dat verdient ze.
Ach gut, dit verwachtte ik al vroeger of later, niks mis mee, alleen........zeg er wel effe bij dat dat een topic in ONZ was, waar het de bedoeling is dat je trollt, ik wil ook weleens mijn verstand op nul zetten en daar is ONZ ideaal voor. Het is geenzins te vergelijking met hoe serieus ik discussiëren in andere subfora neemquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan dit topic eens door te lezen:
Madame_Paon een gedicht
Heer_van_Bartolhoven heeft inderdaad een hoog niveau.[/sarcasme]
Vergelijk die opmerkingen en mijn manier van doen daar eens met posts die ik hier doe of bijvoorbeeld in POL, link eens naar een topic in SHO of in POL waar ik opmerkingen van dat kaliber maak. Ik durf te wedden dat je daar geen geschikt voorbeeld van kunt vinden. Mijn postgedrag daar was een bewuste keuze het niet zo nauw met de discussieregels te nemen, er is 1 plek waar dat kan, mag en zelfs de bedoeling is: ONZ wat staat voor onzinquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus jij vindt die opmerkingen wel van hoog niveau?
En dit soort dingen komen van twee kanten, dus het ligt echt niet alleen aan mij.
Ach in soapland kan er wel meer wat dat betreft, ik vroeg me altijd al af hoe Frits en Martine een koppel konden worden na die cliff in seizoen 2quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Maxime.
... dat kun je niet menen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Die acteur die Nick speelt kan niet acteren.
Zo nep en helemaal naast zo'n goede actrice als Lieke.
Ik meen dat heel serieus. Lieke is wel echt een goede actrice, bij die dude was het zo gespeeld en duidelijk dat hij aan het acteren is.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik meen dat heel serieus. Lieke is wel echt een goede actrice, bij die dude was het zo gespeeld en duidelijk dat hij aan het acteren is.
Vind maar wat je vind.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Christophe Haddad is een fantastische acteur. Hij brengt de emoties heel geloofwaardig over.
Bijvoorbeeld bij de cliffhanger van seizoen 19 en de eerste aflevering van seizoen 20. Je kon gewoon zien dat Nick zich niet meer kon beheersen en echt het gevoel had gek te worden. En dat zonder enorm hysterisch gedoe.
Lieke vind ik maar middelmatig.
Misschien, ik ga wel even op pad naar ander werk van hem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat het eerder door zijn stem en manier van articuleren komt, dat het nep overkomt.
Maar zo praat hij nou eenmaal.
In interviews praat hij ook zo.
Dit is de slechtste binnenkomer mogelijk. Sterkte hier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik meen dat heel serieus. Lieke is wel echt een goede actrice, bij die dude was het zo gespeeld en duidelijk dat hij aan het acteren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |