Jij doet net alsof ik een relatie zoals TS heeft super vind. Ik heb je al gezegd dat ik dit gedrag van een vrouw zoals ik zelf ben, met ervaring enzo, niet vind kunnen. Het enige wat ik zeg is dat er bij een eerste keer speciale omstandigheden zijn en dat je daarom wel iets meer geduld dan één maand zou kunnen hebben. Natuurlijk is het vervelend voor TS, maar als het werkelijk een relatie is en je houdt zo veel van elkaar dan denk ik dat je dat voor de ander over kunt hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Frag_adder het volgende:
Beetje jammer alleen dat je in je argument puur en alleen het standpunt van de vrouw mee neemt. Een relatie heb je met zijn tweeen. Ik zeg niet dat de vrouw dus seks moet hebben zonder dat ze klaar is omdat de man dat wilt, maar ik vind wel dat er naar een compromis gezocht moet worden in plaats van zoals jij zegt, alles wat hij zegt negeren en 100% van de beslissingen bij haar neer leggen met als boodschat dat hij zich daar maar in moet zien te vinden. Dat is geen relatie, dan ben je haar speeltje.
Dit heb ik niet goed uitgelegd. We zijn al 7 maanden samen, ook wel intiem hoor (veel diepe gesprekken enz.), maar na 4 maanden hadden we een tijdje ruzie. Toen hebben we een kleine pauze gemaakt en daarna zijn we nog intiemer bij elkaar gekomen. En ik probeer ook subtiel haar hand te verplaatsen, maar volgens mij begrijpt ze de hint niet.quote:Je zegt dat jullie pas een maand intiem zijn. Als ik jou was zou ik dat meisje nog even wat tijd geven om zich op haar gemak te voelen en zelf initiatief te nemen. Tot die tijd zou ik niet meer doen dan subtiel haar hand verplaatsen en kijken hoe ze daarop reageert.
Doen we ook wel eensquote:Toen ik nog jong was (![]()
![]()
) deed ik voor ik echt seks had ook wel eens aan droogneuken. Bijna alles uit behalve jouw boxer en haar slipje en wrijven maar. Daar kreeg ik het altijd erg warm van. * Velma komt op ideeën voor heruitvoering
Of juist helemaal niks meer doen tot ze smeekt om pikquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Equites het volgende:
Gewoon helemaal gek likken totdat ze schreeuwt om die pik!
Waarom ben je er dan ooit mee gestopt? Tis een standje wat ik altijd ben blijven doen van tijd tot tijd (al kan het slipje, de boxer of beide ook gewoon uit gaan soms)quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef Velma het volgende:
Toen ik nog jong was (![]()
![]()
) deed ik voor ik echt seks had ook wel eens aan droogneuken. Bijna alles uit behalve jouw boxer en haar slipje en wrijven maar. Daar kreeg ik het altijd erg warm van. * Velma komt op ideeën voor heruitvoering
Met intiem wordt hier seks bedoeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Getal1337 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties!
Dit heb ik niet goed uitgelegd. We zijn al 7 maanden samen, ook wel intiem hoor (veel diepe gesprekken enz.), maar na 4 maanden hadden we een tijdje ruzie. Toen hebben we een kleine pauze gemaakt en daarna zijn we nog intiemer bij elkaar gekomen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef Velma het volgende:
[..]
Of juist helemaal niks meer doen tot ze smeekt om pikZe laat zich nu lekker verwennen maar komt zelf niet over de brug. Prima, maar dan hoeft ze ook geen verwennerij te verwachten van zijn kant lijkt me.
Je moet niet dwingen, je moet niet vragen. Je moet opgeilen. Je moet leiden en opgeilen. Zo werkt de natuur en zo zal het altijd werken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:07 schreef simmu het volgende:
als je het nu eens aan haar vraagt, in plaats van hier een topic openen
kijk uit met zachte dwang. wat voor jou zachte dwang is, kan voor een ander een heleboel dwang zijn wat ook een heleboel verneukt. seks op jullie leeftijd is een geweldig grote stap met de geweldig grote potentie om narigheden te doen ontstaan. blijkbaar sta jij hier toch wat sterker in dan zij. vraag haar gewoon eens of ze het eng vind je 'daar' aan te raken. oefen met elkaar aanraken op meer niet voor de hand liggende plaatsen, en dat dan wel echt netjes bij elkaarrugmassages beiden zonder klleren, om en om bij elkaar bijvoorbeeld. leuk muziekje erbij, kaarsje, ik noem maar wat
Droogneuken is geen standje, het is een 'techniek' (quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan ooit mee gestopt? Tis een standje wat ik altijd ben blijven doen van tijd tot tijd (al kan het slipje, de boxer of beide ook gewoon uit gaan soms)![]()
En inderdaad een prima standje voor TS om eens te proberen met zijn vriendin!
Dit ja!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef Velma het volgende:
Toen ik nog jong was (![]()
![]()
Dat is het probleem nou juist, ik heb geen idee hoe ik dat met haar moet bespreken! Daar wil ik nou juist tips overquote:als je het nu eens aan haar vraagt, in plaats van hier een topic openen
Ik doe het liever veilig: condoom om en als ze er niet klaar voor is dan zal ze me heel raar aankijken.quote:Meestal gaat dit toch automatish? Tenminste bij mij ging het van zoenen, steeds lager likken, beetje bij d'r schaamstreek wrijven met je hand, zij d'r broek uit, likken > sex!
Jazekerquote:geniet ze überhaupt van het gebeft worden?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou juist, ik heb geen idee hoe ik dat met haar moet bespreken! Daar wil ik nou juist tips over
[..]
Ik doe het liever veilig: condoom om en als ze er niet klaar voor is dan zal ze me heel raar aankijken.
Of: Niet veilig, dus dan hatseflats ik hem er gewoon in. Maar als ze daar niet klaar voor is dan zit ik dik in de problemen...
[..]
Jazeker
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, ben je nu een man of niet, waar is je talent om te leiden, man. Geil haar op zodat ze niets anders wil dan jouw lid in haar, dat is toch niet zo moeilijk?
Je moet niet iets willen 'bespreken' zo voor de eerste keer, dan maak je haar bang. Het moet spontaan gebeuren. Snap dat toch, man. Met zo'n instelling vind ik het niet vreemd dat je er nog steeds niet op bent geweest. Zeven maanden. Zeven maanden waarin je al poes had kunnen raken. Communicatie over wat je lekker vind en hoe en wat je allemaal eventueel wilt plannen komt later wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet niet dwingen, je moet niet vragen. Je moet opgeilen. Je moet leiden en opgeilen. Zo werkt de natuur en zo zal het altijd werken.
ok, concreet een opening: zet iets sexy achtigs populairs op (9.5 weeks is bv wel een goede voor zoiets) en vraag of ze het leuk zou vinden als je zulks bij haar doetquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou juist, ik heb geen idee hoe ik dat met haar moet bespreken! Daar wil ik nou juist tips over
[..]
Ik doe het liever veilig: condoom om en als ze er niet klaar voor is dan zal ze me heel raar aankijken.
Of: Niet veilig, dus dan hatseflats ik hem er gewoon in. Maar als ze daar niet klaar voor is dan zit ik dik in de problemen...
[..]
Jazeker
Ok, dat zal ik eens proberen. Ik zie haar vrijdag weer. Misschien avondje bioscoop, logeren en dan vuurwerk?quote:Zelf ook eens gehad. Duurde een week of 3 en was altijd stikshaggerijnig dat ik moest likken en zij niks deed. Uiteindelijk zei ze dat ze t niet durfde (wss omdat ik mn frustratie niet goed wist te verbergen) maar wel wilde. Daarna heb ik tijdens t zoenen voorzichtig dr hand hun broek ik gewerkt -op een subtiele manier, ze kon altijd terug! - maar sindsdien hebben vermaken we ons allebei uitstekendsucces iig
klinkt als een goed ideequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Ok, dat zal ik eens proberen. Ik zie haar vrijdag weer. Misschien avondje bioscoop, logeren en dan vuurwerk?
Ik zou als uitgangspunt aanhouden dat je dan wel ziet in plaats van vuurwerk uit gaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Ok, dat zal ik eens proberen. Ik zie haar vrijdag weer. Misschien avondje bioscoop, logeren en dan vuurwerk?
dit. ik denk dat hij blij mag zijn met evt een pijpbeurt ofzo. niet te veel verwachtten dan kan het alleen maar beter wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zou als uitgangspunt aanhouden dat je dan wel ziet in plaats van vuurwerk uit gaanen haar gewoon een beetje de weg wijzen. Er vanuit gaan dat het zondermeer neuken wordt zou zomaareens voor een grafstemming kunnen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |