Feliquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef Sarabi het volgende:
Voldoende voor mijn Bachelorscriptieen toen kwam de stress er nog een keertje uit
Nieuwe workshopquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[me=Stereotomy] pakt een stoel en gaat naast Memo zitten
[/me]
Praatgroepje?
moet je voor de grap eens opvallend knipogen naar die jongenquote:
mooi zo. Toch wel ieder 1 pizza he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
Zo. De tandarts hebben we weer overleefd. Alleen even wat tandsteen door hem laten verwijderen, verder was alles gelukkig nog in orde.![]()
Boodschappen gedaan en vandaag even makkelijk doen: (lactasepil erin) en een steenoverpizza van dr. Oetker aangeschaft om eens te proberen.
Morgen wel weer zelf koken.
Oh ja, nog een paprikasoepje vergeten gister. (uit de vriezer gehaald).quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:06 schreef DarkElf het volgende:
de geur van paprika's die blakeren onder de grill vind ik zo lekker
ze zitten niet meer in de trein helaasquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens opvallend knipogen naar die jongen
een vier uurtje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, nog een paprikasoepje vergeten gister. (uit de vriezer gehaald).
lekker broccoli en zalmquote:Vanavond alsnog broccoli en zalm en aard.
Vandaag zag een lekker pastarecept in de vk. en uitgeknipt voor morgen.
Ik ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger had je dan zo´n leuke pagina in Spoor (dat leuke tijdschrift dat er niet meer is) met allemaal oproepjes naar die leuke jongen met de zwarte broek in de trein bij Tilburg en dat lieve meisje met het bruine haar tussen Utrecht en Amersfoort
Ik vond dat leuk leesvoer
Ik zag vanmorgen een geopend vol blikje kikkererwten ind e koelkast. Ik heb zo het vermoeden dat Ross dacht dat het mais wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:23 schreef freecell het volgende:
Klein blikje?
Met zongedroogde tomaten, , paprikatje erdoor...
Gewoon bonenschotel
Geen idee waar ik Tahin vindquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:25 schreef AnneX het volgende:
http://www.mijnreceptenbo(...)rkse-humus-3657.html
haha dat ken ik helemaal niet, klinkt leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger had je dan zo´n leuke pagina in Spoor (dat leuke tijdschrift dat er niet meer is) met allemaal oproepjes naar die leuke jongen met de zwarte broek in de trein bij Tilburg en dat lieve meisje met het bruine haar tussen Utrecht en Amersfoort
Rails heette dat blad toch? Ik mis het nog steeds wel idd, zat af en toe echt leuk leesvoer tussen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat is geen tahinquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef AnneX het volgende:
In mijn keukenla![]()
http://thuis.verstegen.nl/producten/942-Sesamzaad.html
heb je nog toevallig iets van andere boontjes in blik? kikkererweten/ boterboontjes oid/ en kidneyboontjes, blikje tonijn, veel peterselie, peper, olie en knodlook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is geen tahinE ik zou niet weten hoe je dat moet tahineren
Alles, incl de peterselie, aanwezigquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef DarkElf het volgende:
heb je nog toevallig iets van andere boontjes in blik? kikkererweten/ boterboontjes oid/ en kidneyboontjes, blikje tonijn, veel peterselie, peper, olie en knodlook.
goeie combi.
gewoon bij elkaar mikken en klaar. misschien nog wat citroensap als je dat hebt..quote:
oh neequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is geen tahinE ik zou niet weten hoe je dat moet tahineren
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
mooi zo. Toch wel ieder 1 pizza he?
ok, ben wel benieuwd hoe die zijn. Wil je dat laten weten als je dat onthoudt? Ik heb alleen ervaring met Ristorante en Casa di Mama van Oetker.quote:
Ik zal het je laten weten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, ben wel benieuwd hoe die zijn. Wil je dat laten weten als je dat onthoudt? Ik heb alleen ervaring met Ristorante en Casa di Mama van Oetker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |