Bij mij viel het mee, ik kreeg alleen enorme jeuk in m'n mond. Maar af en toe had ik dat over voor zo'n druipende perzik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
het lijkt mij trouwens vreselijk allergisch voor iets te zijn. ik hoor zoveel lekkere dingen voorbij komen waar sommigen van jullie allergisch voor zijn...
en Krak; heeeel veel sterkte vnv! maak maar n lekkere biefstuk zoals Lein zegt
Je had al twee grotequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb 3 meloenen gehaald, wel kleintjes ook, was 1 euro per stuk, 3 voor 2 euro
21,90 euro per fles van 250 ml, een biologische shampoo en een biologische cremespoelingquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Het is in ieder geval niet slechter, dus het hangt ervan af hoeveel je in totaal ervoor betaald hebt
Van sulfaten (sterke zeepgroep) en parabenen (conserveringsmiddelen) is iig nooit echt aangetoond dat ze slecht(er) zijn voor je haar dan producten zonder die dingen.
Then again, mijn shampoo is ook sulfaten en parabenenvrij.
Oeh, mooi prijsjequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 3 meloenen gehaald, wel kleintjes ook, was 1 euro per stuk, 3 voor 2 euro
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
21,90 euro per fles van 250 ml, een biologische shampoo en een biologische cremespoeling
Hmm. Die van de kapper is vast ook goed, toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Als je per se *-vrije shampoo en conditioner wil, kun je kijken naar dr. Organic bij de Tuinen:
[ afbeelding ]
Da's geloof ik 6 EUR per 250 mlZe hebben ook body wash etc.
Ja hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm. Die van de kapper is vast ook goed, toch?
ja 2 groentekramen naast elkaar, vrij grote ook, dus lekker concurrerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, mooi prijsje![]()
En Lein, mijn hemel, daar mag je wel stralend haar van krijgen van die prijs
moet werken tot 22quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Memo ga je morgen met mij en L. en een Indiase collega van L. en een gezamelijke vriendin mee naar Slumdog Millionaire, openlucht film op Plein 1992?
al een tijdje niet. wacht op een periode dat het weer wat beter gaat met banen (hoop na de zomer) en heb nu ook andere dingen aan mn hoofdquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je bent toch nog wel naar ander werk aan het kijken/zoeken?
(wel fijn overigens dat het verbeterd is)
cheapoquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, snap ik hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
al een tijdje niet. wacht op een periode dat het weer wat beter gaat met banen (hoop na de zomer) en heb nu ook andere dingen aan mn hoofd
Ja!! En ik begrijp daar echt niets van. Heb je een andere shampoo: geweldig spulquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
Oip voor die shampooDat zou ik er zo niet voor betalen
Bij mij werkt een nieuwe shampoo altijd 3 weken fantástisch en dan is het weer 'gewoon'
Mijn truc: ik heb verschillende staan
ik heb ,mn haar laten verven (ipv doe het zelf verf) en sindsdien gebruik ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
Oip voor die shampooDat zou ik er zo niet voor betalen
Bij mij werkt een nieuwe shampoo altijd 3 weken fantástisch en dan is het weer 'gewoon'
Mijn truc: ik heb verschillende staan
JA! Hoe kan dat nou hè?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!! En ik begrijp daar echt niets van. Heb je een andere shampoo: geweldig spulPaar weken later: doet niks meer
Dus, maar weer een ander merk/smaakje etc en dan werkt het weer super
oh vreemd gevoel lijkt me datquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij viel het mee, ik kreeg alleen enorme jeuk in m'n mond. Maar af en toe had ik dat over voor zo'n druipende perzik.
Ik vind die 'color' shampoos ook erg goed, omdat ze meestal een zonnefilter bevatten en een flinke lik antioxidanten in de vorm van vitamine Equote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ,mn haar laten verven (ipv doe het zelf verf) en sindsdien gebruik ik
[ afbeelding ]
en af en toe conditioner en mn haar blijft t goed doen
ik had laatst colorshampoo van de hema en dat vond mn haar niksquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind die 'color' shampoos ook erg goed, omdat ze meestal een zonnefilter bevatten en een flinke lik antioxidanten in de vorm van vitamine E
Ook goed voor hoofdhuid en niet-gekleurd haar
Thnx, ben er ook wel tevreden over eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |