SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef U.N.K.L.E. op zondag 17 juli 2011 21:11:54
Mensen die Internet-Held niet waarderen :')
inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:47 schreef schommelstoel het volgende:
Veel wielrenners denken voorrang te hebben op de weg, klopt.
Die zitten hier al in overvloed, helaas, mongolen wat het zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef Nielsch het volgende:
Stelletje idioten, ga lekker in Limburg fietsen ofzo.
[ afbeelding ]
Gewoon van hun fiets afschoppen als ze niet willen stoppen bij het zebrapad terwijl jij over wilt steken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:47 schreef schommelstoel het volgende:
Veel wielrenners denken voorrang te hebben op de weg, klopt.
Moet je bij mij doen ik klap je gewoon dood want naast wielrennen doe ik ook aan mma.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Gewoon van hun fiets afschoppen als ze niet willen stoppen bij het zebrapad terwijl jij over wilt steken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Moet je bij mij doen ik klap je gewoon dood want naast wielrennen doe ik ook aan mma.
Kijk maar uit dat je dan Jahr00n niet een keer tegenkomt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Twiitch het volgende:
Ik geef geen voorrang aan wielrenners, dan maar wat lakschade.
Als iemand mij van m'n fiets zou afduwen, zou ik terugslaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
heh getver.
Ik heb soort gelijke klacht.. eigenlijk al een aantal jaar
Het is niet alleen in de stad een kotswaardig probleem.
Ik woon in een leuk pittoresk dorpje wat op de routen van vele grote fietsroutes ligt.
En zulke lui, dik en dun, komen nu met bosjes door het dorp heen gecrossed.
Ze denken werkelijk al het recht van de wereld ook te hebben, gewoon 5 breed op een fietspad en als je niet aan de kant gaat [de berm in jumped met je zeer normale oma fiets], gaan ze wel aan de kant maar steken ze over het algemeen een arm of been uit om je toch van je fiets af te werken.
Buiten dit fietsen ze in het donker zonder licht en worden ze gewelddadig als je ze vervolgens aanrijd omdat ze na genoeg onzichtbaar zijn met je perfect belichte fiets. Nee zelfs reflector bandjes zijn kennelijk te veel gewicht toevoeging voor de wielren hobbyisten.
En ja, ze nemen ook op de auto wegen hier gewoon voorrang/negeren stoplichten als de kruising rustig is/geen snelweg. Zo reed ik er ongeveer 2 uur geleden nog bijna een aan.
Arrogante pis nichten zijn het.. klaar.
[die mijn dagelijkse fiets route naar mijn vrienden/werk/supermarkt een stad verder een compleet fiasco maakt... ]
Ik zou het graag doen.. maar als ze met 60 km/u verder skelteren kan ik hooguit mijn telefoon naar het hoofd van gooien.. en dat gaat me net iets te ver.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als iemand mij van m'n fiets zou afduwen, zou ik terugslaan.
Heb ik zelfs al een keer gedaan.
Mensen moeten gewoon hun handen thuishouden en als ze dat niet doen, moeten ze niet gaan janken dat je iets terugdoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |