quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef vaasinbloem het volgende:
wat ga je me tt dissen, kom vechten dan
bter kom je niet flink doen tege mij je weet niet met welke je te maken heb gekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef vaasinbloem het volgende:
wat ga je me tt dissen, kom vechten dan
ik poep op mensen uit woensel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
[..]
bter kom je niet flink doen tege mij je weet niet met welke je te maken heb gekeen keer in woensel komen wel make je af
Slim! Ik moet dezelfde maandag misschien nog beginnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef LatonOne het volgende:
I feel your pain...![]()
ontopic: ik heb 2 weken vakantie na lowlands geplanned
Wat tof dat je aan de VU gaat studeren! Ja, die IDEE-week is wel echt aan te raden. Je leert meteen heel veel leuke mensen kennen van je opleiding en faculteit. Wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:34 schreef AMDB het volgende:
Kwam er vorige week achter dat ik op zondagavond al naar huis moet, volgende dag begint IDEE week (introductie VU) en daar wil ik eigenlijk van begin tot eind bij zijn. Jammer voor de laatste nacht Lowlands dus
Waarom moet je daar vanaf het begin bijzijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:34 schreef AMDB het volgende:
Kwam er vorige week achter dat ik op zondagavond al naar huis moet, volgende dag begint IDEE week (introductie VU) en daar wil ik eigenlijk van begin tot eind bij zijn. Jammer voor de laatste nacht Lowlands dus
1 Dagje mis je niks aan..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:34 schreef AMDB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |