Idd het was te verwachten maar jammer dat er alleen dance namen bekend zijn gemaakt vandaag. Waar ik eigenlijk niet echt iets leuks van vindquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Overigens blijft mijn piemel bij die namen gewoon hartstikke slap...
Nou dat dus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:42 schreef ranja het volgende:
Ik wil meer bands. Al die dance en electro dingen zijn aardig voor erbij maar meer ook niet.
Enige echt bekende nummer van Zombie Nationquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef julian6 het volgende:
Zombie nation haha, wist niet eens dat deze van hem was
x-ray naam? klinkt wel relaxtquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Junkie het volgende:
AKS!![]()
Nu hopen dat Selah Sue ook meedoet.
X-Ray of Bravo, maakt niet uit... Ik ben erbij.quote:
Op een festival als LL vind ik dit soort muziek altijd erg relax..maar ik kan me maar niet ontrekken aan de gedachte dat men in de films van de jaren 80-90 dit soort gebliep gebruikten als illustratie voor toekomstmuziek. Hadden ze nog gelijk ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
X-Ray of Bravo, maakt niet uit... Ik ben erbij.
Het is echt zo gaaf.
Nog eentje om het af te leren.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Zitten toch weer wat vette namen bij zeg. Amon Tobin, Fake Blood, Zombie Nation.
Maar ik verwachtte weer eens teveel(chemical brothers)
Haha, heel herkenbaar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op een festival als LL vind ik dit soort muziek altijd erg relax..maar ik kan me maar niet ontrekken aan de gedachte dat men in de films van de jaren 80-90 dit soort gebliep gebruikten als illustratie voor toekomstmuziek. Hadden ze nog gelijk ook
Dat kan nog, dat lijkt me een alpha naam terwijl dit vooral x-ray en misschien wat bravo namen waren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik verwachtte weer eens teveel(chemical brothers)
Komt nog wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:20 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, geen feestje bij Gitaarmat dus.
grooverider uiteraard. maar ja ook al 10 jaar irrelevant.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef julian6 het volgende:
Nymfo uiteraard ook heel blij meeStaat er nog meer drumnbass tussen trouwens?
Snap jij het wel?quote:
get with the timesquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:26 schreef LatonOne het volgende:
deadbeat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kyle hall & tensnake![]()
![]()
![]()
Jammer voor de band liefhebbers maar ja.. get with the times
dat heb je altijd met elektronische namenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Blijft grappig om te zien dat iedereen weer andere namen prefereert en kent bij zo'n post.
neem aan van wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef willemwaus het volgende:
Komt er trouwens nou nog meer of was dit alles? (missen er nog 20 ofzo toch?)
20 wat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef willemwaus het volgende:
Komt er trouwens nou nog meer of was dit alles? (missen er nog 20 ofzo toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |