Depeche Mode schijnt ook te komen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Depeche Mode schijnt ook te komen.
Tent opzetten, stoeltje uitklappen, gaan zitten, drankje inschenken en naar de buren kijken die aankomen en ze succes wensen!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Gaspanic het volgende:
Het eerste wat ik doe, na mn tentje opzetten en shit, is naar de buren van vorig jaar om ze te verwelkomen
Wáaát? Dat optreden was geweldig. Maar je moet gewoon vooraan komen staan en je mee laten slepen in een lange doldwaze rit. Niet weg voordat je door en door bezweet bent (na een half nummer ongeveer). Maar dan wil je al niet meer weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef indiaantje89 het volgende:
heb net wat tracks gezien van Arctic Monkeys @ T In THe Park maar zag er niet echt spannend uit. Viel me een beetje tegen, hoop dat ze het op Lowlands beter doen.
ben benieuwd naar de volgende lading namen
Denken dat arctic monkeys zo fucking goed zijn. Oke, ze spelen strak maar meer dan dat krijg je ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wáaát? Dat optreden was geweldig. Maar je moet gewoon vooraan komen staan en je mee laten slepen in een lange doldwaze rit. Niet weg voordat je door en door bezweet bent (na een half nummer ongeveer). Maar dan wil je al niet meer weg.
Ach, gezien hoe het er aan toe gaat vooraan hebben ze ook helemaal geen show nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denken dat arctic monkeys zo fucking goed zijn. Oke, ze spelen strak maar meer dan dat krijg je ook niet.
Als de muziek goed genoeg is heb je meer niet nodigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denken dat arctic monkeys zo fucking goed zijn. Oke, ze spelen strak maar meer dan dat krijg je ook niet.
Dan was enter shikari een paar jaar terug ook een top actquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, gezien hoe het er aan toe gaat vooraan hebben ze ook helemaal geen show nodig.
Is bullshit lijkt me, nergens anders staat er wat over.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor de dance liefhebbers:
Noisa op Lowlands?
http://www.last.fm/music/Noisia/+events
Ik ken heel Last.FM niet echt eigenlijk. Kunnen mensen dat zelf toevoegen als een soort Wikipedia?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:41 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Is bullshit lijkt me, nergens anders staat er wat over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |