En terecht dat men dat zei, Evans deed dat tot drie jaar geleden ook niet/nooit. Hij flikte Gesink ook een keer op deze manierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paar jaar terug waren er nog heel veel mensen die Evans laf noemden omdat hij nooit aanviel...
Treurig als mods trollenquote:
Ik vond het altijd een wieltjeszuigende hypochonder, maar sinds z'n WKtitel is er veel veranderd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht dat men dat zei, Evans deed dat tot drie jaar geleden ook niet/nooit. Hij flikte Gesink ook een keer op deze manier
Klopt, gewoon prima gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Felagund het volgende:
Gesink wordt gewoon 17e. Dus helemaal niet zo slecht als sommigen hier beweren.
Hoe moet je dan ooit in het hooggebergte die splijtende demarrage plaatsen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Tommeke het volgende:
Hij mist toch explosiviteit voor dit soort grappen.
Die gaat hij ook niet plaatsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe moet je dan ooit in het hooggebergte die splijtende demarrage plaatsen?
Die hoef je dan ook niet te plaatsenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat kan hij dus niet. Al wordt hij wel relatief beter in steile langen klimmen. Zie bijvoorbeeld Emilia, die Gesink al twee keer won.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ach dat is Fok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef farscapevr8 het volgende:
ik zou me als mod van dit subforum aardig in me zak gescheten voelen als mijn collega's hier komen en de topics volschijten met trolshit.
lijkt me dat modjes t voorbeeld horen te geven maar t lijkt alsof er een aantal kinderen modrechten hebben gekregen
Heb je Uhlrich wel is een splijtende demarrage zien maken in het hooggebergte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat ook.quote:
Het zijn net mensen hè, en onwetendheid en te hoge verwachtingen is niet gelijk aan trollenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef farscapevr8 het volgende:
ik zou me als mod van dit subforum aardig in me zak gescheten voelen als mijn collega's hier komen en de topics volschijten met trolshit.
lijkt me dat modjes t voorbeeld horen te geven maar t lijkt alsof er een aantal kinderen modrechten hebben gekregen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach dat is Fok.
Ondertussen zitten ze met een stijve piemel in de hand omdat ze een blauw kleurtje hebben.
Hoeft helemaal niet. Zoals Basso rondes wint zou Gesink dat ook kunnen doen in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Normale vraag hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef TheArt het volgende:
Die hoef je dan ook niet te plaatsenEen mod die trollt, wat triest zeg
Hoe langer, steiler en hoger het wordt, hoe beter voor Gesink. Die 'splijtende' demarrage heeft hij daar dan ook niet. Wel een versnelling, waarna hij een tempo heel lang vol kan houden op een lange klim. Waardoor weinig anderen er meer over kunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren vrees ik, en in tegenstelling tot een hoop anderen hier zie ik dat wel degelijk als een probleem. Want aanhaken bij een demarage kan hij ook niet, wel strak tempo rijden, hij zal vast bij de eersten boven komen, maar nooit als eerste met tijdwinst op de grote concurrenten verwacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien is VDB wel gewoon beter dan Gesink, vind hem tot nu toe een zéér sterke indruk maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
VDB dan, die heeft ook nauwelijks een versnelling en is ook niet explosief.
Zo hard doortrekken dat iedereen kraakt. Dat lukte hem in het verleden wel. Demarreren in het hooggebergte is iets anders, omdat iedereen op een gegeven moment lang à block zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een beperking, dat is het.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef UltraR het volgende:
Gesink 17e in dag en algemeen
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren vrees ik, en in tegenstelling tot een hoop anderen hier zie ik dat wel degelijk als een probleem. Want aanhaken bij een demarage kan hij ook niet, wel strak tempo rijden, hij zal vast bij de eersten boven komen, maar nooit als eerste met tijdwinst op de grote concurrenten verwacht ik.
Dus in feite zou een klimtijdrit ideaal zijn voor Gesink.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe langer, steiler en hoger het wordt, hoe beter voor Gesink. Die 'splijtende' demarrage heeft hij daar dan ook niet. Wel een versnelling, waarna hij een tempo heel lang vol kan houden op een lange klim. Waardoor weinig anderen er meer over kunnen.
9 van 9 hier en 7 in de top 9.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef TheVulture het volgende:
8 van de 9 renners in mijn tourpool in de top 20 vandaag
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef Drebbelman het volgende:
Arme Gesink. Heel Nederland verwacht dat hij elke keer maar even wint als het wat procentjes omhoog gaat.
Niet verkeerd van Gesink. Hij heeft dit nooit goed gekund, en gezien het feit dat ie gelijk met Andy binnenkomt heeft hij de schade goed beperkt kunnen houden.
De prestatie van Gesink was niet slecht en zeker geen fail, maar ik vind dat hij er vooraan had bij moet kunnen zitten als je ziet wie er nog bij zat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ook.
En je zag dat hij aan het einde niets meer verloor, toen kon hij strak een tempo blijven rijden. Hij verliest het meest bij die eerste versnelling van Contador...
Bij mij alleen mijn kopman (Andy) niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef TheVulture het volgende:
En Leipie, en Wiggins, en Hesjedal, en Basso, en Horner etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef Drebbelman het volgende:
Niet verkeerd van Gesink. Hij heeft dit nooit goed gekund, en gezien het feit dat ie gelijk met Andy binnenkomt heeft hij de schade goed beperkt kunnen houden.
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dus in feite zou een klimtijdrit ideaal zijn voor Gesink.
Ah wat fijn zeg!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij een lange en steile klim zeker. Maar sowieso doet hij het daar beter dan op de korte steile klimmetjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dus in feite zou een klimtijdrit ideaal zijn voor Gesink.
Jose had het gister over een klassement voor meest aanvallende fransman.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Szura het volgende:
Chauvinisme van de Fransen is echt ongeëvenaard
Echt kan er niet over uit, Roy
Dat is ook zo, het begint te belachelijk voor woorden te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jose had het gister over een klassement voor meest aanvallende fransman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |