Ik heb de OP van het vorige topic gewoon hoorquote:
Nou anders ik welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Maes het volgende:
Ik hoop zo dat het goed gaat bij al die katten
Godzijdank!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Babe zal het zijn hoor!
Geen paniek, bijna klaar met eindemaand, dan post ik weer mee
Whahahahahahaha, doen!quote:
Smart eyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
@Elies, wat een slimme oplossing van Plumeau!
Hoe heet jouw hond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahaha, doen!
maar dan afkorten naar Mibebabe
Dan kan ElisaB ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een dametje dat Bink heet, dan kan een dametje dat Bertje heet er ook nog wel bij
De namen kloppen hier toch al niet meer.
Oeh dan moet ze misschien nog veel lerenquote:
Je blijft het proberen he?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet jouw hond?
Nou, Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz.
Maar we noemen haar Bertje.
Dat denk ik sowieso wel.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de OP van het vorige topic gewoon hoor
Je weet ook niet waar het gastgezin is??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso wel.
Wel eng dat ik helemaal NIETS van haar weet verder. Maar vandaar ook het vrijblijvende bezoekje aan het gastgezin, want het moet wel van beide kanten klikken
En als ze nog veel moet leren vind ik niet erg, dan kan S er mooi mee op cursus
quote:
Ben je mij alweer vergeten?quote:
Een vriendin van mij van vroeger had ook 3 namen als geboortenaam maar een hele andere roepnaamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet jouw hond?
Nou, Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz.
Maar we noemen haar Bertje.
Mijn volgende huisdier vernoem ik naar jouquote:
Ja, die regel is er niet meer schijntquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik sloot 'm dus ik mocht een nieuwe openen
Ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn volgende huisdier vernoem ik naar jougewoon omdat het kan
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje waarvan op het geboortekaartje Aukje Maria stond en we noemen haar Chalanaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een vriendin van mij van vroeger had ook 3 namen als geboortenaam maar een hele andere roepnaamWas dr vader ff vergeten toe te voegen
Dat zijn onbelangrijke detailsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja, die regel is er niet meer schijnt
En je hebt het over de TT of het topic gok ik, niet over de OP
Ja, maar dan kan hij er mooi op zaterdagochtend vroeg mee naar cursus ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Is S nu vaker thuis? Hij zit toch heel veel in het buitenland?
Neeeeeeee, wat een lelijke naam ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje waarvan op het geboortekaartje Aukje Maria stond en we noemen haar Chalana
Hier dus ook, was (zo weg dus in spoiler ivm google enzow)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje waarvan op het geboortekaartje Aukje Maria stond en we noemen haar Chalana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een collega bij mijn vorige baan heet Yvon, maar haar vader was naar de gemeente gegaan en had Yvonne opgegeven en dat staat dus ook in haar paspoort. Vindt ze vreselijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een vriendin van mij van vroeger had ook 3 namen als geboortenaam maar een hele andere roepnaamWas dr vader ff vergeten toe te voegen
quote:
Dit was hem tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earz, Bitch of Bink and Boor
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier dus ook, was (zo weg dus in spoiler ivm google enzow)Dat was vroeger wel normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god, samenwonen met 15 katten, dear god noooooooooooI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Whut?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel normaal.
Mijn god, samenwonen met 15 katten, dear god nooooooooooo
Ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
Ja?quote:
O jawelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel normaal.
Mijn god, samenwonen met 15 katten, dear god nooooooooooo
Dat is best wel een misser jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend dacht dat zijn fiets voor onze flat was gejat, blijkt ie gewoon bij de ah te staan
Dan moet je niet klagen dat niemand zijn huisdier naar jou noemtquote:
Kattenwasjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij ben je met 15 katten echt de hele dag aan het schoonmaken als je je huis nog een beetje netjes wil houden.
Ja maar daar zou ik ook alleen aan beginnen als ik de lotto win en verder niet hoef te werken, dan had ik tijd genoeg om te poetsenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij ben je met 15 katten echt de hele dag aan het schoonmaken als je je huis nog een beetje netjes wil houden.
Ha, dan kun je gewoon een werkster betalen zodat jij de hele dag met je 15 katten kunt knuffelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:45 schreef indaha het volgende:
Ja maar daar zou ik ook alleen aan beginnen als ik de lotto win en verder niet hoef te werken, dan had ik tijd genoeg om te poetsen
Slim dat is idd nog veel beterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha, dan kun je gewoon een werkster betalen zodat jij de hele dag met je 15 katten kunt knuffelen
Maar qltll deed toch vetoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Dan moet je niet klagen dat niemand zijn huisdier naar jou noemtIk heb ElisiusB allang aangekondigd ook al hebben we hem nog niet.
Stil blijven zitten dus of je moet zelf ook honger hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
Mijn katten zijn van slag.Bijna 6 uur en nog niemand die gilt om zijn eten.
Alles ligt op de bank te slapen.
Maar als ik één been naast de bank zet dan zitten er drie in de keuken.
Maar ik moet de buurkindjes nog charteren voor assistentie bij Puma foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Stil blijven zitten dus of je moet zelf ook honger hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier dus ook, was (zo weg dus in spoiler ivm google enzow)lieverd, google leest spoilers gewoon uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ja duh, maar daarom staat er ook zo weg bij, dan wis ik zo de quote in de spoilerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, google leest spoilers gewoon uit
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Pluisje komt a.s. zondag definitief naar Nederland en ik heb net mijn mobiele nr doorgegeven zodat ze me kunnen bellen om een bezoekje te plannen![]()
Spannend
Alsof die iets te vertellen heeftquote:
ow, ja sorry, k denk zeg t maar, want veel mensen, lees o u d, denken dat spoilers ook niet uitgelezen wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, maar daarom staat er ook zo weg bij, dan wis ik zo de quote in de spoiler
Hertaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Zie Greys, we komen steeds dichterbij Bertha.
Echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow, ja sorry, k denk zeg t maar, want veel mensen, lees o u d, denken dat spoilers ook niet uitgelezen worden
Dat is hondenvoer toch?quote:
Ew. Dat is toch geen serieuze geboortekaart he?quote:
nee, die staat in t geboortekaartjestopic in oudquote:
k hoop t eigenlijk heel erg dat t gewoon een lol isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew. Dat is toch geen serieuze geboortekaart he?
quote:
Als ze zo zit en kijkt niet, maar die vijf minuten meekijken naar dat uitpakken van de pakjes was al zo'n inspanning (terwijl ze al heel de dag heeft geslapen...) dat ze er nu zo bij ligt. En dan zie je wel dat het een bejaarde isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou, ziet er zo al mooi uit. En Bink is zon schatje. Je zou echt niet zeggen dat ze al 15 jaar is![]()
Nou zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Wat lieieieief!Kan me best voorstellen dat je daar een traantje van moest wegpinken.
Geweldig mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
KIJK NOUDit kreeg ik vandaag (mocht het pakje bij de buren ophalen).
Van al mijn PR collega's en Hara en Erik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Achquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze zo zit en kijkt niet, maar die vijf minuten meekijken naar dat uitpakken van de pakjes was al zo'n inspanning (terwijl ze al heel de dag heeft geslapen...) dat ze er nu zo bij ligt. En dan zie je wel dat het een bejaarde is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Produceer jij weleens een zin zonder dat je vloekt?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Produceer jij weleens een zin zonder dat je vloekt?
Kan ik me niet heugenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*wijst*quote:
Zonnesteek?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow help
Ik word helemaal gek van Zorro hij blijft maar luid mauwend om mij heen lopen dus ik ben gaan checken:
-met ean is alles goed
-Fire leeft
-Rossi leeft
-er zit eten in de bakjes
-er staat genoeg water
Hij blijft zelfs bij mij buiten waar ze aan het schaven en zagen zijn.
Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is.
Het is een kat. En het is warm dus van slag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow help
Ik word helemaal gek van Zorro hij blijft maar luid mauwend om mij heen lopen dus ik ben gaan checken:
-met ean is alles goed
-Fire leeft
-Rossi leeft
-er staat genoeg water
Hij wil ook een ritje in de kinderwagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow help
-met ean is alles goed
-Fire leeft
-Rossi leeft
-er staat genoeg water
gekroeld worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow help
-met ean is alles goed
-Fire leeft
-Rossi leeft
-er staat genoeg water
En als je nu gewoon achter hem aan loopt of loopt ie nergens heen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is hier niet zo warm gelukkig.
Hij wil mij iets duidelijk maken maar geen idee wat.
De vorige keer dat hij zo deed was Fire aan het stikken.
Er is nu niks ernstigs dus het komt wel goed
En nu gtst kijken
Wat liehief!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh, wat mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat doet de mijne ook inderdaad!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
Waarom maken katten zo'n raar geluid als ze een vlieg/vogel/anderlekkerhapje zien?
Boor voerde laatst een compleet gesprek met een merel. Merel tegen Boor tetteren, Boor tegen merel mekkeren. En de merel ging op de tuinstoel leuning zitten die naast de ren stond. Vogel had donders goed door dat Boor achter gaas zatquote:
Ik gooi het altijd op frustratie. Godverdegotverwaaromkanniknunietaandatlekkerehapje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
Waarom maken katten zo'n raar geluid als ze een vlieg/vogel/anderlekkerhapje zien?
Ik vind dit ook wel een vloek waardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, dat zeker. En maar met de staart zwiepen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd op frustratie. Godverdegotverwaaromkanniknunietaandatlekkerehapje?
Ja heel gek geluid is dat, lijkt wel geklepper of zoquote:
De mijne doet dat nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
Grappig, hier is Yoko de enige die het echt doet. Maar dat is ook de meest vocale van de drie als het gaat om kattenzaken. Satsu maakt nauwelijks geluid (1 mauwtje per maand of zo) en Naartjie gilt alleen als hij mijn aandacht nodig heeft (=vaak).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef senesta het volgende:
Jazz heeft een poezenvriendje nodig om de kunst af te kijken!
Hier doet eigenlijk alleen ET het niet, althans, ik heb het van haar nog niet gezien of gehoord
Haha ik dacht dat alle katten dat dedenquote:
Vriend en ik hebben gebarbequed om het te vierenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
Heb je nog iets lekkers voor jezelf gehaald voor vanavond Oognip, om je succes te vieren?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef senesta het volgende:
Hummer had de zak met kattensnoepjes gepikt
Let niet op mijn geneuzel
Die dikke pootjes om dat zakjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef senesta het volgende:
Hummer had de zak met kattensnoepjes gepikt
Let niet op mijn geneuzel
En dat lijkt me nou echt een boeiend boek, ik ben heel benieuwd hoe je hem gaat vindenquote:
Ik ook, ik zal al heel hard te duimen dat ik hem zou winnen, wat een mazzel dat het gelukt isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef senesta het volgende:
En dat lijkt me nou echt een boeiend boek, ik ben heel benieuwd hoe je hem gaat vinden
What she said. Ik was een beetje jelly dat ik niet mee mocht doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
En dat lijkt me nou echt een boeiend boek, ik ben heel benieuwd hoe je hem gaat vinden
Hm, mijn reviewcarrière weer oppikken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
What she said. Ik was een beetje jelly dat ik niet mee mocht doenMaar je kan de pijn wel verzachten door hem straks te reviewen en in REV te plaatsen
Waar zijn de picsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Ons voortuinkonijntje huppelde weer voorbij't Is zo'n schatje, ik denk 20 cm hoog inclusief oortjes, echt een kleintje
Die zijn er nietquote:
Gewoon in de tuin gaan liggen en een bos worteltjes nadoenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Die zijn er nietIk zal binnenkort mijn camera schietklaar leggen, misschien lukt het dan.
Niet lievve bunnie schieten!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zijn er nietIk zal binnenkort mijn camera schietklaar leggen, misschien lukt het dan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
Senes, wat hoor ik voor vogels in je filmpje?
Boor schrok zich kapot, die ligt naast me op de bank
Worteltje neerleggen is misschien wel een idee!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Gewoon in de tuin gaan liggen en een bos worteltjes nadoen
Feli met je boek
Dit is Yoshiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie een vogel hebben senes laten de katten hem met rust?
Cat alles voor de zwangere dame he. Dus stil blijven zitten
Aiaiaiai!quote:
Geen idee, ik ken het spul niet. Wat staat er op het flesje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
Ik heb exil flea free. Iemand enig idee hoe dat werkt? Ik ga haar daarmee insprayen maar moet ik ook al die vlooien handmatig eruit halen of is dit goed?
Ik heb geen ervaring met vlooien
En dat is een stomme regel. Poezen waarvan je niet weet waar ze vandaan komen en goed gezond zijn: altijd ontvlooien. Al is het maar preventief.quote:Cat, ik hoefde haar alleen te ontvlooien als ze vlooien had, maar die had ze niet (blijkbaar niet goed gekeken).
Bij de spray staat dat het voor kittens vanaf 2 dagen gebruikt kan worden dus het zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
Exil is wel vrij heftig spul waar ik niet altijd even goede verhalen over hoor. Kan dat geen kwaad?
En vergeet je eigen katten nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
Op het flesje staat niks. Ik heb het overlegd met de coordinator en die zei dat ik gewoon in moest sprayen en morgen moest kammen. Dan zou het goed moeten komen. Op internet las ik net dat je 6 tot 12 spuitjes per kilo kitten mag doen. Ik heb ze ongeveer 7 spuitjes gegeven en vacht goed ingewreven. En nu maar hopen dat er niks gebeurt, het blijft toch gif
Uiteraard ga ik de baasjes van de overige kittens inlichten.
Hopelijk blijf je het daarmee de baas. Ow en verder natuurlijk dekentjes e.d. heet uitwassen. Maar dat wist je vast al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
Op het flesje staat niks. Ik heb het overlegd met de coordinator en die zei dat ik gewoon in moest sprayen en morgen moest kammen. Dan zou het goed moeten komen. Op internet las ik net dat je 6 tot 12 spuitjes per kilo kitten mag doen. Ik heb ze ongeveer 7 spuitjes gegeven en vacht goed ingewreven. En nu maar hopen dat er niks gebeurt, het blijft toch gif
Uiteraard ga ik de baasjes van de overige kittens inlichten.
Eigen katten heb ik zojuist gedaan, kleedje van de bench zit in de kookwas, vriend is aan het stofzuigenquote:
Ja maar dat heb je toch zo gauw het over vlooien gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eigen katten heb ik zojuist gedaan, kleedje van de bench zit in de kookwas, vriend is aan het stofzuigenhet moet goedkomen maar wat heb ik een jeuk nu
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef Takaiki het volgende:
Tante Takke moet snel een keer kennis komen maken met Puma
Watjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Jeuzus! Zo vroeg al?Ik kijk wel wat het weer doet.
Wat vond ie van BinkseBorisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
S heeft deze die je nu gaat plaatsen ook al gezien nu net en die whatsappt dat hij al niet meer kan kiezen.Dus waarschijnlijk gaan we naar allebei proberen te kijken en dan kiezen. Ik zie nu al op tegen het kiezen...
Ik vind Bertha leuker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ja daarom twijfelde ik dus eerst, omdat ik jou ook niet aan het twijfelen wil brengen..maar dit was precies wat jij zoekt eigenlijk. Vind het ook zo lullig als je haar straks zelf zag staan op de site en dan was ze al gereserveerd misschien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewellllllllldigquote:
Lelijk?quote:
Welja, waarom neem je ze eigenlijk niet allebei, goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
En pas 3 maanden dus deze, Multi?
Ja dit is óók al liefde op het eerste gezicht dusNog even en ik heb ook een roedel
Oh nee, ik vind pluis leukerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Lelijk?
Ik vind deze mooier om te zien dan Pluisje. Maar ja, die heb ik ook al in mijn hart gesloten
Deze kan echt niet tegen 15 katten opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind ze allebei even leuk, deze past meer bij wat Greys wil. Bij Pluisje is het afwachten of ze wel met katten kan en hoe ze is. Ik denk dat Greys straks een roedel heeft ja
Ik vind deze ook lelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Lelijk?
Ik vind deze mooier om te zien dan Pluisje. Maar ja, die heb ik ook al in mijn hart gesloten
Ik stuurde net naar S 'Zullen we ze allebei nemen' en toen kreeg ik alleen maar terug 'Ehhhhhhhh...'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh nee, ik vind pluis leukerMaar anders neem je ze toch alle twee
Wat een heerlijk stel zijn jullie toch ook; besluit en loosquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
S heeft deze die je nu gaat plaatsen ook al gezien nu net en die whatsappt dat hij al niet meer kan kiezen.Dus waarschijnlijk gaan we naar allebei proberen te kijken en dan kiezen. Ik zie nu al op tegen het kiezen...
Ja, en die lange snuit vind ik ook nietsquote:
Wat een goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stuurde net naar S 'Zullen we ze allebei nemen' en toen kreeg ik alleen maar terug 'Ehhhhhhhh...'.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk stel zijn jullie toch uit; besluit en loos![]()
![]()
En toch vind ik Pluis aka Krummel meer uitstraling hebben op een of andere manier
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Bink, Boor, Beeb en Bella.
Naja, het KLINKT wel he?![]()
En ze is niet viezig, da's puppyhaar
Vies puppy haarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Duuuuuuuuuu-uuuuuuuuudeeeeeee, Charlie had echt veel mooier haarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Yeehaaawww, dat worden twee honden, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Heulegaar niet vies
Het is gewoon nonchalant out of bed look![]()
Ja godver Multi, nu weet ik het echt niet meer
Ik ga wel bij allebei kijken
Mss kunnen ze je ff een Fokban geven totdat jullie eentje hebben uitgezochtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Heulegaar niet vies
Het is gewoon nonchalant out of bed look![]()
Ja godver Multi, nu weet ik het echt niet meer
Ik ga wel bij allebei kijken
2 kleine hondjes; ze hebben ruimte zat in huis en hartquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeehaaawww, dat worden twee honden, zoveel is duidelijk.
Oh jaaaaa, nu is ze leukquote:
Och jeequote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 kleine hondjes; ze hebben ruimte zat in huis en hart
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss kunnen ze je ff een Fokban geven totdat jullie eentje hebben uitgezocht
Oohh, is wel echt heel leuk hoor. Als je Charlie en Lex altijd samen ziet, dan wil je nooit meer een hond alleenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
2 is op zich wel handiger enzo.
Waarom weet ik niet, maar gewoon...
Neeeee, dan moet Puma van Cat erbijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan is Boor wel in de minderheid. Zijn er ook spaanse poezen eik?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan is Boor wel in de minderheid. Zijn er ook spaanse poezen eik?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeeee, dan moet Puma van Cat erbij![]()
Ik heb het al helemaal uitgedacht Greys
Koop het huis van de buren er maar vast bijquote:
We hebben er al (nogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, is wel echt heel leuk hoor. Als je Charlie en Lex altijd samen ziet, dan wil je nooit meer een hond alleen
Ja, maar die springt het hele huis niet meer door. Twee jonge bedoel ik, spelen enzoquote:
Nou hebben wij het zeker weer gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Kijk en dáááárom Multi, kunnen we beter geen hondjes meer hier zetten![]()
We regelen het voortaan wel per PMZe slaan op hol hier.
Haha dat heeft het opvanggezin in Spanje gedaan, denk dat ze dat hier niet doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Die strikjesfoto ga ik trouwens serieus niet laten zien en ik zal het gastgezin tegen die tijd van te voren stiekem inlichten dat ze er daar ook geen strikjes in moeten doen![]()
Neem je al die 15 katten van het pleeggezin meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Serieus, gooi nou niet heel de SC vol met zielige dieren
Elies vindt dat ook niet fijn. En ik lig er ook weer wakker van
Straks heb ik er 16.
Elies en Greys zijn niet eens de enigen. Heb ik gehoordquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Serieus, gooi nou niet heel de SC vol met zielige dieren
Elies vindt dat ook niet fijn. En ik lig er ook weer wakker van
Straks heb ik er 16.
Ik denk op de lange muur van de slaapkamerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet je al waar je die canvasdoeken gaat hangen Greys
Staat nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik denk op de lange muur van de slaapkamer
Maar die muur is paars. Even kijken of dat een beetje staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik weet niet waarmee, maar evengoed gefeliciteerd.quote:
Masterdiplomaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarmee, maar evengoed gefeliciteerd.
Wat mooi! En ontzettend lief!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat kan heel goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Ja dat staat wel he?(Maar dan recht
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kweeniequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is je hand zo klein of is 60x40 zo groot
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie
Zou je de muur morgen even in appelgroen of okergeel willen schilderen? Dan kunnen we daarna beslissen
quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is je hand zo klein of is 60x40 zo groot
Wat zij zegtquote:
Fiets je zo snel of denk je zo traag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh wat gaaf greys
Oh-oh ik zag je vandaag nogmaar toen ik dat door had was ik al 10 meter verder op de fiets
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef Strega het volgende:
Oognip en Mama-Mia van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Greys, ontzettend mooi die canvassen!
nee ik zag je bij de bushaltequote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fiets je zo snel of denk je zo traag?
![]()
Ik was ff naar Lush en Etos
Hier is alles ok. De honden en katten hebben genoten van het fijne weer en Bullie is blij met z'n nieuwe "Hawaïn" koelband en nieuwe gewone halsband.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
DankjewelIk ben er ook echt superblij mee.
Hoe gaat het met jullie beestjes?
Krijgen we een keer een foto van Bullie en zijn hula-haarband?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier is alles ok. De honden en katten hebben genoten van het fijne weer en Bullie is blij met z'n nieuwe "Hawaïn" koelband en nieuwe gewone halsband.
Ja! Morgen in z'n eigen topic!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijgen we een keer een foto van Bullie en zijn hula-haarband?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |