Ik heb de OP van het vorige topic gewoon hoorquote:
Nou anders ik welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Maes het volgende:
Ik hoop zo dat het goed gaat bij al die katten
Godzijdank!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Babe zal het zijn hoor!
Geen paniek, bijna klaar met eindemaand, dan post ik weer mee
Whahahahahahaha, doen!quote:
Smart eyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
@Elies, wat een slimme oplossing van Plumeau!
Hoe heet jouw hond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahaha, doen!
maar dan afkorten naar Mibebabe
Dan kan ElisaB ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een dametje dat Bink heet, dan kan een dametje dat Bertje heet er ook nog wel bij
De namen kloppen hier toch al niet meer.
Oeh dan moet ze misschien nog veel lerenquote:
Je blijft het proberen he?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet jouw hond?
Nou, Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz.
Maar we noemen haar Bertje.
Dat denk ik sowieso wel.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de OP van het vorige topic gewoon hoor
Je weet ook niet waar het gastgezin is??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso wel.
Wel eng dat ik helemaal NIETS van haar weet verder. Maar vandaar ook het vrijblijvende bezoekje aan het gastgezin, want het moet wel van beide kanten klikken
En als ze nog veel moet leren vind ik niet erg, dan kan S er mooi mee op cursus
quote:
Ben je mij alweer vergeten?quote:
Een vriendin van mij van vroeger had ook 3 namen als geboortenaam maar een hele andere roepnaamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet jouw hond?
Nou, Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz.
Maar we noemen haar Bertje.
Mijn volgende huisdier vernoem ik naar jouquote:
Ja, die regel is er niet meer schijntquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik sloot 'm dus ik mocht een nieuwe openen
Ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn volgende huisdier vernoem ik naar jougewoon omdat het kan
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje waarvan op het geboortekaartje Aukje Maria stond en we noemen haar Chalanaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een vriendin van mij van vroeger had ook 3 namen als geboortenaam maar een hele andere roepnaamWas dr vader ff vergeten toe te voegen
Dat zijn onbelangrijke detailsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja, die regel is er niet meer schijnt
En je hebt het over de TT of het topic gok ik, niet over de OP
Ja, maar dan kan hij er mooi op zaterdagochtend vroeg mee naar cursus ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Is S nu vaker thuis? Hij zit toch heel veel in het buitenland?
Neeeeeeee, wat een lelijke naam ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje waarvan op het geboortekaartje Aukje Maria stond en we noemen haar Chalana
Hier dus ook, was (zo weg dus in spoiler ivm google enzow)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een buurmeisje waarvan op het geboortekaartje Aukje Maria stond en we noemen haar Chalana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een collega bij mijn vorige baan heet Yvon, maar haar vader was naar de gemeente gegaan en had Yvonne opgegeven en dat staat dus ook in haar paspoort. Vindt ze vreselijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een vriendin van mij van vroeger had ook 3 namen als geboortenaam maar een hele andere roepnaamWas dr vader ff vergeten toe te voegen
quote:
Dit was hem tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Miss Bella Beppie Babe Bjoetiefoel Earz, Bitch of Bink and Boor
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier dus ook, was (zo weg dus in spoiler ivm google enzow)Dat was vroeger wel normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god, samenwonen met 15 katten, dear god noooooooooooI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Whut?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel normaal.
Mijn god, samenwonen met 15 katten, dear god nooooooooooo
Ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
Ja?quote:
O jawelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel normaal.
Mijn god, samenwonen met 15 katten, dear god nooooooooooo
Dat is best wel een misser jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend dacht dat zijn fiets voor onze flat was gejat, blijkt ie gewoon bij de ah te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |