abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99070435
Beste fokkers,

een weekje of 3 geleden kreeg ik een boete van Veolia omdat ik zwart reed.
Toen zei de conducteur dat ik een zogenoemde uitstel van betaling kreeg, ik kreeg 1 week de tijd om de boete van (4.70+35) 39.70 te betalen, als ik het binnen 1 week niet had overgemaakt naar Veolia zou ik administratiekosten van 10 euro erbij krijgen + een herhaling, zou ik dan nog niet betalen kreeg ik de incassobureau achter mij aan.

Helaas/Gelukkig heb ik tot nu toe niks ontvangen van Veolia, nu weet ik niet of ze het zijn vergeten of nog geen herrinering hebben gestuurd.

Stel voor het is zo dat ze nog geen herrinering hebben gestuurd, mogen ze dan alleen die 10 euro administratiekosten erbij rekenen of krijg ik dan ook meteen een leuke boete van de deurwaarder?

Is het wel eens bij iemand voorgekomen dat ze helemaal niks hebben thuisgekregen? Want dan ben ik er gewoon gelukkig van af.

mvg,

ps: Ja ik weet dat het dom is dat ik zwart heb gereden, maar daar waar ik naartoe ging is er 1x per dag een conducteur, en vond het zonde om weer eens 4.70 te verspillen voor de zoveelste keer.
#freefrederike
pi_99070495
4.70+35 = 49.70 ??
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_99070591
sorry typfout, moest 39.70 zijn.
#freefrederike
pi_99070820
En hoezo verspillen? Je maakt toch gebruik van hun diensten? Of jat je na 2 jaar ook het brood uit de winkel omdat je het voor de zoveelste keer nodig hebt?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:52:53 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_99071056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef Chinless het volgende:
En hoezo verspillen? Je maakt toch gebruik van hun diensten? Of jat je na 2 jaar ook het brood uit de winkel omdat je het voor de zoveelste keer nodig hebt?
Dat voorop gesteld natuurlijk.

Verder begrijp ik uit je verhaal dat je een week de tijd hebt gekregen om de boete te betalen. Wat ik niet bgrijp is dat je de boete niet betaald. Je moet dus nu zo'n 59,70 betalen, of binnenkort open doen voor meneer de deurwaarder....

Dus eigenlijk is mijn vraag: waarom betaal je niet gewoon...?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_99071272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef error_404 het volgende:

[..]

Dat voorop gesteld natuurlijk.

Verder begrijp ik uit je verhaal dat je een week de tijd hebt gekregen om de boete te betalen. Wat ik niet bgrijp is dat je de boete niet betaald. Je moet dus nu zo'n 59,70 betalen, of binnenkort open doen voor meneer de deurwaarder....

Dus eigenlijk is mijn vraag: waarom betaal je niet gewoon...?
Ze zouden mij herinneren, maar dat hebben ze niet gedaan. Dus misschien zijn ze het vergeten/ is er iets misgegaan waardoor ik de boete niet hoef te betalen...Maar ik durf het niet te gaan vragen omdat ze misschien hem dan toch versturen... :P
#freefrederike
pi_99071365
Waarschijnlijk duurt het gewoon erg lang voordat je die boete binnen krijgt. Verder, laat je niet zo bangmaken. Betaal gewoon zodra je die rekening krijgt, als de boete terecht is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_99071458
ik zou het lekker op z'n beloop laten.
Zolang je nog niks per post heb gehad, kunnen ze je weinig maken denk.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:38:49 #9
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_99078468
Tsja, die herinnering is vast niet aangetekend verstuurd, en de TNT post is ook niet meer wat het geweest is :') Als zij straks zeggen ''we hebben de herinnering gewoon verstuurd hoor'', heb je geen poot om op te staan. Je wist dat je moest betalen, dus het is jouw verantwoordelijkheid.
pi_99079170
Bij de HTM hier is het zo dat je zelf de boete moet overmaken (aanwijzingen staan op je bon) en als je dat dus niet doet dan pas krijg je thuis bericht en wordt het bedrag automatisch hoger.

Vond het een hele rare gang van zaken. Het is dat ik zo snugger was om de bon van mn broertje te lezen, want meneer dacht dus ook dat je gewoon een acceptgirootje thuis kreeg in eerste instantie.
pi_99849244
Heb `m inmiddels gekregen(een waarschuwing) en heb hem betaald..
#freefrederike
pi_99851167
Fok! begint gewoon te verpauperen... Eerst die verrekte vlierbes met z'n ruzie met de spoorwegpolitie en nu weer een nep-gangsta die denkt dat hij bijzonder is en nergens voor hoeft te betalen in deze wereld... Echt, toen het merendeel van Fok! nog enigszins opgeleid was, was het hier veel toffer... }:|
You know fuck all about heavy manners...
  zondag 24 juli 2011 @ 12:29:41 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99871960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Weeetikveel... het volgende:
Fok! begint gewoon te verpauperen... Eerst die verrekte vlierbes met z'n ruzie met de spoorwegpolitie en nu weer een nep-gangsta die denkt dat hij bijzonder is en nergens voor hoeft te betalen in deze wereld... Echt, toen het merendeel van Fok! nog enigszins opgeleid was, was het hier veel toffer... }:|
Het algemene bewijs dat de mensheid steeds asocialer en egoistischer word lijkt mij. De wet geld niet voor mij, want ik ben bijzonder, dat soort houdingen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_99880183
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:29 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het algemene bewijs dat de mensheid steeds asocialer en egoistischer word lijkt mij. De wet geld niet voor mij, want ik ben bijzonder, dat soort houdingen.
@ karr-1
Jij bent echt zo'n overheid geïndoctrineerde ik geloof in de overheid sukkel dat het me gewoon verbaasd dat je überhaupt voor je homosexualiteit uit durft te komen!

Elk topic loop je te vergallen door de TS te bashen dat het altijd hun eigen schuld is! Om te kotsen. Pak een tijdmachine en ga alsjeblieft 60 jaar terug in de tijd in de Sovjet-Unie wonen zeg. Daar werd je ook precies verteld wat je wel en wat je niet mag, maar houd alsjeblieft eens op topics te verzieken met je domme moralistische gewauwel. Want serieus, niemand zit er op te wachten!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:40:23 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_99881857
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:29 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Want dat is natuurlijk typisch iets van tegenwoordig, vroeger gebeurde dat niet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 24 juli 2011 @ 23:30:42 #16
152789 karr-1
pi_99901918
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef CoExist het volgende:

[..]

@ karr-1
Jij bent echt zo'n overheid geïndoctrineerde ik geloof in de overheid sukkel dat het me gewoon verbaasd dat je überhaupt voor je homosexualiteit uit durft te komen!

Elk topic loop je te vergallen door de TS te bashen dat het altijd hun eigen schuld is! Om te kotsen. Pak een tijdmachine en ga alsjeblieft 60 jaar terug in de tijd in de Sovjet-Unie wonen zeg. Daar werd je ook precies verteld wat je wel en wat je niet mag, maar houd alsjeblieft eens op topics te verzieken met je domme moralistische gewauwel. Want serieus, niemand zit er op te wachten!
:')
  zondag 24 juli 2011 @ 23:37:33 #17
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_99902173
Wat overigens wel flauw is, die ene keer dat ik eens 1 halte zwart reed en meteen werd afgestraft, heb ik een aardige tijd op de boete gewacht zodat ik 'm kon betalen, en toen hij eindelijk binnenkwam was het meteen een herinnering! En dus 10 Euro duurder }:|

Ik heb dus nooit de oorspronkelijke boete ontvangen }:|
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:35:38 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_99904501
Heb je die niet gewoon van de conducteur gekregen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 26 juli 2011 @ 07:36:03 #19
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_99949688
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik kreeg te horen dat de boete thuis wordt gestuurd.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:16:17 #20
152789 karr-1
pi_99949947
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Meestal krijg je van de conducteur een handgeschreven papier en krijg je de boete dan thuis gestuurd. Dat ding van de conducteur dient volgens mij meer als een soort aankondiging.
  Eindredactie Games dinsdag 26 juli 2011 @ 22:04:47 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_99979245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Weeetikveel... het volgende:
Ach, vroeger reed ik ook zwart naar mijn middelbare school. Ik 6 jaar tijd 3 boetes gekregen en deze lachend betaald. De meeste controleurs verwachtte altijd dat je een hele discussie met hun houdt, maar ik zat al met me ID kaart klaar zodat we snel weer verder konden.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 26 juli 2011 @ 22:05:27 #22
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_99979278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:16 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Meestal krijg je van de conducteur een handgeschreven papier en krijg je de boete dan thuis gestuurd. Dat ding van de conducteur dient volgens mij meer als een soort aankondiging.
Bij het GVB moet je hem bij een servicepunt betalen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')