is ok maar van de laatste tijd, in de jaren twintig waren er véél Joodse sportclubs..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Sportief zijn ze idd niet, maar ze hebben gewoon goede hersenen.
Traditioneel hebben ze een religie die het hen wel toestond om geld uit te lenen en rente te vragen. Hierdoor hebben ze een natuurlijk voorsprong in de financiële wereld opgebouwd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef error_404 het volgende:
Tja, wat hebben Joden wat anderen niet hebben, waardoor ze meer succesvol zijn...?
Joden (met een kleine letter) zijn aanhangers van het jodendom, terwijl Joden (met een hoofdletter) een ras zijn. Niet helemaal afhankelijk van enkel de geloofsovertuiging dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
Maar het is toch raar? Intelligentie is toch niet afhankelijk van je geloofsovertuiging? Waarom is het bij joden dan wel zo? Of is het gewoon evolutie die de joden slimmer gemaakt heeft?
Hartstikke goed man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik het er voor de duidelijkheid nog tussen haakjes achter. Zeurpiet.
Asjkenazim hebben gewoon een beduidend hoger IQ dan gemiddeld, voorts zijn ze gedreven in wat ze doen. Ik vind het logisch dat dat resulteert bepaalde prestaties.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Misschien een hele simpele beredenering?
Al die nobelprijswinnaars stammen nog van soms wel honderd jaar terug niet?
Toen was geld heel belangrijk, had je veel geld was je in principe ook slim. Wie waren er rijk de afgelopen honderd jaar? Precies. De joden. Heeft dus gewoon met geld te maken.
Inderdaad, met name in Amerika is dat enorm het geval. Niet alleen de entertainment-industrie overigens, de media in het algemeen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef larry_flynt het volgende:
Valt me ook altijd op dat er zo groot deel van de entertainment industrie Joods is...
Ja hoe zou dat komen? Ook als je gaat kijken naar de grote komieken in Amerika. Bijna allemaal Joods.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Gulo het volgende:
[..]
Inderdaad, met name in Amerika is dat enorm het geval. Niet alleen de entertainment-industrie overigens, de media in het algemeen.
Jews favour jews.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat komen? Ook als je gaat kijken naar de grote komieken in Amerika. Bijna allemaal Joods.
Uh, wat dacht je zelf!?quote:
Yeah Manchester United, maar volgens mij valt het allemaal wel mee. De Arabieren zijn er iig een stuk meer bedreven in. (Zoals de eigenaar van Man. City)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef Arkai het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_Glazer
Ik wist niet dat hij Joods is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Gulo het volgende:
[..]
Uh, wat dacht je zelf!?
Bekendste geval van iemand die een voetbalclub gekocht heeft is toch wel Abramovitsj met Chelsea.
Er veel van die oligarchen die na het uiteenvallen van de USSR steenrijk geworden zijn, zijn joden.quote:
Toch niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Vrijwel al die oligarchen die na het uiteenvallen van de USSR steenrijk geworden zijn, zijn joden.
Abramovitsj sowieso.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |