SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk daarnaast ook maar eens naar Forbs 500, je zult verbaast zijn over de hoevelheid joden in die lijst.Sisco Certified
We hebben het hier niet over IQ, het gaat over Nobelprijswinnaars.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Einstein had niet zo'n hoog iq, waarmee mijn hypothese wint tov de 2e.
Nou 160 is toch zeker 2 keer meer dan van jou hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Einstein had niet zo'n hoog iq, waarmee mijn hypothese wint tov de 2e.
Die 2e post was geen nazigelul.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
het woord "jood" is geen vrijbrief voor nazigelul.
Op de middelbare school was het geschatte iq nog 137 ofzo. Ik vind nu zo snel idd alleen 160, wat idd wel hoog is. Blijft een estimate.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nou 160 is toch zeker 2 keer meer dan van jou hoor.
George H.W. Bushquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Op de middelbare school was het geschatte iq nog 137 ofzo. Ik vind nu zo snel idd alleen 160, wat idd wel hoog is. Blijft een estimate.
Sportief zijn ze idd niet, maar ze hebben gewoon goede hersenen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef Ofresca het volgende:
Je hebt als Jood ook (veel) meer kans om eigenaar van een NBA team te worden, dan om in de NBA te spelen.
Genotype, fenotype. Zie eerdere link.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef error_404 het volgende:
Tja, wat hebben Joden wat anderen niet hebben, waardoor ze meer succesvol zijn...?
geld? Hoe hebben ze dat dan in eerste instantie verdiend?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef error_404 het volgende:
Tja, wat hebben Joden wat anderen niet hebben, waardoor ze meer succesvol zijn...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |