abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99570765
Ik wil even laten weten dat ik dit topic nog dagelijks lees! Ik had de laatste tijd weinig tijd om te reageren omdat ik de laatste dingetjes voor mijn studie nog moest regelen zo aan het eind van het schooljaar.

Dat verhaal van Gilda vind ik wel erg opvallend idd! Ook het verhaal van het Pepsi gebeuren vind ik apart, maar dat zou je nog kunnen afschuiven op toeval. Het Gilda verhaal zou echter wel heel erg toevallig zijn...
pi_99572135
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.

Hoe denk jij er trouwens zelf over?
Ik heb vrij snel na zijn 'dood' ( ;) ) het één en ander gelezen over de hoax, iets wat mij best wel interesseerde (sowieso vind ik BNW-achtige conspiracies interessant).

Ik ben na een tijdje wel afgehaakt, maar mede dankzij dit topic komt de interesse voor de hoax toch weer naar boven. Ik ben echter niet volledig overtuigd van de hoax, daar er toch wel dingen zijn die te wijten zijn aan toeval e.d. Toch moet ik zeggen dat er ook wel sterke aanwijzingen zijn die impliceren dat Michael de grootste truc ooit heeft uitgevoerd. Gek genoeg zie ik hem daar wel voor aan.

Nogmaals, ik zou het leuk vinden als je door blijft posten. Sowieso, zoals je zelf ook zegt, is het niet te doen om zomaar 'even jezelf in de hoax te verdiepen'.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 17 juli 2011 @ 11:11:30 #128
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99572511
Hier hetzelfde, ben er ook wel redelijk op tijd ingestapt (in ieder geval oppervlakkig) dus is het redelijk te volgen, ook wanneer ik er niet dagelijks of wekelijks mee bezig ben.
Mede dankzij dit topic wat voor mij makkelijker te behappen is dan het grote hoaxfoum.

Ik ben niet zo overtuigd van het in scene zetten van zijn dood maar vind de details op zijn minst opmerkelijk en ben tot op zekere hoogte een complotdenker e wil wel geloven dat er meer aan de hand is tijdens Michaels leven en nu.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99592538
Fijne reacties, dus ik ga er gewoon mee door ... :)

Even een video waarin wat vragen worden beantwoord (FAQ):

[ Bericht 61% gewijzigd door piepie op 17-07-2011 21:57:09 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 03:03:16 #130
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99606970
Wat is dit topic nou. :o

Jullie denken dat hij nog leeft? Nee, lijkt me sterk hoor. Al dat gebeuren enz. hij is vast wel dood.
pi_99607609
Michael Jackson leeft voor mij door tot aan mijn dood..zijn persoonlijkheid, zijn doelen,zijn muziek, en zijn films...ik ben met hem opgegroeid...en ik zal hem nooit vergeten..
Laat je niet kisten @ Piepie, jij bent een van de weinigen die nog gelooft in zijn leven..
(En wie weet heeft deze wonderbaarlijke illusionist ons allemaal bedot, maar ook ik heb na twee jaar wel mijn twijfels)
Ik wil je trouwens bij deze bedanken voor de nooit aflatende stroom van nieuws/feiten/ en fabels over 'onze' Michael..
Chapeau @Piepie, you always made me "smile"..XXX keep up the good work.. ^O^
  maandag 18 juli 2011 @ 11:56:46 #132
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99613682
Ik lees ook nog steeds mee. Je brengt de dingen duidelijk.
Je berichten lezen makkelijk weg. Ik vind dit beter te volgen dan die andere fora en sites.
Ga zo door Piepie! ^O^
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99636058
Jeetje ik word er helemaal verlegen van en had dit nooit verwacht.
Bedankt voor de vreselijk lieve reacties ... O+

Ja ik ben net een pitbull soms; als ik ergens in geloof dan bijt ik mij erin vast net zolang totdat de waarheid boven tafel is.
Er zal ooit een moment komen dan ook ik zal opgeven, maar hopelijk is dat het moment dat Michael terug is ... ;)
Als ik ongelijk mocht hebben, dan heb ik sowieso geen spijt van al die tijd die ik erin heb gestopt omdat het een enorme leerzame periode is.
Mijn engels was redelijk goed toen ik me erin begon te verdiepen (de hoax-forums zijn engelstalig net als de filmpjes), maar mijn engels is nu zoveel beter dan 2 jaar terug.
Verder heb ik gelezen over dingen waar ik nooit eerder van had gehoord, zoals de New World Order etc.

Maar de enige ben ik echt niet die erin gelooft.
Er is zoveel info op internet over te vinden (forums, facebook, Youtube etc.).

Ik kom dus snel weer met meer, maar had vandaag nogal een hectische dag dus ben moe nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 18-07-2011 21:47:23 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 09:00:44 #134
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99653067
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef piepie het volgende:
Jeetje ik word er helemaal verlegen van en had dit nooit verwacht.
Bedankt voor de vreselijk lieve reacties ... O+

Ja ik ben net een pitbull soms; als ik ergens in geloof dan bijt ik mij erin vast net zolang totdat de waarheid boven tafel is.
Er zal ooit een moment komen dan ook ik zal opgeven, maar hopelijk is dat het moment dat Michael terug is ... ;)
Als ik ongelijk mocht hebben, dan heb ik sowieso geen spijt van al die tijd die ik erin heb gestopt omdat het een enorme leerzame periode is.
Mijn engels was redelijk goed toen ik me erin begon te verdiepen (de hoax-forums zijn engelstalig net als de filmpjes), maar mijn engels is nu zoveel beter dan 2 jaar terug.
Verder heb ik gelezen over dingen waar ik nooit eerder van had gehoord, zoals de New World Order etc.

Maar de enige ben ik echt niet die erin gelooft.
Er is zoveel info op internet over te vinden (forums, facebook, Youtube etc.).

Ik kom dus snel weer met meer, maar had vandaag nogal een hectische dag dus ben moe nu.
Lekker even slapen! We laten jou ook wel al het werk doen :P
Maar ik zou niet weten hoe ik moet zoeken naar nieuwe info. En hoe ik dat moet plaatsen en uitleggen. Jij doet dat echt goed! En ik verklaar je zeker niet voor gek.
Ik geloof best dat de mogelijkheid dat Michael nog leeft er is.
En als hij weer tevoorschijn komt had je lekker al die tijd gelijk! :6
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99677706
Haha, ja dan heb ik gelijk gehad, maar daar doe ik het niet voor. Ik doe het puur omdat het me fascineert en ik wil weten hoe het zit ... ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het volgende verhaal valt in dezelfde categorie als Dave Dave en het groene mannetje, wat we hiervoor hebben besproken.
Was Michael echt Dave Dave bij Larry King en was het groene mannetje misschien toch ook Michael???
Als dat zo is, dan zou het mij niet verbazen als Michael ook in het volgende verhaal aanwezig was. Dit keer op Horror Night met Halloween 2009 in de Universal studio’s. Zijn kinderen waren daar toen met Liz Talor die in een rolstoel zat (RIP Liz). Michael zou daar de man met het varkenskop-masker zijn. Halloween is natuurlijk een grote verkleedpartij, dus achter een masker kruipen was niet moeilijk.

Het verhaal begon met een vette hint van TMZ :
TMZ Live: MJ, Anna & Balloon Boy Bonanza
Posted Oct 19th 2009 4:30PM by TMZ Staff
It was a jam packed day on TMZ Live, where Harvey and Mike fielded questions on the Heene family, Hoff's new reality show, MJ and his kids' trip to Horror Night with Liz Taylor.

Zie: http://www.tmz.com/2009/1(...)nanza/#ixzz0UVT3og1z

MJ and his kids ??????????????????

Naar mijn mening is hier toch echt geen sprake van een typefout, …. dus weer een hint van TMZ?

Pikant detail in het bericht van TMZ is dat ook de Balloon Boy wordt genoemd.
Voor degenen die niet weten wat dat inhoudt. Het Balloon Boy-verhaal was ook een hoax.
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Balloon_boy_hoax

In onderstaand filmpje zijn beelden te zien van Horror Night.
Ik heb lang gezocht, maar kon slechts dit filmpje vinden, terwijl er betere zijn geweest die misschien niet meer op YT staan nu. De beelden zijn vaag omdat het ook zo donker was daar.
Toch als je goed kijkt en pauzeert af en toe is er wel wat te zien.

Ter illustratie nog 3 foto’s:

1e foto Michael (met masker)? en Paris

Ben benieuwd naar jullie mening over dit verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 19-07-2011 23:50:19 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 01:31:30 #136
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99735183
Hey ja dat vind ik wel boeiend die bovenstaande post! ik vind het sowieso al een beetje raar dat die videos die je wilde zoeken allemaal verwijderd zijn overal??? dat bericht van tmz is ook heel apart ( gezien de rol die tmz in het exclusief uitbrengen van ( belangrijk officieel ) nieuws heeft.

ik had er graag wat meer videos over gezien, hoe kan het denk je dat de rest weg is?
ik zag this is it trouwens er in voorbij komen, is er door de believers unaniem besloten welke de echte MJ in die film is?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99736622
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
Hey ja dat vind ik wel boeiend die bovenstaande post! ik vind het sowieso al een beetje raar dat die videos die je wilde zoeken allemaal verwijderd zijn overal??? dat bericht van tmz is ook heel apart ( gezien de rol die tmz in het exclusief uitbrengen van ( belangrijk officieel ) nieuws heeft.

ik had er graag wat meer videos over gezien, hoe kan het denk je dat de rest weg is?
ik zag this is it trouwens er in voorbij komen, is er door de believers unaniem besloten welke de echte MJ in die film is?
Er zijn veel video's weggehaald. Misschien van believers die het hebben opgegeven? Geduld is nu eenmaal een schone zaak ... ;)
Ik heb toch nog een ander duidelijker filmpje gevonden. Op 1.00 min. zie je achter Paris die varkenskop voorbij komen. Dit zijn lastige filmpjes, omdat het zo donker is en die varkenskop kan natuurlijk in principe iedereen zijn. Het is een combinatie van het gebaar dat hij maakte (duim omhoog, toen ze van die waterval kwamen) en in hun nabijheid zijn. Miko Brando was er ook bij (voor in het bootje). Elisabeth was pas aan haar hart geopereerd (een reden voor MJ om dicht bij haar te komen?).
Maar wat voor mij de doorslag gaf dat de believers gelijk zouden kunnen hebben is toch echt wel die hint van TMZ. Mij maak je echt niet wijs dat dit een typefout was ... ;)

Wat betreft This is It. Believers zijn daarover verdeeld. Veel denken dat er doubles waren. Joe Jackson heeft bij Larry King zelf gezegd dat er doubles waren, dus wie weet? Degenen die dit denken zien allemaal een double in de MJ met de oranje broek. Zelf zie ik het niet echt, dus voor mij blijft dit moeilijk.

Ik zal morgen 3 video's plaatsen waarin een "insider" anoniem vertelt hoe het echt zat met This is It. Ik geloof 100% wat er wordt beweerd. Meteen al in het begin had ik het idee dat This is It niet simpelweg beelden waren van de repetities, maar dat dit altijd al was bedoeld als een grote (HD) film en niet als documentaire. Je zult echt niet weten wat je hoort en ziet in die filmpjes ... ;)
Ik hoop dat je engels goed is, wijntje erbij en je valt van de ene verbazing in de andere, haha.
(deel 2 gaat trouwens over de doubles)
pi_99736729
Ik heb de video's over This is It nu al.

Deze video's zijn echt belangrijk in het verhaal ... ;)
(ik geloof heilig dat alles was zoals in de video's wordt verteld)

donderdag 21 juli 2011 @ 09:11:17 #139
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99738887
Dat van TMZ zal zeker geen typefout zijn, ik ben er wel van overtuigd dat het opzet is. Met welk doel? wie zal het zeggen...
Ik zal de filmpjes morgen bekijken Piepie, moet nu zo aan het werk en vanavond verjaardag.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99762045
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Dat van TMZ zal zeker geen typefout zijn, ik ben er wel van overtuigd dat het opzet is. Met welk doel? wie zal het zeggen...
Ik zal de filmpjes morgen bekijken Piepie, moet nu zo aan het werk en vanavond verjaardag.
veel plezier en rustig aan hoor ... :)
pi_99781973

Vreselijke muziek, maar de tekst is ..... *O*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 04:21:37 #142
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99783134
Piepie ik ga die filmpjes nog allemaal ff rustig bekijken maar weet je dat ik die ene rare vage pinguin move echt helemaal niks vond??? Ff serieus zonder dat ik iemand wil beledigen, waarom denken de "die hard fans" dat MJ met een in mijn ogen zo een raaaare dansmove zou komen. MJ !! Die bekend staat om zn perfectionisme en vernieuwing en "onbegrijpelijke" dansmoves, die met een rare armgeflap komt voor zn comeback??? Ik begrijp echt niet hoe de believers en fans dat EN mooi vinden/vonden EN ook nog eens daar in geloven. Daarom vroeg ik naar This is it :)
Ik denk dat jij de enige bent waar ik dat gewoon normaal aan kan vragen zoals ik dat denk :P

Je zegt dat je zelf in die film niet echt een indruk hebt van doubles enzo, met het bovenstaande dat ik zeg, als je dan ff weer kijkt. Naar de logica erachter, de bouw van "die mj" , hij lijkt mij wat kleiner, te breed bij de schouders en een te "grof" hoekig hoofd met veel te statische houterige uit het ritme gaande bewegingen.

Natuurlijk is MJ in die tijd een jaartje ouder geweest maar IK geloof niet dat mj die zo tot in de puntjes is geweest met zijn shows, met zo een vage rare in mj maatstaven "neppe" move zou komen als geflap met een arm. Ik kan daar nog steeds niet met mn hoofd bij. Ook komt die "persoon" gewoon echt te vaag en anders over. Kleine trekjes enzo zie ik er echt helemaal niet in terug allemaal vreemde dingen. Ik weet de namen van al die impersonators niet meer maar die pinguin move vond ik heel erg op 1 van die bekendere impersonators lijken. Om heel eerlijk te zijn vraag ik me in me achterhoofd soms af of de echte MJ uberhaupt wel in die hele film voor komt :)

edit: ik lees het terug en merk dat mn zinnen niet zo goed in elkaar zitten ben veeeeeel te moe en ook geen kracht om het aan te passen dus hopelijk valt er wat van te maken hahah

edit2:

ik geloof nog steeds niet dat dit MJ is

[ Bericht 3% gewijzigd door Moonwalk op 22-07-2011 04:27:27 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99812439
Je was ook wel heel laat nog wakker Moonwalk (of heel vroeg op), haha.
Je zinnen waren duidelijk genoeg hoor! :)

Ik ben het ook helemaal me je eens wat betreft die pinquin move, ook ik vond dat er compleet belachelijk uitzien en zeker dat flappen met zijn armen ... _O-

Misschien waren de doubles zo goed dat het moeilijk te zien was. Niets is wat het lijkt en ik denk dus ook heel veel illusies ... ;) Michael was inderdaad een perfectionist, dus ook de illusies (zoals de doubles) waren dan perfect!
In deel 2 van de 3 filmpjes wordt gemeld dat er 3 doubles zijn gebruikt in This is It, dus misschien klopt dit ook wel.
------------------------------------------------

Ik moest ook nog even denken aan mijn post over Horror Night.
Die varkenskop liep heel dicht bij Paris, terwijl er bodyguards bij waren.
Opmerkelijk dat ze hem zo dichtbij lieten, zeker omdat hij onherkenbaar was .... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 23-07-2011 00:11:33 ]
pi_99827182
Ik vind dit allemaal heel interessant om te lezen en vind sommige dingen zoals Dave Dave en dat groene mannetje ook op z'n minst gezegd vaag.

Maar wat er bij mij niet in gaat is dat een dergelijke hoax door zoveel mensen geheim kan worden gehouden. Aan de hand van deze theoriën moeten er tientallen, honderden mensen zijn die weten dat Michael nog leeft. Het kan toch gewoon niet dat zij hierover allemaal hun mond houden? Wat ik ook niet kan geloven is dat Michael zijn kinderen op deze manier zou overlaten aan de paparazzi etc.

Maar ik blijf wel lezen, vind het wel grappig en soms frappant wat er allemaal "ontdekt" wordt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:45:18 #145
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99830056
Hey Piepie, ik heb dit topic ook net even ontdekt, dus ben het gaan lezen uit nieuwsgierigheid. Jij bent vast wel op de hoogte van dat beruchte groepje fans wat Michael altijd om zich heen had. Weet je, van dat curls for my girls t-shirt en waar Michael elke dag tegen sprak. Ik weet dat zij allemaal op facebook enzo zitten maar daar kom je als sterveling niet tussen. Heb jij enig idee wat zij allemaal denken? Ik bedoel, denken zij dat hij leeft, dat hij is vermoord, dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat zus of zo er achter zit?
Ik denk namelijk dat zij écht dingen weten, ook omdat Michael wel eens belde met hun. Ik ben zó benieuwd naar hun verhalen :)
You will allways be my hero...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:48:59 #146
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99830119
Ik herinner me weer iets. Ben even gaan googlen op een fan uit dat groepje en dat linkt me meteen naar de website This Is Not It. Tuurlijk, dat waren zij!
pi_99850621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind dit allemaal heel interessant om te lezen en vind sommige dingen zoals Dave Dave en dat groene mannetje ook op z'n minst gezegd vaag.

Maar wat er bij mij niet in gaat is dat een dergelijke hoax door zoveel mensen geheim kan worden gehouden. Aan de hand van deze theoriën moeten er tientallen, honderden mensen zijn die weten dat Michael nog leeft. Het kan toch gewoon niet dat zij hierover allemaal hun mond houden? Wat ik ook niet kan geloven is dat Michael zijn kinderen op deze manier zou overlaten aan de paparazzi etc.

Maar ik blijf wel lezen, vind het wel grappig en soms frappant wat er allemaal "ontdekt" wordt.
Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.
Het valt me op dat er steeds meer mensen uit het MJ-muziektopic hier lezen en ook reageren.
Als je een open mind hebt val je van de ene verbazing in de andere ... ;) Ik heb er in elk geval veel lol in om de hoax te volgen en met alles wat ik inmiddels heb gelezen en gezien ben ik er ook steeds meer van overtuigd geraakt dat het ook echt een hoax is.
In het begin kon ik me ook niet voorstellen dat zoveel mensen ervan zouden moeten weten en hun mond ook kunnen houden. Het hoeft natuurlijk niet dat er honderden van af weten, slechts wat sleutelfiguren kan al genoeg zijn en "money talks" ... ;) Als Michael mij zou vragen te zwijgen, zou ik dat ook kunnen. Voor hem wel ... ;) Maar er zijn ook mensen die er openlijk over spreken en twitteren, zoals Teddy Riley en Akon (en nog meer). Misschien heeft Teddy Riley hier wel toestemming van Michael voor gekregen (als onderdeel van de hints).
Je schreef dat je Dave Dave en het groene mannetje op zijn minst vaag vindt. Als je Blond Lady van de Memorial ziet dan ga je nog veel meer twijfelen denk ik.
De filmpjes over The Truth about This is It zijn ook een absolute aanrader om te kijken!
En in het vorige topic in deze reeks (deel 2) zou je zeker de posts over Coca Cola (sponsor van de O2-concerten) en de Dodo moeten lezen, net als de connectie met PT Barnum.

En wat de kinderen betreft, ja die zijn natuurlijk op een leeftijd gekomen dat ze niet meer achter maskers verstopt kunnen worden. Ze zijn in goede handen bij de familie neem ik aan en er zijn ook altijd bodyguards bij volgens mij.
Vond jij het niet opvallend dat heel kort voor zijn "dood" de kinderen ineens onbedekt met hem over straat gingen?
pi_99851048
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:45 schreef MJ44ever het volgende:
Hey Piepie, ik heb dit topic ook net even ontdekt, dus ben het gaan lezen uit nieuwsgierigheid. Jij bent vast wel op de hoogte van dat beruchte groepje fans wat Michael altijd om zich heen had. Weet je, van dat curls for my girls t-shirt en waar Michael elke dag tegen sprak. Ik weet dat zij allemaal op facebook enzo zitten maar daar kom je als sterveling niet tussen. Heb jij enig idee wat zij allemaal denken? Ik bedoel, denken zij dat hij leeft, dat hij is vermoord, dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat zus of zo er achter zit?
Ik denk namelijk dat zij écht dingen weten, ook omdat Michael wel eens belde met hun. Ik ben zó benieuwd naar hun verhalen :)
Hoi MJ44ever,
Ik kende die fans niet, maar je hebt gelijk, zij zitten achter die website This is not it.
Ter verduidelijking, ik was altijd wel fan van Michael, maar niet zo'n fan die van letterlijk alles op de hoogte was. Ik genoot van zijn muziek, maar was nooit bij een concert of fan-meeting ... ;)
Ik vond Michael een enorm talent en zag ook hoe vernieuwend hij altijd was. Ik zag ook dat hij geen remmingen kende en dat niets hem onmogelijk leek. Juist door deze dingen houd ik het absoluut voor mogelijk dat hij ook dit keer geen remmingen kende en deze hoax zo heeft gepland. Weer iets nieuws, maar wel uiterst extreem.
pi_99866242
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef piepie het volgende:

[..]

Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.
Het valt me op dat er steeds meer mensen uit het MJ-muziektopic hier lezen en ook reageren.
Als je een open mind hebt val je van de ene verbazing in de andere ... ;) Ik heb er in elk geval veel lol in om de hoax te volgen en met alles wat ik inmiddels heb gelezen en gezien ben ik er ook steeds meer van overtuigd geraakt dat het ook echt een hoax is.
In het begin kon ik me ook niet voorstellen dat zoveel mensen ervan zouden moeten weten en hun mond ook kunnen houden. Het hoeft natuurlijk niet dat er honderden van af weten, slechts wat sleutelfiguren kan al genoeg zijn en "money talks" ... ;) Als Michael mij zou vragen te zwijgen, zou ik dat ook kunnen. Voor hem wel ... ;) Maar er zijn ook mensen die er openlijk over spreken en twitteren, zoals Teddy Riley en Akon (en nog meer). Misschien heeft Teddy Riley hier wel toestemming van Michael voor gekregen (als onderdeel van de hints).
Je schreef dat je Dave Dave en het groene mannetje op zijn minst vaag vindt. Als je Blond Lady van de Memorial ziet dan ga je nog veel meer twijfelen denk ik.
De filmpjes over The Truth about This is It zijn ook een absolute aanrader om te kijken!
En in het vorige topic in deze reeks (deel 2) zou je zeker de posts over Coca Cola (sponsor van de O2-concerten) en de Dodo moeten lezen, net als de connectie met PT Barnum.

En wat de kinderen betreft, ja die zijn natuurlijk op een leeftijd gekomen dat ze niet meer achter maskers verstopt kunnen worden. Ze zijn in goede handen bij de familie neem ik aan en er zijn ook altijd bodyguards bij volgens mij.
Vond jij het niet opvallend dat heel kort voor zijn "dood" de kinderen ineens onbedekt met hem over straat gingen?
Ik snap niet hoe er maar een paar sleutelfiguren hier iets vanaf kunnen weten. Om al die dingen in scene te zetten heb je toch echt allerlei grafisch ontwerpers, make-up artiesten, visual effect mensen etc etc nodig? En zoiets als een nep rechtzaak, dat kan toch ook alleen als iedereen die daarbij betrokken is er vanaf weet? Het groene mannetje, mensen die in die studio zijn weten of zien toch wie dat is? Het kan volgens mij gewoon niet om zo'n grote truc uit te voeren zonder dat er minstens tientallen mensen van weten. Als hij nou echt ineens van de aardbodem was verdwenen en alleen zijn familie wist dat hij nog leefde, dan misschien wel. Maar nu met al deze rare fratsen er om heen, daar heeft hij toch allerlei mensen voor nodig om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Ik geloof nooit dat die allemaal hun mond zouden kunnen houden. Familie wel ja, maar al die anderen voor wie een primeur en bijbehorende $$ misschien belangrijker is dan Michael's geheim toch echt niet.

De kinderen niet meer achter maskers verstoppen of ze constant laten achtervolgen door paparazzi vind ik twee verschillende dingen. Het lijkt me gewoon echt niet iets wat hij zou doen, net als de kinderen laten interviewen door Oprah.

Wat is dat met de blond lady of waar kan ik er info over vinden? Ik moet verder zeggen dat ik te lui ben om me heel diep in deze hoax te gaan verdiepen, ten eerste omdat ik er dus eigenlijk niet in geloof en denk dat Michael gewoon dood is (hoewel natuurlijk wel onder verdachte omstandigheden waarvan wij het topje van de ijsberg nog niet eens kennen) en ten tweede omdat er gewoon veel te veel info beschikbaar is waarvan het meeste me bullshit lijkt. Maar voor de paar interessante dingetjes blijf ik hier wel lezen, wie weet word ik nog eens overtuigd ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 10:00:30 #150
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99868809
Ik ben het helemaal met gifkwal eens wat al die mensen betreft. Michael had het echt anders moeten doen, zoals een vliegtuigongeluk ofzo. Gewoon een vliegtuig die van de radar verdwijnt ofzo... Ik vind het namelijk wel echt een Michael stunt om zich dood te wanen en dan nooit meer terug te komen. Gewoon om toch een normaal leven te kunnen hebben.
Maar dat er 100 mensen bij zijn begrafenis zitten en dat dat dan een studio zou zijn, daar geloof ik helemaal niks van. Het ligt er ook maar net aan hoe je de dingen bekijkt. Op die hoax site wordt afgevraagd waarom Jermaine die verklaring gaf en geen dokter. Sorry, maar het is echt zo een Jermaine ding om dat te doen,verbaasd me helemaal niks, Jermaine stond altijd al graag vooraan.
Maar net als gifkwal vind ik het wel leuk om al die dingetjes te lezen, gewoon omdat ik alles wil lezen van Michael.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')