Ik heb vrij snel na zijn 'dood' (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.
Hoe denk jij er trouwens zelf over?
Lekker even slapen! We laten jou ook wel al het werk doenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef piepie het volgende:
Jeetje ik word er helemaal verlegen van en had dit nooit verwacht.
Bedankt voor de vreselijk lieve reacties ...![]()
Ja ik ben net een pitbull soms; als ik ergens in geloof dan bijt ik mij erin vast net zolang totdat de waarheid boven tafel is.
Er zal ooit een moment komen dan ook ik zal opgeven, maar hopelijk is dat het moment dat Michael terug is ...![]()
Als ik ongelijk mocht hebben, dan heb ik sowieso geen spijt van al die tijd die ik erin heb gestopt omdat het een enorme leerzame periode is.
Mijn engels was redelijk goed toen ik me erin begon te verdiepen (de hoax-forums zijn engelstalig net als de filmpjes), maar mijn engels is nu zoveel beter dan 2 jaar terug.
Verder heb ik gelezen over dingen waar ik nooit eerder van had gehoord, zoals de New World Order etc.
Maar de enige ben ik echt niet die erin gelooft.
Er is zoveel info op internet over te vinden (forums, facebook, Youtube etc.).
Ik kom dus snel weer met meer, maar had vandaag nogal een hectische dag dus ben moe nu.
Er zijn veel video's weggehaald. Misschien van believers die het hebben opgegeven? Geduld is nu eenmaal een schone zaak ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
Hey ja dat vind ik wel boeiend die bovenstaande post! ik vind het sowieso al een beetje raar dat die videos die je wilde zoeken allemaal verwijderd zijn overal??? dat bericht van tmz is ook heel apart ( gezien de rol die tmz in het exclusief uitbrengen van ( belangrijk officieel ) nieuws heeft.
ik had er graag wat meer videos over gezien, hoe kan het denk je dat de rest weg is?
ik zag this is it trouwens er in voorbij komen, is er door de believers unaniem besloten welke de echte MJ in die film is?
veel plezier en rustig aan hoor ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Dat van TMZ zal zeker geen typefout zijn, ik ben er wel van overtuigd dat het opzet is. Met welk doel? wie zal het zeggen...
Ik zal de filmpjes morgen bekijken Piepie, moet nu zo aan het werk en vanavond verjaardag.
Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind dit allemaal heel interessant om te lezen en vind sommige dingen zoals Dave Dave en dat groene mannetje ook op z'n minst gezegd vaag.
Maar wat er bij mij niet in gaat is dat een dergelijke hoax door zoveel mensen geheim kan worden gehouden. Aan de hand van deze theoriën moeten er tientallen, honderden mensen zijn die weten dat Michael nog leeft. Het kan toch gewoon niet dat zij hierover allemaal hun mond houden? Wat ik ook niet kan geloven is dat Michael zijn kinderen op deze manier zou overlaten aan de paparazzi etc.
Maar ik blijf wel lezen, vind het wel grappig en soms frappant wat er allemaal "ontdekt" wordt.
Hoi MJ44ever,quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:45 schreef MJ44ever het volgende:
Hey Piepie, ik heb dit topic ook net even ontdekt, dus ben het gaan lezen uit nieuwsgierigheid. Jij bent vast wel op de hoogte van dat beruchte groepje fans wat Michael altijd om zich heen had. Weet je, van dat curls for my girls t-shirt en waar Michael elke dag tegen sprak. Ik weet dat zij allemaal op facebook enzo zitten maar daar kom je als sterveling niet tussen. Heb jij enig idee wat zij allemaal denken? Ik bedoel, denken zij dat hij leeft, dat hij is vermoord, dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat zus of zo er achter zit?
Ik denk namelijk dat zij écht dingen weten, ook omdat Michael wel eens belde met hun. Ik ben zó benieuwd naar hun verhalen
Ik snap niet hoe er maar een paar sleutelfiguren hier iets vanaf kunnen weten. Om al die dingen in scene te zetten heb je toch echt allerlei grafisch ontwerpers, make-up artiesten, visual effect mensen etc etc nodig? En zoiets als een nep rechtzaak, dat kan toch ook alleen als iedereen die daarbij betrokken is er vanaf weet? Het groene mannetje, mensen die in die studio zijn weten of zien toch wie dat is? Het kan volgens mij gewoon niet om zo'n grote truc uit te voeren zonder dat er minstens tientallen mensen van weten. Als hij nou echt ineens van de aardbodem was verdwenen en alleen zijn familie wist dat hij nog leefde, dan misschien wel. Maar nu met al deze rare fratsen er om heen, daar heeft hij toch allerlei mensen voor nodig om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Ik geloof nooit dat die allemaal hun mond zouden kunnen houden. Familie wel ja, maar al die anderen voor wie een primeur en bijbehorende $$ misschien belangrijker is dan Michael's geheim toch echt niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Hé Gifkwal, wat leuk dat jij ook mee leest hier.
Het valt me op dat er steeds meer mensen uit het MJ-muziektopic hier lezen en ook reageren.
Als je een open mind hebt val je van de ene verbazing in de andere ...Ik heb er in elk geval veel lol in om de hoax te volgen en met alles wat ik inmiddels heb gelezen en gezien ben ik er ook steeds meer van overtuigd geraakt dat het ook echt een hoax is.
In het begin kon ik me ook niet voorstellen dat zoveel mensen ervan zouden moeten weten en hun mond ook kunnen houden. Het hoeft natuurlijk niet dat er honderden van af weten, slechts wat sleutelfiguren kan al genoeg zijn en "money talks" ...Als Michael mij zou vragen te zwijgen, zou ik dat ook kunnen. Voor hem wel ...
Maar er zijn ook mensen die er openlijk over spreken en twitteren, zoals Teddy Riley en Akon (en nog meer). Misschien heeft Teddy Riley hier wel toestemming van Michael voor gekregen (als onderdeel van de hints).
Je schreef dat je Dave Dave en het groene mannetje op zijn minst vaag vindt. Als je Blond Lady van de Memorial ziet dan ga je nog veel meer twijfelen denk ik.
De filmpjes over The Truth about This is It zijn ook een absolute aanrader om te kijken!
En in het vorige topic in deze reeks (deel 2) zou je zeker de posts over Coca Cola (sponsor van de O2-concerten) en de Dodo moeten lezen, net als de connectie met PT Barnum.
En wat de kinderen betreft, ja die zijn natuurlijk op een leeftijd gekomen dat ze niet meer achter maskers verstopt kunnen worden. Ze zijn in goede handen bij de familie neem ik aan en er zijn ook altijd bodyguards bij volgens mij.
Vond jij het niet opvallend dat heel kort voor zijn "dood" de kinderen ineens onbedekt met hem over straat gingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |