Reactie op Moonwalk's lange post.
Ik snap je punt Moonwalk.
Die numerologie ga ik hier niet eens plaatsen.
Ik werd er zelf ook moe van toen ik me daar in had verdiept, maar vond het wel heel erg vreemd allemaal met die datums.
Het Pepsi-ongeval vind ik toch heel interessant.
Het ongeluk is gebeurd, dat is een feit.
Michael hoefde toentertijd nog helemaal niet aan een hoax-death te hebben gedacht.
Pepsi had er een tape van en Michael zelf ook. Zowel Pepsi als Michael hebben die tape nooit naar buiten gebracht. Toen hij net dood was (volgens mij binnen een week) kreeg heel de wereld via de tv het ongeval te zien. Dat Pepsi dit naar buiten heeft gebracht lijkt mij buitengewoon sterk (i.v.m. hun "goede naam"). Blijft over de familie of een insider-vriend die de tape al had gekregen. Maar waarom hebben ze dit dan gedaan? Ik heb er wel een theorie over (of die klopt weet ik natuurlijk ook niet).
Ervan uitgaande dat Michael zijn dood echt in scène heeft gezet en dit allemaal tot in de puntjes heeft geregeld (een voorbereiding van een paar jaar schat ik in), dan kan hij zijn "dood" precies op 25 juni hebben gepland. (Op 24 juni nam hij afscheid van Kenny Ortega met de woorden "The illusion starts tomorrow"; dit staat zo in het laatste rechtbankverslag. Dit even terzijde nog.) Hij wist dat hij tijdens het Pepsi-ongeval 25 was en zal ook ongeveer hebben geweten wanneer hij zijn hoax zou beginnen. Dus kon hij die datum zo plannen.
Dat iedereen het ongeval nu zelf had kunnen zien en het dus weer vers in het geheugen lag kwam goed van pas.
Dan kom ik op het autopsierapport, wat believers absoluut een fake-rapport vinden.
Er staan meerdere dingen in die niet kloppen, maar de grootste aanwijzing is dat er in dat rapport niets wordt beschreven over het lidteken op zijn hoofd van de enorme brandwond, terwijl er wel melding wordt gemaakt van veel kleinere lidtekentjes.
Dit past gewoon perfect in "Connecting the dots" ...

(de kleine aanwijzingen - clues - die Michael heeft gegeven).
Het is geen makkelijke puzzel, maar wel op te lossen als je er de tijd voor neemt.
Ik ben bang dat velen dit ver gezocht zullen vinden, maar vergeet niet dat Michael een “smooth criminal” was, een joker, een prankster etc. etc. en bezeten van illusionisten ...
Tegen Teddy Riley (zijn producer die ook in zijn twitterberichten openlijk laat weten dat hij zeker is dat Michael nog leeft) heeft hij in 2008 gezegd: "I'm going to shock the world, just watch."
Een andere uitspraak van Michael was: "To die would be an awfully big adventure."
Ik ga maar eens slapen, maar leuk om nu te weten dat dit topic toch goed gevolgd wordt.
[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 16-07-2011 01:51:56 ]