abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:30:12 #101
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99357807
WHAT THE F### :o
Ok ik dacht eerst idd groen mannetje zal wel bewerkt zijn enzo op de foto. Maar nee hij is inderdaad echt in de videoclip te zien :o , toen dacht ik weer nouja kan je ook bewerken maar je ziet echt die artiesten eromheen geschrokken met hun hand voor hun mond gaan, voor en achter hem ook! Wat bizar! Wat is dit 8)7 Dat groene mannetje is niet echt te ontkennen oid vind ik. Heb de videos eromheen nog niet bekeken, ook die site nog niet, maar dit puur alleen op de fotos en de videoclip. Ik ga de rest nog bekijken thnks piepie
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99357895
Ik vind het ook wel apart ja. Ik zie echter geen duidelijk doel achter deze mind-fuck, anders dan de fans op hol brengen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:33:51 #103
262978 Moonwalk
pi_99357899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Lief he!
Er is weer een hoop nieuwe info zeg. Ik weet nog niet alles maar ik probeer me bij te lezen.
Heeft iemand wat linkjes voor mij? :D
Ik mag thuis van mijn vriend niet meer over MJ praten :(
Hij is gewoon ignorant :P
Hahahah ik praat in real life ook niet over MJ hoor dan wordt er naar me gekeken van "koekoeeeek" . Je moet een paar posts terug de berichten van Piepie goed bekijken. Daar zitten filmpjes ( over acteurs en over greenman ) en een link in die bij dat bericht hoort
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:36:37 #104
262978 Moonwalk
pi_99357961
Wat me het meest irriteert aan dit soort dingen is dat daar dus 3T, de neefjes van Michael precies achter staan en dat niemand in heel Amerika eens 3T erover interviewt oid? Of iemand anders van die artiesten. Netals met dat ziekenhuis, niemand zegt iets niemand vraagt iets, heel onlogisch
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:25:29 #105
262978 Moonwalk
pi_99363785
quote:
Het tweede gedeelte van dit filmpje vind ik wel te ver gaan in speculatie en "iets willen zien" .
Ze kunnen moeilijk die hele Jackson Familie overal neerzetten en 3T zijn echt de neven van Paris en Prince. Ik denk ook niet dat het gepast zou zijn om de aandacht overdreven op 3T te zetten aangezien het niet hoofdzakelijk om hen ging.

Ik vind het juist heel netjes hoe Lionel Richie de aankondiging doet en niks raars aan. Dat Michael verkleed zou zijn als Tarryl vind ik echt heel overdreven :p dit soort filmpjes trek ik zelf de grens bij, toevallig was ik vroeger als bakvisje van 12/13 jaar heel erg fan van 3T en zie ik echt wel dat dat gewoon de echte Tarryl Jackson is en geen MJ met een Tarryl masker op :9

Over het gedeelte van die greenman, die producer zegt dus dat het was zodat mensen zichzelf er in andere versie kunnen editten. Omdat het nummer van MJ is denk ik dat het dan idd om een "mindfuck" gaat en dat de producers dat er zelf in bewerkt hebben. Toch klopt er nog steeds iets niet, je ziet in die "making of" dat er mensen in greenscreenpak rondlopen, dus de aanwezigen waren op de hoogte zou je denken. Waarom schrikken een paar van die artiesten dan zo? Of dat zou ook in scene gezet zijn? Dit is een lastige :s)
pi_99367222
Het is inderdaad een mindfuck en een hele lastige, dat ben ik met je eens Moonwalk.
En wat betreft het filmpje dat Michael misschien wel Tarryl was daar geloof ik ook helemaal niets van. Vaak is het zo met deze filmpjes dat er goede en zwakke aanwijzingen in zitten.
Ik kan die zwakke er niet uitknippen, maar dat je snapt dat ik ook niet overal in mee ga ... ;)

Juist dat artikel van Seeing Clues maakt dat ik ontzettend ben ga twijfelen over dit hele gebeuren en het misschien echt wel Michael was bij WATW.
Die namen die terugkomen in het stuk (Robert Day en William Blake) en weer in verband kunnen worden gebracht met de film The Green Man en zeker ook die andere film The Corridors of Blood waarin de hoofdpersoon verslaafd was aan anasthetic drugs ... :D (Resurrection Joe - Michael Joe Jackson). En dan als toetje ook nog de naam van een van de paramedics (Blount).
Zoveel toevalligheden bestaan toch niet? ... 8)7

Door de hele hoax heen komen dit soort "toevalligheden" voor en dan ga ik dus denken dat Michael de hoax jarenlang tot in de puntjes heeft voorbereid. Zijn fascinatie voor illusionisten was enorm en misschien wilde hij wel de grootste illusie ooit te weeg brengen??? (zomaar een brainwave). Connecting the dots!
Ik kom binnenkort met nog veel meer van dit soort toevalligheden. Het is een enorme grabbelton waaruit ik kan kiezen wat ik hier plaats ... _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 12-07-2011 15:23:45 ]
pi_99394223
Ik vond nog een aantekening op mijn PC die wel boeiend is om hier te plaatsen.
Het gaat over het ziekenhuis.

Ik kwam onderstaand stukje tegen op een HOAX-forum, echt opvallend en interessant, Michael kende dus de artsen daar!!

- Dit werd er geschreven:
I was reading in the book The Magic and Madness last night and there was a segment about how facinated MJ was with medicine. The doctors would allow him to watch surgeries from the observation booth. He did this frequently and quess where ….. UCLA Medical Center. May be just a coicidence but he knew those people very well.

- En een reactie op dat stukje, wat ook echt opvallend is:
That is a GREAT find! He’d definitely need to know the higher ups in order to fake his being there at all.
Speaking of the UCLA Medical Center …and I’m sure this has been brought up before, but why haven’t people come forward with cell phone video of the family? Or someone who cleaned up the room? Or why haven’t they spoken to the doctors that worked on him that day?

Did Jermaine make the statement so that no one from UCLA would get in “legal” trouble for saying Michael had passed?

Die laatste regel klinkt zo logisch!
pi_99489498
Ik heb nog een raadsel.

Het gaat over de Pepsi-reclame in 1984 en het ongeluk van Michael, wiens haar in brand vloog.
Pepsi wilde dit filmpje natuurlijk nooit naar buiten hebben. Michael had als enige een tape ervan, maar bracht het ook nooit naar buiten. Kort na Michael’s dood was het filmpje ineens overal te zien. Wie heeft dat filmpje dan naar buiten gebracht en waarom?

De datums zijn belangrijk.
Michael Jackson's geboortedag is 29 augustus 1958 en zijn sterfdag 25 juni 2009.
Michael leefde 50 jaar, 9 maanden en 28 dagen, inclusief de einddatum.
Het is 18.564 dagen van de startdatum t/m de einddatum.
Het Pepsi-ongeval gebeurde op 27 januari 1984 en Michael was 25 jaar, 4 maanden en 29 dagen oud toen dat gebeurde. Dat is 9.282 dagen.
Dan een simpele rekensom: 9.282 + 9.282 = 18.564 (Michael’s leven in dagen).
Dus het Pepsi-ongeval gebeurde in het midden van zijn leven. Exact!!!
Is dit het lot of toeval?
Het lijkt meer op een enorme aanwijzing. Waarom zo plotseling deze video lekken?
Ik denk dat dit zo gepland was.

Dus precies op de dag af op de helft van zijn leven was het Pepsi-ongeval ... :?
pi_99495184
Sorry maar dat hele numerieke gebeuren geloof ik nooit zo in.. moet je kijken hoe diep je/zij gaan om op een plausibel getal te komen.. Als die niet uit was gekomen hadden ze misschien doorgegaan tot ze met het aantal seconden dat jackson leefde ofzo wel uit waren gekomen.. En als dat niet lukte misschien de verjaardag van zn kinderen minus de geboorte van zichzelf ofzo.. nee dat is niet aan mij besteed, getallen kan je altijd wel in een hoekje duwen waar het je zelf goed uitkomt..

En van dat ziekenhuis vind ik niet zo heel mysterieus.. Hoe vaak zie je niet dat ze voor een celebrity een heel winkelcentrum of warenhuis afsluiten zodat meneer of mevrouw even in zn/haar eentje kan shoppen? Dan lijkt me meekijken bij een operatie echt geen bijzonder iets.. Dat hij die mensen kenden lijkt me, gezien zijn medisch verleden ook geen frapant feitje..
En voordat ik ga oordelen: Zijn er andere (grote?) ziekenhuizen in de buurt van zijn omgeving, want als UCLA het enige noemenswaardige ziekenhuis is, waar Michael snel naar toe gebracht kon worden, lijkt het me niets meer dan logisch dat alle pijlen steeds in de richting van dát ziekenhuis wijzen ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:20:17 #110
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99496816
Ik heb mij altijd verbaast over al die complottheorieën na de dood van een artiest alsof de gewone menselijke redeneringen tegenwoordig niet meer bestaan en alles een toeval is.
pi_99515325
Ja in LA zijn (uiteraard) meerdere ziekenhuizen.
Als het niet vreemd wordt gevonden dat het pepsi-ongeval exact op de dag af in het midden van zijn leven plaatsvond, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Bij geen verdere interesse kap ik er voorlopig maar mee.
Als mensen alle info die ik ook in de voorgaande topics heb geplaatst ook allemaal niet vreemd vinden dan kom ik ook verder nergens meer mee.
Dat het voor mij duidelijk is dat hij nog leeft, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook moeten geloven ... ;)

[ Bericht 92% gewijzigd door piepie op 15-07-2011 20:44:28 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:47:56 #112
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99515909
Het is op zijn minst opmerkelijk...

Heb niet zoveel met getallen maar Michael zelf wel.

Het getal 7 word veel gebruik door hem.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99516196
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Janena het volgende:
Het is op zijn minst opmerkelijk...

Heb niet zoveel met getallen maar Michael zelf wel.

Het getal 7 word veel gebruik door hem.
Als je eens wist hoe vaak het getal 7 terugkomt in het hoax-verhaal ... ;)
Ik was totaal niet bekend met numerologie, maar in de hoax kan ook dit geen toeval meer zijn.
Is mijn mening dan ... :)
Het pepsi-verhaal heeft niets met numerologie te maken maar is gewoon heel opmerkelijk te noemen.
pi_99520146
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef piepie het volgende:
Ja in LA zijn (uiteraard) meerdere ziekenhuizen.
Als het niet vreemd wordt gevonden dat het pepsi-ongeval exact op de dag af in het midden van zijn leven plaatsvond, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Bij geen verdere interesse kap ik er voorlopig maar mee.
Als mensen alle info die ik ook in de voorgaande topics heb geplaatst ook allemaal niet vreemd vinden dan kom ik ook verder nergens meer mee.
Dat het voor mij duidelijk is dat hij nog leeft, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook moeten geloven ... ;)
Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_99525129
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.
Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.

Hoe denk jij er trouwens zelf over?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:29:07 #116
262978 Moonwalk
pi_99527595
Piepie het is niet dat we geen interesse hebben ik denk dat dit topic juist door jouw inzet een beetje lekker loopt :) en als je kijkt naar hoe vaak het bekeken wordt zijn er ook heel veel mensen die de hele tijd meelezen zonder te posten. Er is denk ik wel genoeg belangstelling hoor!
Dat met die nummers zullen veel mensen, en ook ik, alleen denk ik niet veel mee hebben. Er wordt voor elke gebeurtenis wel iets met nummers gedaan, er is hier in BNW ergens een topic van een man die dat zelfs bij zichzelf toepast

EDIT: gevonden

quote:
. Het feit dat het precies in het midden van MJ zijn leven gebeurde is een op zichzelf staand iets, die hele berekening enzo die haalt de aandacht weg van wat je daar wil zeggen.

Kijk, die datum = die datum. Dat dat op de helft van zn leven was is een feit, dat toveren met nummers verandert daar niks aan want zoals iemand anders al zei kan je net zo lang doorzoeken tot je de berekening compleet hebt, wat nog steeds niets verandert aan de datum van dat pepsi ongeval want die datum blijft immers die datum. Snap je het punt daarvan? Door veel mensen getover met nummertjes te pas en te onpas gebruikt en het is in middels best wel bekend dat dat niks bijdraagt omdat iedereen zoiets kan "maken" als je maar lang genoeg gedeeld door, keer dit, worteltrek uitkomst, plus min enz enz doet met dingen uit iemand zn leven. Goed, dit om toe te lichten dat het dus niet om je echte bevinding gaat, namelijk dat die dag op de helft van zijn leven viel. :) Late we die rekensom maar voor het gemak even vergeten

Waarom denk je dat dit op de helft van zijn leven was?
Dit trekt namelijk aan twee kanten vind ik dan.

1. Als Michael zn dood in scene heeft gezet dan zou hij toen met die pepsi dingen dus al bezig zijn met deze hoax te plannen, dat gaat er bij mij niet helemaal in :) Ook niet dat als hij toen al met die hoax bezig zou zijn, dat hij zichzelf dan maar brandwonden gaat laten oplopen :p terwijl hij dan dus op de helft van zijn leven is en precies de andere helft later "nepdood" is. Waarom die lijdensweg met brand?

2. Als Michael opzettelijk door toedoen van andere mensen dat ongeluk met pepsi kreeg, dan betekent het dat ze hem misschien wel wilden "vermoorden" toen met pepsi. Waarom zou hij dan precies de helft later, zijn dood faken?

In beide scenarios zie ik de link met pepsi en 2009 niet, in de zin van wat er schokkend aan is.
Vertel, wat vind jij ( en de andere hoaxers ) daar zo bijzonder schokkend aan, ik vond de greenman namelijk veel schokkender :P
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:52:39 #117
33350 Janena
pi_99528592
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de hoax-gelovers vinden van de vele treurende fans en alle mensen die bloemen leggen bij Forest Lawn en hier in nederland bij het beeld in Best.
Fans die tribute-shows bezoeken, etc, etc...
Doen jullie daar niet aan mee? Gaan jullie nog naar 'gewone' fanbijeenkomsten waar het overgrote deel overtuigd is van zijn dood?

Ik blijf erbij dat de vele vreemde gebeurtenissen met opzet gebeuren maar dat Michael niet meer in leven is. Dit is vooral gebaseerd op gevoel en een stukje logica.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99529446
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Janena het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de hoax-gelovers vinden van de vele treurende fans en alle mensen die bloemen leggen bij Forest Lawn en hier in nederland bij het beeld in Best.
Fans die tribute-shows bezoeken, etc, etc...
Doen jullie daar niet aan mee? Gaan jullie nog naar 'gewone' fanbijeenkomsten waar het overgrote deel overtuigd is van zijn dood?

Ik blijf erbij dat de vele vreemde gebeurtenissen met opzet gebeuren maar dat Michael niet meer in leven is. Dit is vooral gebaseerd op gevoel en een stukje logica.
Ik zou dat echt niet weten Janena.
Zelf kwam en kom ik nooit op fandagen of bijeenkomsten.
pi_99529673
Reactie op Moonwalk's lange post.

Ik snap je punt Moonwalk.
Die numerologie ga ik hier niet eens plaatsen.
Ik werd er zelf ook moe van toen ik me daar in had verdiept, maar vond het wel heel erg vreemd allemaal met die datums.

Het Pepsi-ongeval vind ik toch heel interessant.
Het ongeluk is gebeurd, dat is een feit.
Michael hoefde toentertijd nog helemaal niet aan een hoax-death te hebben gedacht.
Pepsi had er een tape van en Michael zelf ook. Zowel Pepsi als Michael hebben die tape nooit naar buiten gebracht. Toen hij net dood was (volgens mij binnen een week) kreeg heel de wereld via de tv het ongeval te zien. Dat Pepsi dit naar buiten heeft gebracht lijkt mij buitengewoon sterk (i.v.m. hun "goede naam"). Blijft over de familie of een insider-vriend die de tape al had gekregen. Maar waarom hebben ze dit dan gedaan? Ik heb er wel een theorie over (of die klopt weet ik natuurlijk ook niet).
Ervan uitgaande dat Michael zijn dood echt in scène heeft gezet en dit allemaal tot in de puntjes heeft geregeld (een voorbereiding van een paar jaar schat ik in), dan kan hij zijn "dood" precies op 25 juni hebben gepland. (Op 24 juni nam hij afscheid van Kenny Ortega met de woorden "The illusion starts tomorrow"; dit staat zo in het laatste rechtbankverslag. Dit even terzijde nog.) Hij wist dat hij tijdens het Pepsi-ongeval 25 was en zal ook ongeveer hebben geweten wanneer hij zijn hoax zou beginnen. Dus kon hij die datum zo plannen.
Dat iedereen het ongeval nu zelf had kunnen zien en het dus weer vers in het geheugen lag kwam goed van pas.
Dan kom ik op het autopsierapport, wat believers absoluut een fake-rapport vinden.
Er staan meerdere dingen in die niet kloppen, maar de grootste aanwijzing is dat er in dat rapport niets wordt beschreven over het lidteken op zijn hoofd van de enorme brandwond, terwijl er wel melding wordt gemaakt van veel kleinere lidtekentjes.

Dit past gewoon perfect in "Connecting the dots" ... ;) (de kleine aanwijzingen - clues - die Michael heeft gegeven).
Het is geen makkelijke puzzel, maar wel op te lossen als je er de tijd voor neemt.

Ik ben bang dat velen dit ver gezocht zullen vinden, maar vergeet niet dat Michael een “smooth criminal” was, een joker, een prankster etc. etc. en bezeten van illusionisten ... :Y

Tegen Teddy Riley (zijn producer die ook in zijn twitterberichten openlijk laat weten dat hij zeker is dat Michael nog leeft) heeft hij in 2008 gezegd: "I'm going to shock the world, just watch."
Een andere uitspraak van Michael was: "To die would be an awfully big adventure."

Ik ga maar eens slapen, maar leuk om nu te weten dat dit topic toch goed gevolgd wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 16-07-2011 01:51:56 ]
pi_99529833
Zijn de lezers hier al bekend met het Gilda-verhaal?

Zo nee, dan plaats ik dat dit weekend nog.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:05:45 #121
12462 sbonestroo
Music is emotion
pi_99539842
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:29 schreef piepie het volgende:
Zijn de lezers hier al bekend met het Gilda-verhaal?

Zo nee, dan plaats ik dat dit weekend nog.
ik ben er niet bekend mee, plaats het maar.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:41:08 #122
33350 Janena
pi_99540809
Gilda...Dat gaat om dat stukje im This is it (die zwart wit film voor Smooth criminal) toch?
pi_99558027
Ja ... ;)

This Is It, de film

Er zitten meerdere clues in deze film, maar de duidelijkste is toch wel in Gilda.

In Smooth Criminal was een film uit 1946 verweven, genaamd Gilda.

Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in die film zijn dood in scène gezet en kwam later terug in de film.

Dus er was gekozen voor uitgerekend deze film en Michael speelde de rol van de man die in de film zijn eigen dood in scène had gezet ….. !!! :D
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:45:33 #124
33350 Janena
pi_99563478
Paris meld op twitter dat ze op de volgende locatie is:

Paris Jackson
@pariisjaxn Emerald City, Oz

Aanwijzing?Yellow brick road?
pi_99567003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef Janena het volgende:
Paris meld op twitter dat ze op de volgende locatie is:

Paris Jackson
@pariisjaxn Emerald City, Oz

Aanwijzing?Yellow brick road?
Zou zo maar kunnen.
Ik heb nog niet bijgelezen vandaag, te druk geweest, dus dit is nieuw voor mij.
Er worden geregeld opvallende twitterberichten geplaatst door meerdere Jacksons en vrienden van ... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')