Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeurenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon heel erg raar allemaal zoals het gegaan is.
Het is bovendien heel gebruikelijk dat een arts naar buiten treedt met een verklaring dat iemand is overleden. Dat is bij andere bekende mensen ook altijd zo gegaan ...![]()
In dit geval deed Jermaine de persconferentie. Hij was zogezegd met bloedspoed naar het ziekenhuis gekomen, maar opvallend genoeg wel gekleed voor de gelegenheid (een wit overhemd met een afbeelding van een kroon, king dus ..).
Dat van de "green man" is een bizar verhaal, ik weet zelf niet 100% wat ik ervan moet denken, maar dat het weer vol met toevalligheden zit is zeker wel een feit. Ik zal het zo even op een rijtje zetten met foto's erbij ..
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja ben wel heel benieuwd naar dat greenman gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 21:05:09 ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]The MaskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
mee eens hoor ...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ff heel offtopic, ik blijf dat stijle haar enzo echt helemaal niks vinden, heel oppervlakkig van mij i know
edit: eerbetoon aan james brown i know maar t stond mj gewoon echt niet
quote:Wel vaag ja. Ze zijn de fans flink aan het fucken iig. Dat is me wel duidelijk inmiddels.
Lief he!quote:
Hahahah ik praat in real life ook niet over MJ hoor dan wordt er naar me gekeken van "koekoeeeek" . Je moet een paar posts terug de berichten van Piepie goed bekijken. Daar zitten filmpjes ( over acteurs en over greenman ) en een link in die bij dat bericht hoortquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lief he!
Er is weer een hoop nieuwe info zeg. Ik weet nog niet alles maar ik probeer me bij te lezen.
Heeft iemand wat linkjes voor mij?
Ik mag thuis van mijn vriend niet meer over MJ praten
Hij is gewoon ignorant
Het tweede gedeelte van dit filmpje vind ik wel te ver gaan in speculatie en "iets willen zien" .quote:
Als je eens wist hoe vaak het getal 7 terugkomt in het hoax-verhaal ...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Janena het volgende:
Het is op zijn minst opmerkelijk...
Heb niet zoveel met getallen maar Michael zelf wel.
Het getal 7 word veel gebruik door hem.
Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef piepie het volgende:
Ja in LA zijn (uiteraard) meerdere ziekenhuizen.
Als het niet vreemd wordt gevonden dat het pepsi-ongeval exact op de dag af in het midden van zijn leven plaatsvond, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Bij geen verdere interesse kap ik er voorlopig maar mee.
Als mensen alle info die ik ook in de voorgaande topics heb geplaatst ook allemaal niet vreemd vinden dan kom ik ook verder nergens meer mee.
Dat het voor mij duidelijk is dat hij nog leeft, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook moeten geloven ...![]()
Dat is wel leuk om te lezen, want ik stop er toch tijd in. Weet je wat het is, het is en blijft gewoon heel moeilijk om in dit verhaal te vallen voor mensen die er weinig tot niets over hebben gelezen of gezien de afgelopen 2 jaar. Ik viel er in september/oktober 2009 in en ben het sindsdien blijven volgen. Toen was het nog te doen om je in te lezen, maar nu na 2 jaar is het gewoon te veel allemaal en krijg je slechts wat puzzelstukjes hier, maar geen verhaal met een logische opbouw. Ik kan me dan ook wel weer indenken dat het moeilijk te begrijpen is allemaal voor mensen die hier lezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds interessant wat je post, zou het dus jammer vinden als je stopt.
. Het feit dat het precies in het midden van MJ zijn leven gebeurde is een op zichzelf staand iets, die hele berekening enzo die haalt de aandacht weg van wat je daar wil zeggen.quote:
Ik zou dat echt niet weten Janena.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Janena het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de hoax-gelovers vinden van de vele treurende fans en alle mensen die bloemen leggen bij Forest Lawn en hier in nederland bij het beeld in Best.
Fans die tribute-shows bezoeken, etc, etc...
Doen jullie daar niet aan mee? Gaan jullie nog naar 'gewone' fanbijeenkomsten waar het overgrote deel overtuigd is van zijn dood?
Ik blijf erbij dat de vele vreemde gebeurtenissen met opzet gebeuren maar dat Michael niet meer in leven is. Dit is vooral gebaseerd op gevoel en een stukje logica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |