Of een week...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:48 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Ja, in de doos een nummer met alle artikelen en artikelnummers die je terugstuurt. Daarop moet je je klantnummer zetten, het nummer van je bestelling en even een korte uitleg. Op de doos zelf, als 'ie dicht zit dus, moet je het retouradres van de H&M zetten (antwoordnr. 15000, 8000 VJ, Zwolle) en weer je klantnummer. Ik had laatst dat ik een paar dingen vergeten was in de doos te doen en wilde ze toch retour sturen, heb toen gebeld en heb deze uitleg gekregen. Het is helemaal goed gekomen zo!
Nummer van je bestelling kunnen ze bij de klantenservice opzoeken. Vergeet echt niet iets over de originele sticker heen te plakken en daar het goeie adres op te zetten, anders heb je hem een dag later weer binnen
ik vind kleinquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoe vallen de panty's van de H&M? Klein, groot.
+1! Heb maat 26/27 van spijkerbroeken, maar panty's van de H&M zitten pas lekker in maat Lquote:
Huh?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Godver, 3 keer de klantenservice van de H&M bellen voor fouten die ze maken: ¤ 11,26..
Verzendkosten vergoed krijgen voor het ongemak: ¤ 4,90..
Dat schiet lekker op ja....
Of heb je met mobiel gebeld?quote:Bel ons op 0900-1988 (7,5 cent per gesprek)
Maandag - vrijdag 08.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur
Onze klantenservice is op alle feestdagen gesloten
Je kunt ons ook faxen op: 0900 - 0401059
Ja ik heb alleen een mobiele. Wist ik veel dat er ZOVEEL kosten bij zouden komen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Of heb je met mobiel gebeld?
Zondequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen een mobiele. Wist ik veel dat er ZOVEEL kosten bij zouden komen...
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:35 schreef Tamashii het volgende:
Ai... ja ik ben echt gestopt met naar ze bellen. Stuur wel gewoon een mail en anders laat maar. XD
Ja he, bellen doe ik dus niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonde
Mijn bestelling staat op 'verzonden' in mijn H&M, een track en trace kan ik nergens vinden, dus het zal me benieuwen wanneer het arriveert...
Wat staat die jas je goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:30 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
Jas is echt heel mooi (zeker voor 30 euro ).
Kraag moet ik ook nog een beetje uitzoeken hoe dat zit:
[ afbeelding ]
Ook dat is niet vreemd, dan hebben ze die van de 6e toen al in behandeling genomen en voorgemeld. Soms wordt het ene gewoon sneller verzonden dan het andere, daar valt bij H&M niet echt een pijl op te trekken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:19 schreef linsss het volgende:
Van de 6e, heb ik sinds de 7e al een track and trace code.
En van de 9e heb ik 'm pas sinds gister.
Waaaaaaaaaaaah echt??????? omg daar gaat mijn geldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Iedereen wist het vast al, maar yay Trendlijn in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |