hehe nice, ik moet nog maar anderhalve week en dan eindelijk 3weken niks voor het eerst in 2jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, en dan ga ik werken.
Oke, respectquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe nice, ik moet nog maar anderhalve week en dan eindelijk 3weken niks voor het eerst in 2jaar.
Jij hebt toch altijd vrij als je op je werk bent? Je hebt nooit wat te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij ook respect hoor. Werken in je vrije dagen
Shit, wou ik net zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd vrij als je op je werk bent? Je hebt nooit wat te doen
Nu kan je prestigen. Oh wacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
Haha net jackpot gewonnen in halo reach,
in een klap 30000 credits ( XP ) er bij.
Ik speelde reach om ooit level up te gaan want dan zou archievment krijgen.quote:
volgende week doen??quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef Rossdale het volgende:
Guns don't kill people
Nuh-uh
I kill people
with guns
Pow!
Old people burning, old people burning, put your hands up!
Ik zag het al jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me wel populair vandaag en gister, ik wordt echt helemaal kapot gefacebookt![]()
quote:
Oke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef kutkabouterin. het volgende:
Net had het zoontje van m'n baas een nieuwe cilinder op z'n brommert gegooid, en toen hij ging testrijden is hij aangehouden en heeft hij meteen z'n hele blok mogen inleveren._!
Facebook is zo 2010, Partyflock is weer die skittaquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me wel populair vandaag en gister, ik wordt echt helemaal kapot gefacebookt![]()
Google+ zul je bedoelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook is zo 2010, Partyflock is weer die skitta
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook is zo 2010, Partyflock is weer die skitta
Xbox live is vandaag een beetje aan het kloten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef Michhas het volgende:
What the... Op Xbox Dashboard kan ik gewoon op Live, maar als ik een game opstart wordt ik uitgelogd en kan ik niet meer op Live
Alleen in het zuiden. Hier geen problemen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Xbox live is vandaag een beetje aan het kloten.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef kutkabouterin. het volgende:
Heb je al afkickverschijnselen, stoma?
Je moeder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef VERVELENDE KUTMONGOOL het volgende:
[..]
MAAR STOMA, JE GEBRUIKT NU AL TWINTIG KEER HETZELFDE PLAATJE HAHAHAHAHHAH HNNGGGGGGGG
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef tliciouz het volgende:
Is dadelijk netwerk van de xbox gehackt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |