staat in de tr die ik gemaakt hebquote:
Kerstbal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien deels Noordzee deels Channel
quote:The statement that "the tongue is the strongest muscle in the body" appears frequently in lists of surprising facts, but it is difficult to find any definition of "strength" that would make this statement true. Note that the tongue consists of eight muscles, not one.
Welkomquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef Sylver_ het volgende:
Aha! Er is gewoon een AKQ discussietopic!
Goed om te weten
Zodat de quiz gewoon door kan gaanquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef Sylver_ het volgende:
Aha! Er is gewoon een AKQ discussietopic!
Goed om te weten
Ik zet er ook bijna altijd een vraagteken bij, omdat ik meestal niet zeker van mijn zaak ben. Ben ik nu ook verdacht?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Ireyon het volgende:
Ook het klassieke "net-alsof-het-een-gok-is"-vraagteken erbij
Er zit natuurlijk meer achter dan alleen het vraagteken voordat 'k zulke beweringen durf te maken. Ik post zelf ook vaak genoeg een vraagteken erachter als ik niet 100% zeker ben, maar een antwoord als 'groene specht' is niet echt een antwoord met ruimte voor twijfel. Zoiets weet je 100% zeker of zoiets weet je gewoon niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zet er ook bijna altijd een vraagteken bij, omdat ik meestal niet zeker van mijn zaak ben. Ben ik nu ook verdacht?
volledig mee eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk meer achter dan alleen het vraagteken voordat 'k zulke beweringen durf te maken. Ik post zelf ook vaak genoeg een vraagteken erachter als ik niet 100% zeker ben, maar een antwoord als 'groene specht' is niet echt een antwoord met ruimte voor twijfel. Zoiets weet je 100% zeker of zoiets weet je gewoon niet.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DragonFodder het volgende:
[AKQ] #2344: Waar wij de dorstigen laven en de naakten kleden!
Ik verdenk opzoeken, maar ik kan het niet zeker weten natuurlijk. Wat denken jullie? Persoon in kwestie reageert niet.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DragonFodder het volgende:
[AKQ] #2344: Waar wij de dorstigen laven en de naakten kleden!
Ik verdenk opzoeken, maar ik kan het niet zeker weten natuurlijk. Wat denken jullie? Persoon in kwestie reageert niet.
Je kan het ook niet bewijzen. Maar twee keer een heel onwaarschijnlijk antwoord is wel een patroon. En ik vind hem wel vaker antwoorden geven waarvan ik denk dat het geen zuivere koffie is. Bijvoorbeeld iets natuurkundigs terwijl bij voorgaande, simpelere natuurkundevragen is gebleken dat hij er niet veel van weet. Kan zo geen voorbeelden noemen helaas.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind het wel lastig, onomstotelijk bewijzen kan niet. Maar ik blijf er een raar gevoel bij houden.
Tja, dan verdient ie idd wel een waarschuwingquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan het ook niet bewijzen. Maar twee keer een heel onwaarschijnlijk antwoord is wel een patroon. En ik vind hem wel vaker antwoorden geven waarvan ik denk dat het geen zuivere koffie is. Bijvoorbeeld iets natuurkundigs terwijl bij voorgaande, simpelere natuurkundevragen is gebleken dat hij er niet veel van weet. Kan zo geen voorbeelden noemen helaas.
Dat is vorige keer (lees vorige week) ook al gedaan. Een weekje schorsen lijkt me een beter plan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja, dan verdient ie idd wel een waarschuwing
Ik vind het prima, maar dan moet daar wel draagvlak voor zijn onder de AKQ'ers.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat is vorige keer (lees vorige week) ook al gedaan. Een weekje schorsen lijkt me een beter plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |