Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
Santelllo (Santello)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
meh, minder uitgebreid dan 09 iig, geen upgrades meer, geen personeel dat je kan aannemen. wel is er nu een salarisbudget naast het transferbudget, en het is nog veel moeilijker om spelers te kopen, je moet eerst overeenstemming bereiken met de club en dan nog met de speler, en het moet in een keer goed zijnquote:
Ga je stoppen met fut?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef laucas het volgende:
Muhahahaha dit spel is echt te grappig voor woorden.
Lose streak van 9 of 10 ofzo met een win ertussen, maar allemaal failures, blunders en reboundjes waardoor ik mijn potten uit handen geef.
Net ook weer met m'n Bronze's tegen Agbonlabent. Kerel kan er GEEN ENE PEPERNOOT van maar toch weet ik mijn voorsprong in de laatste minuten nog uit handen te geven door blunders. Het is de laatste 10-15 wedstrijden elke keer een grote dejavu dus ik ben blij dat ik dadelijk mijn teams verkocht hebHad eigenlijk een compilatie moeten maken van de laatste 20 goals die ik tegen heb gekregen, zit geen een fatsoenlijke tussen te funny.
Ben het ook helemaal zat om te verliezen van gasten die helemaal niet beter waren en helemaal geen kansen hadden maar toch weten te winnnen met de lelijkste goals. Part of the game, i know, maar ik hou het voor gezien, echt.
* GuRBuH wacht op de giveawayquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef laucas het volgende:
Muhahahaha dit spel is echt te grappig voor woorden.
Lose streak van 9 of 10 ofzo met een win ertussen, maar allemaal failures, blunders en reboundjes waardoor ik mijn potten uit handen geef.
Net ook weer met m'n Bronze's tegen Agbonlabent. Kerel kan er GEEN ENE PEPERNOOT van maar toch weet ik mijn voorsprong in de laatste minuten nog uit handen te geven door blunders. Het is de laatste 10-15 wedstrijden elke keer een grote dejavu dus ik ben blij dat ik dadelijk mijn teams verkocht hebHad eigenlijk een compilatie moeten maken van de laatste 20 goals die ik tegen heb gekregen, zit geen een fatsoenlijke tussen te funny.
Ben het ook helemaal zat om te verliezen van gasten die helemaal niet beter waren en helemaal geen kansen hadden maar toch weten te winnnen met de lelijkste goals. Part of the game, i know, maar ik hou het voor gezien, echt.
strafschoppen boeid toch niet (voor je coins dan) gaat om het team van het toernooi dus je kan verliezen met strafschoppen en als nog 400 coins krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef Erik1991 het volgende:
Laatste dagen vier keer de finale gehaald van dat 4000-coins toernooi (PS3). Vier keer verloren. Twee keer na strafschoppen, één keer door de winnende treffer in de laatste minuut uit een hoekschop en één keer volstrekt kansloos. Helaas.
Dat is helaas onmogelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef laucas het volgende:
Haha maybe, maar eerst ga ik agbonlabents pricefixen of iets anders lame's
Ik heb niet zo veel coins meer nu hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja jij hebt makkelijk praten. Jij kan elk denkbaar team wat je maar wilt maken.
Neem een pauze, ga weer verder met FUT 12.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, alleen maar 12 teams die 320423043204303203023, 28 coins waard zijn
he wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Neem een pauze, ga weer verder met FUT 12.
Toernooitje organiseren, winnaar wint een team
Ik heb er in ieder geval veel meer voor betaald dan dat ze nu waard zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, alleen maar 12 teams die 320423043204303203023, 28 coins waard zijn
Negerpower op het middenveldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ccwSWvG5ba8lt
Wel blij met mijn middenveld en aanval nu!
Jij was spontaan gestopt als je mijn laatste 10 a 15 wedstrijden hebt gezien. Voetbal kan oneerlijk zijn maar dit sloeg allesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is helaas onmogelijk
Ik denk eigenlijk dat die pech een beetje in je hoofd zit..als je net wat meer onzekerheid in je spel hebt zitten dan valt alles verkeerd, verlies je net de bal, trap je de bal tegen een teamgenoot aan ipv uit de 16, mis je net een simpel kopduel etc..
Toernooi met je FUT Team?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso toernooitje wel vet idee vind ik....
beetje laat, hadden we een discussie over, een maand geleden ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef S0nic het volgende:
Ik kan dus niet geloven dat dit de 2 finalisten zijn hè..![]()
De dikzak met de bril is echt zo'n typische chelsea player.
Dat is idd zwaar irritant, en als je dan zelf scoort willen ze het filmpje opeens wel skippenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef Leanotsoynus het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen aan het doen zijn als ze niet het eerste filmpje skippen. Je weet wel, dat filmpje met de opstelling enzo. Echt heel irritant.
Of wanneer ze een eigen goal hebben gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar irritant, en als je dan zelf scoort willen ze het filmpje opeens wel skippen
Al die hoge balletjes van die Brilquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef S0nic het volgende:
Ik kan dus niet geloven dat dit de 2 finalisten zijn hè..![]()
De dikzak met de bril is echt zo'n typische chelsea player.
Heb ik laatst ook nog over gerant (linkje). Zo. Fucking. Irritant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef Leanotsoynus het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen aan het doen zijn als ze niet het eerste filmpje skippen. Je weet wel, dat filmpje met de opstelling enzo. Echt heel irritant.
die hebben we wel vaker gehoord, morgen opnieuw proberen maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef yvette1982 het volgende:
Van de week heb ik fifa 11 voor de ps3 gekocht, toen ik mijn online pas code intypte kreeg ik de melding dat deze al gebruikt is. Wat nu te doen?
Ja dat kaatje moet ik nog even kopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Negerpower op het middenveld
Zlatan even een ST-->CF kijken, of wil je hem weer verkopen?Kost wel wat value, maar kaarten kosten geen drol.
Zet maar ff een kaart erop en geef de details...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef KentdeBruin het volgende:
Wie kan mij zo snel mogelijk 700c lenen! Ik heb ze binnen 10 minuten nodig!!!
Peukie draaien!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef Leanotsoynus het volgende:
Mag ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef KentdeBruin het volgende:
Wie kan mij zo snel mogelijk 700c lenen! Ik heb ze binnen 10 minuten nodig!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die gisteren speelden; mijn nickname is niet psychopaat, lol. En voor de rest ging het inderdaad wel aardig (ik had twee goals en twee assists in twee wedstrijden), hoewel sommige mensen soms wel wat eerder de bal mogen afspelen.quote:
Een LF of RF op ST wordt bij mij 7 (met goede formatie enzo), zal wel hetzelfde zijn als bij CF.quote:
Jij speelt als een echte baas. Passes op het juiste moment, snel doortikken etcquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Voor de mensen die gisteren speelden; mijn nickname is niet psychopaat, lol. En voor de rest ging het inderdaad wel aardig (ik had twee goals en twee assists in twee wedstrijden), hoewel sommige mensen soms wel wat eerder de bal mogen afspelen.
Dat leer je als je tientallen, zo niet honderden uren aan materiaal van grootmeester Xavi Hernández en FC Barcelona in general hebt gekeken. Bovendien ben ik in het echt ook een spelverdeler, dus ik weet wel zo'n beetje wat ik wanneer moet doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij speelt als een echte baas. Passes op het juiste moment, snel doortikken etc
Je bedoeld tientallen/honderden uren wedstrijden van barca bekijken dus? Want lijkt me sterk dat je daar ook maar iets beter van word in fifa. Echt voetbal en fifa is niet te vergelijken vind ik....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dat leer je als je tientallen, zo niet honderden uren aan materiaal van grootmeester Xavi Hernández en FC Barcelona in general hebt gekeken. Bovendien ben ik in het echt ook een spelverdeler, dus ik weet wel zo'n beetje wat ik wanneer moet doen.
Ik ben momenteel steeds H2H matches aan het spelen met alles op manual. Pass Succes percentage is wel met 10/15% gedaald, maar die prachtige through balls die je helemaal zelf geeft zijn priceless.
Dit dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bedoeld tientallen/honderden uren wedstrijden van barca bekijken dus? Want lijkt me sterk dat je daar ook maar iets beter van word in fifa. Echt voetbal en fifa is niet te vergelijken vind ik....
Dat laatste heeft totaal geen zin.. De mensen die met die teams willen spelen blijven dat toch wel doen. Ookal kost het ze punten. Kunnen ze beter doen dat de bonus die je krijgt als je met een slechter team wint hoger is,quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Stuurver het volgende:
Hoop wel dat het volgende in Fifa 12 komt
-competitite systeem van Fifa World Cup
-Online ranked toernooien zoals nu bij FUT het geval is
-Chelsea/Real Madrid spelers moeten een groter aantal puntaftrek krijgen
In FIFA speel ik gewoon met de filosofie van Barcelona (totaalvoetbal, veel via het middenveld, veel passen en veel diepe ballen). Daarnaast neem ik de individuele skills van spelers ook over, zoals de dribbelstijl van Messi en de la pelopina's* van Xavi en Iniesta.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bedoeld tientallen/honderden uren wedstrijden van barca bekijken dus? Want lijkt me sterk dat je daar ook maar iets beter van word in fifa. Echt voetbal en fifa is niet te vergelijken vind ik....
En toch heb ik je hier al heel vaak je Barca team zien verkopen omdat het niet werkt in deze FIFA en het niet uit de verf komt (en daarna weer kopen, en daarna weer verkopen en dan weer kopenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In FIFA speel ik gewoon met de filosofie van Barcelona (totaalvoetbal, veel via het middenveld, veel passen en veel diepe ballen). Daarnaast neem ik de individuele skills van spelers ook over, zoals de dribbelstijl van Messi en de la pelopina's* van Xavi en Iniesta.
Met mijn VP speel ik helemaal als Xavi, door overal aan te bieden en door tussen de linies door te lopen. Alles wat ik doe in FIFA (en in het echt) is gekopieerd van Barcelona en ik heb wel het gevoel dat ik daardoor beter speel.
*
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Voor de mensen die gisteren speelden; mijn nickname is niet psychopaat, lol. En voor de rest ging het inderdaad wel aardig (ik had twee goals en twee assists in twee wedstrijden), hoewel sommige mensen soms wel wat eerder de bal mogen afspelen.
Inderdaad, het is vrij moeilijk om zo te spelen (spelers die de diepte en gaten niet zien, ballen die verkeerd worden gespeeld door semi of assisted passes, de allround weakness van de meeste spelers), maar ik vind het de enige leuke manier om te spelen en dus kom ik constant weer terug bij Barça. Mede hierom ben ik nu ook aan het oefenen met manual settings, zodat ik mijn eigen inzicht en passing kan gebruiken i.p.v. de shit van FIFA die gewoon totaal niet werkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch heb ik je hier al heel vaak je Barca team zien verkopen omdat het niet werkt in deze FIFA en het niet uit de verf komt (en daarna weer kopen, en daarna weer verkopen en dan weer kopen)
Duidelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vrij moeilijk om zo te spelen (spelers die de diepte en gaten niet zien, ballen die verkeerd worden gespeeld door semi of assisted passes, de allround weakness van de meeste spelers), maar ik vind het de enige leuke manier om te spelen en dus kom ik constant weer terug bij Barça. Mede hierom ben ik nu ook aan het oefenen met manual settings, zodat ik mijn eigen inzicht en passing kan gebruiken i.p.v. de shit van FIFA die gewoon totaal niet werkt.
Ik wil graag keertje tegen jou spelen...weet bijna zeker dat je niet zoals barca kan spelen+ resultaat te halen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vrij moeilijk om zo te spelen (spelers die de diepte en gaten niet zien, ballen die verkeerd worden gespeeld door semi of assisted passes, de allround weakness van de meeste spelers), maar ik vind het de enige leuke manier om te spelen en dus kom ik constant weer terug bij Barça. Mede hierom ben ik nu ook aan het oefenen met manual settings, zodat ik mijn eigen inzicht en passing kan gebruiken i.p.v. de shit van FIFA die gewoon totaal niet werkt.
Ik weet eigenlijk totaal niet wat mijn niveau is. Online (H2H) win ik vrij vaak, maar tegen bijvoorbeeld emokid win ik gemiddeld eens 1 op de 3 wedstrijden. En volgens mij zei hij dat jij nog beter bent, dus ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik wil wel een keertje tegen je spelen, ben benieuwd. Ik add je vanavond wel even
Ik heb allang niet meer tegen hem gespeeld, maar we waren wel goed aan elkaar gewaagd..ik was net iets dodelijker voorin, maar dat was nog in de tijd dat ik mijn Serie A team met Zlatan had enzo. Het lukte me tegen hem totaal niet om echt dominant te spelen en ik moest wat meer counteren dan ik wilde, maar ja..dat hoort ook wel bij Serie Aquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk totaal niet wat mijn niveau is. Online (H2H) win ik vrij vaak, maar tegen bijvoorbeeld emokid win ik eens 1 op de 3/4 wedstrijden. En volgens mij zei hij dat jij nog beter bent, dus ik ben ook benieuwd.
Voor mijn gevoel heb je dit al heel vaak gepost..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Stuurver het volgende:
Ik snap bij god niet wat jullie zo leuk vinden aan FUT![]()
Ik was er na een maand wel op uitgekeken aangezien je helemaal geen leaderboards ofzo hebt en ik gek werd van het steeds kopen van contracten, de onrealistische blessures en tegenstanders die hun controller neerleggen als ze verliezen
Met Ranked H2H heb ik tenminste nog iets om naar te streven dmv rank points
Klopt, en heb er nog nooit een antwoord op gekregenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb je dit al heel vaak gepost..
je hoeft het niet te spelen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Stuurver het volgende:
Ik snap bij god niet wat jullie zo leuk vinden aan FUT![]()
Ik was er na een maand wel op uitgekeken aangezien je helemaal geen leaderboards ofzo hebt en ik gek werd van het steeds kopen van contracten, de onrealistische blessures en tegenstanders die hun controller neerleggen als ze verliezen
Met Ranked H2H heb ik tenminste nog iets om naar te streven dmv rank points
Het is ook nooit een vraag geweest, alleen een maandelijkse klaagzang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Klopt, en heb er nog nooit een antwoord op gekregen
Vooral dan die mensen die met topspitsen alleen kunnen scoren door op de keeper af te rennen, en dan zo'n laf tikje breed te doen (terwijl je fucking Torres en Drogba hebt) om de replay vervolgens 5x te herhalenquote:quote
Dat gaat zo zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:06 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb altijd het gevoel of een wedstrijd tegen Chelsea/Real Madrid altijd 2x zo lang duurt![]()
Hoop trouwens dat de snelle minder fysieke spelers wel wat beter worden in Fifa 12 want aan spitsen zoals Messi en Defoe heb je weinig aan
Volgens een tweet van iemand die het al heeft mogen spelen was Messi een god in FIFA12.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:06 schreef Stuurver het volgende:
Hoop trouwens dat de snelle minder fysieke spelers wel wat beter worden in Fifa 12 want aan spitsen zoals Messi en Defoe heb je weinig aan
En terecht, want in het echt is hij ook een god.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Volgens een tweet van iemand die het al heeft mogen spelen was Messi een god in FIFA12.
zo zo 1 menig. ik geloof het meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Volgens een tweet van iemand die het al heeft mogen spelen was Messi een god in FIFA12.
Ik heb vorige keer in de 90e min expres in eigendoel geschopt omdat ik anders verlenging zou krijgen met futquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef Stuurver het volgende:
Heb ook zo'n hekel aan mensen die kiezen voor Gelijkspel en niet voor verlenging. Als je weg moet kan ik het begrijpen maar dat is vaak niet het geval
Zelfs al heb ik een keer rood gekregen dan ga ik door
hoe weet jij nou of iemand wegmoet of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef Stuurver het volgende:
Heb ook zo'n hekel aan mensen die kiezen voor Gelijkspel en niet voor verlenging. Als je weg moet kan ik het begrijpen maar dat is vaak niet het geval
Zelfs al heb ik een keer rood gekregen dan ga ik door
Dat zie je als je naar zijn profile kijktquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of iemand wegmoet of niet?
En trouwens, klaagbaak is op nummer 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verschillende teams , spelers functioneren verschillend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Stuurver het volgende:
Wel vreemd dat ik met Zweden en Uruguay iedereen inmaak maar verlies als Ik met Nederland of Argentinie speel
al 80% na 2 minutenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
de tering, hij is op 33% generated na 18 minuten
zeker geen ps3?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik wil die van mij wel weggegeven speel toch nooit meer FUT![]()
Won er alles mee, Angebalhoer is de beste FUT spits
Kom onlinequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef Santello het volgende:
Iemand 15k te leen? Wil maicon nu wel hebben
Feck moet eerste wachten op iemand die een pot speelt, daarna kan hij tegen mij voor een toernooiquote:
Doe het dan niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Word er zo ziek van alleen maar tegen Chelsea en Real madrid te spelen
Ik speel bijna geen FUT meer. Alleen met silvere teamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:36 schreef laucas het volgende:
why?
Ik heb mijn Russen net terug gekocht (zonder IF Carlos, IF Honda en IF Akinfeev) en ben productiever dan ooit, zal wel een dipje zijn geweest ofzo. Planning is een BPL-team met Drogba en IF Samba als basis. Rond de 175-200k winst op mijn Brazilianen dus misschien ga ik het net redden.
Dan ben je bijna 10 minuten bezig met het vinden van een tegenstander.quote:
Ja je kunt nu prima instappen. Prijzen van spelers zijn lager dan ooit en voor een paar duizend heb je al een team waarmee je lekker kunt spelen als je het een beetje kunt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:51 schreef Dopekoe het volgende:
Ik speel nog steeds Fifa 10, maar Fifa 11 ligt nu voor 25 euro in de winkel dus ik wil gaan overstappen....
Is Fifa Ultimate team nog een beetje te doen voor nieuwelingen ? Dwz loop je niet tever achter als je een nieuw team start ?
Ik heb FUT bij Fifa 10 nooit gespeeld en heb begrepen dat FUT bij Fifa 11 gratis te krijgen is.
Bij Fifa 10 moet je er nog voor betalen enzo...
Moeite waard ?
En zijn er nog steeds van die Quiters die er vandoor gaan als je de 3-0 maakt of zelfs al als je de 1-0 maakt ?
Zijn altijd van die ventjes die constant van die speciale moves doen met (PS3) L2 enzo...
En als ze dan een doelpunt tegen krijgen nog meer van die truukjes gaan doen en als ze dan weer een doelpunt tegenkrijgen ermee kappen omdat ze het niet aan kunnen dat ze verliezen...
Truukjes doen zonder dat het nut heeft
Ga gewoon tikken
En FUT is toch als gratis DLC verkrijgbaar ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja je kunt nu prima instappen. Prijzen van spelers zijn lager dan ooit en voor een paar duizend heb je al een team waarmee je lekker kunt spelen als je het een beetje kunt.
Klopt. Ze vangen zoveel cash van microtransacties dat je de DLC gratis kunt binnenharken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En FUT is toch als gratis DLC verkrijgbaar ?
* Dopekoe gaat ff een review van FUT 11 zoeken
Maar je moet dus wel betalen om goede spelerkaarten te kopen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt. Ze vangen zoveel cash van microtransacties dat je de DLC gratis kunt binnenharken.
Nee hoor, je bent niks verplicht. Het is meestal zelfs zonde van je geld/coins om pakjes te kopen. Meestal zit er rommel in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar je moet dus wel betalen om goede spelerkaarten te kopen ?
Je moet coins verdienen om iets te kopen, dit kun je doen door wedstrijden te spelen en/of slim te handelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar je moet dus wel betalen om goede spelerkaarten te kopen ?
Dus als je met "echt geld" speelt heb je geen extra voordeel tov de mensen die met coins betalen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet coins verdienen om iets te kopen, dit kun je doen door wedstrijden te spelen en/of slim te handelen.
Als je coins hebt kun je spelers direct kopen of door pakjes met kaarten te kopen, die pakjes kun je ook met echt geld kopen maar ook gewoon met coins.
Ok, dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:39 schreef DutchSL het volgende:
Het kan beiden en je kunt ook tegen de CPU spelen.
Heb 'm ook gehad in 41212. Geweldige spits die ook erg goed kan koppen vanwege zijn lengte. Ik speel eigenlijk nauwelijks op crosses, maar de keren dat hij ze erin kon kopppen, deed ie dat ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef GuRBuH het volgende:
Aan degenen die met Henry IF hebben gespeeld (Rijstbal toch oa?) in welke formatie speelden jullie met hem? En kan hij ondanks zn stats een beetje koppen? Ik zou hem graag als spits in een 4-3-3 gebruiken maar ik twijfel.
Met 4-3-3 zal ik met mijn onervarenheid idd een lange spits nemen, alleen is Henry wat aan de oude kant, ik zou gaan voor een Cardozo of Crouchquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb 'm ook gehad in 41212. Geweldige spits die ook erg goed kan koppen vanwege zijn lengte. Ik speel eigenlijk nauwelijks op crosses, maar de keren dat hij ze erin kon kopppen, deed ie dat ook.
Henry is meer een fijne dribbelaar (heeft dat flair dingetje ook volgens mij?) en randje 16 finesse shots zijn dodelijk. Moest aan het begin wennen aan die enorme curve
Crouch heeft een pace van 65, wat echt een no-go is voor mij. En hij past niet in mn team. Wil een 4-3-3 maken met Franse gasten die me chill lijken spelen, Cabaye, Obertan, Biabiany, Ben Arfa, IF Bodmer en gasten die zowieso nice zijn zoals Menez en Nzogbia.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met 4-3-3 zal ik met mijn onervarenheid idd een lange spits nemen, alleen is Henry wat aan de oude kant, ik zou gaan voor een Cardozo of Crouch
Hands staat online nooit aan. Tenzij je costum match speelt en het zelf aanzet, maar ik vind dat vrij saai en maakt het spel nog afhankelijker van geluk. Penalties scoren is ff wennen/oefenen in de arena.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik genoeg
Vanmiddag uit m'n werk maar ff langs de dixons
Weet iemand hoe het zit met de online ervaring van Fifa 11 ?
dwz de normale games die je online kunt spelen, is er iets gedaan aan de zogenoemde quiters...
Ik heb fifa 11 wel een aantal keer offline MP bij een maat van mij gespeeld en daar hebben we hands aanstaan.... Is dat online standaard aan ?
Levert trouwens veel penalties op die ik vrijewel nooit scoor
Gelukkig, offline MP met hands is leuk maar online lijkt het me niets...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hands staat online nooit aan. Tenzij je costum match speelt en het zelf aanzet, maar ik vind dat vrij saai en maakt het spel nog afhankelijker van geluk. Penalties scoren is ff wennen/oefenen in de arena.
Quiters zijn er nog steeds maar je krijgt wel gewoon punten/coins/de overwinning als iemand weggaat.
Dit soort spelers krijgen dan een In Form. Dwz een kaartje waarbij hun stats hoger zijn. Deze kaartjes zijn zwart. Je kunt hier alle spelers hun stats bekijken: http://www.fut11info.nl/fut.ashxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef Dopekoe het volgende:
Wordt de FUT database trouwens wel eens bijgewerkt ?
Bijvoorbeeld met nieuwe stats voor spelers die bijvoorbeeld hun doorbraak dit seizoen beleefden en een stuk beter zijn geworden sinds ze in FUT gestopt zijn ?
bijv. Strootman of Erikssen ?
Zat daar ff te kijken en ik zie 4 x een theo janssenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit soort spelers krijgen dan een In Form. Dwz een kaartje waarbij hun stats hoger zijn. Deze kaartjes zijn zwart. Je kunt hier alle spelers hun stats bekijken: http://www.fut11info.nl/fut.ashx
Jep, de normale van begin van het seizoen, dus de twente versie. Daarna 2x geüpgraded omdat hij maar steeds weer man of the match werd. En nu naar ajax met een gemiddelde rating van 79.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zat daar ff te kijken en ik zie 4 x een theo janssen
Aan de oude kant? LoL. De normale versie speelt al heerlijk op links laat staan de IF. De man kan alles nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met 4-3-3 zal ik met mijn onervarenheid idd een lange spits nemen, alleen is Henry wat aan de oude kant, ik zou gaan voor een Cardozo of Crouch
IF ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Aan de oude kant? LoL. De normale versie speelt al heerlijk op links laat staan de IF. De man kan alles nog
Count me inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:57 schreef Rijstbal het volgende:
Oke mensen. Ik organiseer een FUT toernooi. Winnaar krijgt mijn Russische team. Met o.a IF Honda, IF Danny, IF Doumbia, SIF Kerzhakov. en nog meer![]()
Xbox spelers kunnen zich melden tot a.s. zondag.
Zo te zien heb je een serie a team? Koop IF asmoaha (of zo iets) Echt een held is datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:59 schreef Santello het volgende:
Silver odemwingie verkocht voor 10k.
Maicon zometeen binnen.
Next target Motta IF 83. Nog maar 125k te gaan
Is die DEF stat niet belangrijk? Motta heeft een 88 met 88 passing. Deze Asamoah heeft 80 DEF met 85 passing, daarbij is Motta 6.2 ft en Asamoah 5.10 ft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een serie a team? Koop IF asmoaha (of zo iets) Echt een held is dat
Mwa ik vind 80 def meer dan genoeg. helemaal omdat ik er naast nog een if boateng heb staan die ook een goede def heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Is die DEF stat niet belangrijk? Motta heeft een 88 met 88 passing. Deze Asamoah heeft 80 DEF met 85 passing, daarbij is Motta 6.2 ft en Asamoah 5.10 ft.
Niet met beiden gespeeld trouwens
Die staat bij mij CAMquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa ik vind 80 def meer dan genoeg. helemaal omdat ik er naast nog een if boateng heb staan die ook een goede def heeft
edit: Verkeerde topic :pquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede betaalbare spits? Rond de 1k.
Huntelaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede betaalbare spits? Rond de 1k.
Zie de openingspostquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan je trouwens makkelijk spelers opzoeken wil je niet elke keer naar google gaan, de naam van de competitie en de club op zoeken?
Dat is de enige manier.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan je trouwens makkelijk spelers opzoeken wil je niet elke keer naar google gaan, de naam van de competitie en de club op zoeken?
Jawel.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:55 schreef OmniRocket het volgende:
Handige links
----
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
-----
bedoel je meer chemistry? Want dat kan je zelf ook fixen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef Pino0 het volgende:
Huntelaar is best goed! Echt afmakertje.
Gekocht voor 900.
Ik word alleen elke keer genakt door betere teams, niet zozeer betere spelers, vaak in tegen deel maar door de goede balance van hun spelers komen ze er elke keer net door waar mijne blijven steken.
Echt zwaar frustrerend.
Ik heb 2,5k coins, kan nog niks echt lekkers kopen om mijn chemistry te fixen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedoel je meer chemistry? Want dat kan je zelf ook fixen.
Betere spelers zal je toch echt voor moeten sparen en/of handelen.
welke league maak je een team van?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb 2,5k coins, kan nog niks echt lekkers kopen om mijn chemistry te fixen.
En ik moet op 4 2 3 1 spelen dat ben ik gewend en dat doe ik ook met Real.
Anders bak ik er niks van
geen ben vandaag begonnen had altijd geldnood dus nog geen spelers gekocht alleen huntelaar dan.quote:
o zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
geen ben vandaag begonnen had altijd geldnood dus nog geen spelers gekocht alleen huntelaar dan.
iedereen kost zoveel geld xD
Ik zou meteen naar gold gaan, voor 300 coins heb je al een gouden speler. Met 5k budget heb je dus al een team dat veel beter is dan de bronzes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o zodan zou ik eerst wat bronzen kopen om chemistry te kweken met je huidige bronzes, daarna kan je langzaamaan upgraden naar gold.
Genoeg opties, maar Cech is wel mijn angstgegner qua keepers om tegen te spelen moet ik zeggen. Reina op 2.quote:
Gaat het dan om de formatie of de connectie ivm land/club/league?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o zodan zou ik eerst wat bronzen kopen om chemistry te kweken met je huidige bronzes, daarna kan je langzaamaan upgraden naar gold.
Lees nou gewoon de handleiding uit de openingspost door, dat scheelt je zoveel tijd en vragen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Gaat het dan om de formatie of de connectie ivm land/club/league?
Beiden, Ook positie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Gaat het dan om de formatie of de connectie ivm land/club/league?
ben ik veels te lui voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees nou gewoon de handleiding uit de openingspost door, dat scheelt je zoveel tijd en vragen..
Dan hoef je ook geen hulp te verwachten.quote:
Kusje lieverd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen hulp te verwachten.
Machtig mooi die eerste!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:15 schreef OmniRocket het volgende:
net doelpunt van de maand gescoordnou ja... hij zat er wel lekker in.
http://www.easports.com/media/play/video/80427210
andere hoek: http://www.easports.com/media/play/video/80428194
dat was overigens de 2-1... de 1-1 zat er ook wel lekker in
http://www.easports.com/media/play/video/80428324
en de andere hoek: http://www.easports.com/media/play/video/80428526
Picsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef Santello het volgende:
Ey rijst, de bitch ging daarna RTL Boulevard kijken![]()
Je bronze spelers die geen contract hebben verkopen en weer terugkopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:38 schreef Pino0 het volgende:
Ik blijf altijd vast zitten in Ultimate team
Win niks, heb een goede speler gekocht (huntelaar) en mijn chem is dankzij allemaal bronzen britten naar 73 opgeschroefd. Helaas kan ik niks meer betalen, geen contracten, injuries, nieuwe spelers.
Als ik een aantal spelers verwissel ivm anders die fitness kaarten te moeten halen gaat de chem naar 40 +/-.
Zwaar frustrerend dit is echt al het 4e team maar ik kom er gewoon niet uit.
quote:
FIFA de schuld geven van jouw onkundequote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:08 schreef Pino0 het volgende:
Lekker verlore van proffesional gvd kk fifa
Heb zo mijn momenten, zit ook aan de kalmerings pillen. Sorry als ik af en toe beetje boos doequote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FIFA de schuld geven van jouw onkunde
dan is FIFA niet echt het beste spel voor jouquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb zo mijn momenten, zit ook aan de kalmerings pillen. Sorry als ik af en toe beetje boos doe
Kijk, begin braziliaans team. Deze ga ik een x niet deleten, als ik in geld nood kom doe ik een toernooitje single player.
http://i52.tinypic.com/262321d.jpg
3 ster rated volgens mij en iets van 61 chem
=]
Fred, een ST van Fluminense (Liga do Brasil), is blijkbaar een must voor elk Braziliaans team. Kost ook maar 1k.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb zo mijn momenten, zit ook aan de kalmerings pillen. Sorry als ik af en toe beetje boos doe
Kijk, begin braziliaans team. Deze ga ik een x niet deleten, als ik in geld nood kom doe ik een toernooitje single player.
http://i52.tinypic.com/262321d.jpg
3 ster rated volgens mij en iets van 61 chem
=]
Nice, leuk teamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:15 schreef Santello het volgende:
Ik wil mijn serie A team verkopen en dit gaan maken.
Iemand tips?
Frans elftal 41212:
ST 85IF Benzema 100k
ST 83IF Henry 27K
CAM 88IF Nasri 180k
LM 86 Ribery 25k
RM 83IF Remy 25k
CDM 83IF Bomer 30k
CB 84IF Rami 35k
CB 84IF Sakho 70k
LB 84 Evra 20k
RB 81IF Chalme 45k
---------------------------------
Totaal: 557k
Volgens mij kom ik net tekort, maar dat zie ik wel
Nasri is aardig duur.
Ik ben vergeten wat UP is, TOTY is 89 er is verder geen IF behalve die van 88. Maar als ik de normale versie haal dan kom ik niet tekort voor de rest van het team.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nice, leuk team
Als IF Nasri te duur wordt, kan je ook kiezen voor UP Nasri. Heb ik een tijdje mee gespeeld en deed het wel goed.
Welke Serie A spelers verkoop je btw?
Geen keeper?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:15 schreef Santello het volgende:
Iemand tips?
Frans elftal 41212:
ST 85IF Benzema 100k
ST 83IF Henry 27K
CAM 88IF Nasri 180k
LM 86 Ribery 25k
RM 83IF Remy 25k
CDM 83IF Bomer 30k
CB 84IF Rami 35k
CB 84IF Sakho 70k
LB 84 Evra 20k
RB 81IF Chalme 45k
Nasri is aardig duur.
Keeper komt wel, met mijn serie A tijd lang gedaan met een 77 shiny, pakte zowat allesquote:
Toch wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:15 schreef Santello het volgende:
Iemand tips?
Frans elftal 41212:
ST 85IF Benzema 100k
ST 83IF Henry 27K
CAM 88IF Nasri 180k
LM 86 Ribery 25k
RM 83IF Remy 25k
CDM 83IF Bomer 30k
CB 84IF Rami 35k
CB 84IF Sakho 70k
LB 84 Evra 20k
RB 81IF Chalme 45k
Nasri is aardig duur.
N''zogbia is een linkspoot. En nog een goede freekick ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Keeper komt wel, met mijn serie A tijd lang gedaan met een 77 shiny, pakte zowat alles![]()
Waarom trouwens? Die is ook 10k duurder
Linkspoot heb ik dus liever niet, tijdens de wedstrijden had ik al vaak dat ik me aan Vargas irriteerde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:34 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
N''zogbia is een linkspoot. En nog een goede freekick ook
Doe es linkje posten van je Bronze'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Super elftal gemaakt met 2nd Bundesliga team. Allemaal brons en Duits. Koste me ongeveer 3K. Echt een geweldig team is dat.
Van fifa zelf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef Platina het volgende:
Heren, weten jullie zo een site voor beginnende spelers met tips en trucs? De tutorial van het spel heb ik niet bijster veel aan...
Ja inderdaad op Legendaryquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Van fifa zelf?
Dat is voornamelijk spelen. Wil je online gaan knallen met het klassement of met ultimate team?
Probeer maar is met een team wat je lekker vind spelen een paar keer op legendary stand uit, tegen de computer.
(Zo ben ik ook weer een beetje beter geworden, je ziet hoe de spelers lopen, pasen, schieten etc)
Xbox ja, op sommige ben ik er inderdaad een versie onder gaan liggen om de kosten te drukkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Je zit op de xbox toch? Vidal is geen 50K joh
Je moet ook wel even opletten met al die IF/SIF/TOTY versies bij Bundesliga
Ik kan niet op elke plek de top-form nemen ( geen zelfsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Fenomeno het volgende:
Er is deze week een 86 vidal IF uitgekomen meen ik
Je moet je niet blind staren op die formatie..4-1-2-1-2 pricefixen ze als een gek..vaak is het goedkoper om een losse formatiekaart te kopen. Vidal kan je zo voor 30K oppikken als je een beetje oplet..formation card is een stuk minder dan 20K.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Xbox ja, op sommige ben ik er inderdaad een versie onder gaan liggen om de kosten te drukken
Vidal is 50k! 41212
Precies, Dat doe ik ook zo vaakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet je niet blind staren op die formatie..4-1-2-2-2 pricefixen ze als een gek..vaak is het goedkoper om een losse formatiekaart te kopen. Vidal kan je zo voor 30K oppikken als je een beetje oplet..formation card is een stuk minder dan 20K.
Van fifa zelf heb ik gedaan ja. Wil online spelen en tegen vrienden. Die maken me nu nog zwaar inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Van fifa zelf?
Dat is voornamelijk spelen. Wil je online gaan knallen met het klassement of met ultimate team?
Probeer maar is met een team wat je lekker vind spelen een paar keer op legendary stand uit, tegen de computer.
(Zo ben ik ook weer een beetje beter geworden, je ziet hoe de spelers lopen, pasen, schieten etc)
Beste is gewoon op legendarisch zetten en spelen maar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Van fifa zelf heb ik gedaan ja. Wil online spelen en tegen vrienden. Die maken me nu nog zwaar in
Hoeveel zijn die healings waard? Klopt het ook dat als je bv injury 3 heb, je 3 wedstrijden wacht en dat hij daarna weer voorbij is?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef laucas het volgende:
Brons pakje van 400 kopen en hopen dat er een healing in zit
Contractjes verkoop je wel dus dan speel je meestal al quitte, rest is winst.
Dat klopt ja...best logisch toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die healings waard? Klopt het ook dat als je bv injury 3 heb, je 3 wedstrijden wacht en dat hij daarna weer voorbij is?
Rond de 300 coins, maar ik check het altijd op de markt.. het verschilt nogal van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die healings waard? Klopt het ook dat als je bv injury 3 heb, je 3 wedstrijden wacht en dat hij daarna weer voorbij is?
Jij hebt er wel verstand van geloof ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef OmniRocket het volgende:
weer eens tegen 5-2-3 gast verloren.. een muur waar je tegen aanloopt... hij een kansje gaat erin via rebound.. bij mij alles op paal of via rebound in zijn voeten... 5 verdedigers is zo lastig om van te winnen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jij hebt er wel verstand van geloof ik.
Zou je mij 500 coins kunnen sturen? Dan kan ik een gold contract, mijn 3e kopen en hoef ik niet na elke wedstrijd nieuwe bronzen contracten te kopen
Ik kan niks anders, ik heb geen geld, 24 coins, anders moet ik mijn gouden voorhoede verkopen en ik win met een 60 chem en 3 sterren rating van hele gouden teams met if 3/4 spelers. Gaat net zo lekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Je moet sowieso geen bronzen contracten kopen..
Verkopen en zelfde speler met contracten terugkopen. Kan je alleen even niet spelen helaasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:52 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik kan niks anders, ik heb geen geld, 24 coins, anders moet ik mijn gouden voorhoede verkopen en ik win met een 60 chem en 3 sterren rating van hele gouden teams met if 3/4 spelers. Gaat net zo lekker.
Wat moet ik nu doen? Toch maar een speler verkopen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef OmniRocket het volgende:
weer eens tegen 5-2-3 gast verloren.. een muur waar je tegen aanloopt... hij een kansje gaat erin via rebound.. bij mij alles op paal of via rebound in zijn voeten... 5 verdedigers is zo lastig om van te winnen
DutchStoner (Tobi-wan)quote:Op zondag 10 juli 2011 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
ik zit nu tegen FC Knudde :s...
die gast die hier met FC knudde speelt zit toch op Xbox?
Je moet klein beginnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:52 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik kan niks anders, ik heb geen geld, 24 coins, anders moet ik mijn gouden voorhoede verkopen en ik win met een 60 chem en 3 sterren rating van hele gouden teams met if 3/4 spelers. Gaat net zo lekker.
Wat moet ik nu doen? Toch maar een speler verkopen?
FUT is niet gebalanceerd genoeg. Als je alles verliest zou je eigenlijk nog winst moeten maken (je moet dus meer geld krijgen dan de contracten je kosten). Maar volgens mij verlies je geld als je geen toernooien wint.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet klein beginnen.Je gaat toch niet meteen gouden spelers kopen.
Je moet ook gaan handelen. Ik probeer gouden spelers voor 350/400 te kopen en direct te verkopen voor iets meer..quote:Op zondag 10 juli 2011 00:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FUT is niet gebalanceerd genoeg. Als je alles verliest zou je eigenlijk nog winst moeten maken (je moet dus meer geld krijgen dan de contracten je kosten). Maar volgens mij verlies je geld als je geen toernooien wint.
Ik vind het jammer dat je geforceerd wordt om te handelen. Kost veel tijd. En te veel mensen die je in de weg zitten.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ook gaan handelen. Ik probeer gouden spelers voor 350/400 te kopen en direct te verkopen voor iets meer..
De RB versie ofzo? Want ik zie de RWB overal voor een paar honderd coins BIN..De RB versie zie ik BINs van max 5K, maar die verkopen niet echt volgens mij omdat RWB->RB kaarten nog maar 1.5K waard zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Davide Santon voor 350 binnengehaald.Gaat voor 3 tot 8k.
Martinez is ook gewoon een baas.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:51 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#khJwRUngba9E1
Van al m'n teams die ik heb gehad speelt deze verreweg bet allerfijnst!
Is m'n vaste LB, hij is echt rete snel! En tja voor een spaanse RB kom je eigenlijk niet veel verder dan Ramos.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Martinez is ook gewoon een baas.Leuke LB ook, is dat je backup of gewoon je vaste? Ik vind het altijd wel leuk om met alternatieve spelers te spelen. Vooral aan RB's die niet 'standaard' zijn in fut vind ik nogal een gebrek.
Gewoon online matches spelen, haal ik elke match minstens 800 coins meequote:Op zondag 10 juli 2011 12:32 schreef Pino0 het volgende:
Is het trouwens verstandig om kick off toernooitjes te doen ipv een normale wedstrijd?
Vaak versla ik in de eerste ronde allemaal gouden teams met mijn noob team maar de 2e wedstrijd is vaak gewoon te veel.
Ook als mijn spelers moe zijn ga ik met mijn B team een amateur toernooi doen, is er nog een andere manier om mijn spelers normaal te houden want ik heb echt een schijt hekel aan die toernooien.
hehe, zo'n team had ik ook, alleen moet je SIF Gabi halen. Hem 1x van afstand laten schieten is goal. Tenminste, bij mij wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:51 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#khJwRUngba9E1
Van al m'n teams die ik heb gehad speelt deze verreweg bet allerfijnst!
Zal m wel es halen dan, ben niet zo tevreden over m'n SIF Borja Valeroquote:Op zondag 10 juli 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe, zo'n team had ik ook, alleen moet je SIF Gabi halen. Hem 1x van afstand laten schieten is goal. Tenminste, bij mij wel.
Op het plaatje zie ik IF Borja en niet SIF hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal m wel es halen dan, ben niet zo tevreden over m'n SIF Borja Valero
Volgens fut11info niet hoor. Daar is de 84 de IF2quote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op het plaatje zie ik IF Borja en niet SIF hoor
De SIF is wel een eindbaas vind ik, alleen 1 op 1 tegen de keeper mist hij echt veel in verhouding bij mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |