SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zusje belt net.
Het gaat zo slecht met mn tante dat ze de stekker eruit trekken
Ja is inderdaad heel snel.quote:
Dat is wel heel snel gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zusje belt net.
Oh, Hupsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zusje belt net.
Dang. Heel veel sterkte Huppel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zusje belt net.
*bots* *rolrolrolrolrol*quote:
Ik kan niet tegen zielig kijkende katjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
http://animalsbeingdicks.com/page/25
Ik moest echt heel erg hardop lachen
Dat andere fantje rent gelijk achter hem aanquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zusje belt net.
Wederom zoals het hoort. Aanpakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat andere fantje rent gelijk achter hem aan
Om 'm waarschijnlijk nog een stomp te geven.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
http://animalsbeingdicks.com/page/26
mijn naam wordt genoemd
een kind wordt pijn gedaan
Perfect
Omdat het kanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff..... waarom moeten sommige bedrijven zo omslachtig doen? NOG een gesprek.....
Op zich wel gunstig toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff..... waarom moeten sommige bedrijven zo omslachtig doen? NOG een gesprek.....
Gisteren 45 minuten zitten lullen, half uur daarna aangenomenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
Dat wel...quote:
Ja, maar dat is detachering toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren 45 minuten zitten lullen, half uur daarna aangenomen
Nou ja, misschien wil hij gelijk wel onderhandelen over je salaris e.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
Dat wel...Want de manager en zijn manager, waar ik dus al een gesprek mee gehad had, die waren tevreden, maar nu dus nog een gesprek met iemand van de Human Resources afdeling.... Die mag mij dus ook nog even testen....
Echt, verloren week zo....
ja lullo... de opdracht en alles is allang geregeld ze moeten alleen ff kijken of ze daadwerkelijk met je door een deur kunnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren 45 minuten zitten lullen, half uur daarna aangenomen
Neuh, want gaat in begin via uitzendbureau....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wil hij gelijk wel onderhandelen over je salaris e.d.
Ja, dat wel, maar als je het over korte contracten (<1 jaar) hebt, maakt dat niet heel veel uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dat is detachering toch?Gefeliciteerd trouwens.
Die opdracht is er altijd al als ze sollicitanten zoeken, dus ik zie je punt niet echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja lullo... de opdracht en alles is allang geregeld ze moeten alleen ff kijken of ze daadwerkelijk met je door een deur kunnen
bril kopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die opdracht is er altijd al als ze sollicitanten zoeken, dus ik zie je punt niet echt?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zielig kijkende katjes.
Ik zou dan naar de Plus van die andere blonde gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:43 schreef Kluts het volgende:
Bloedirritant, zo'n supermarkt op de hoek die verbouwing heeft, waardoor je genoodzaakt bent om naar die tyfusPlus ( van die irritante dikke koe met haar ovenschalen) te gaan.
Wacht even, ik moet een bril kopen zodat ik kan begrijpen wat jij verteld over mijn nieuwe klus... hmmz..quote:
Welke toverspreuk was dat?quote:
Die kinderterrorist bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de Plus van die andere blonde gaan.
Alleen al door die reclame zou ik er wegblijvenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:43 schreef Kluts het volgende:
Bloedirritant, zo'n supermarkt op de hoek die verbouwing heeft, waardoor je genoodzaakt bent om naar die tyfusPlus ( van die irritante dikke koe met haar ovenschalen) te gaan.
Alsof jij niet nat wordt van Edgar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen al door die reclame zou ik er wegblijven
Idd, zijn er mooiere eigenschappen in een vrouw?quote:
dat zie je verkeerd. die bril is toch echt geen gek ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even, ik moet een bril kopen zodat ik kan begrijpen wat jij verteld over mijn nieuwe klus... hmmz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |