Droeloequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
Ik heb er laatst al vast eens gekeken en zelfs gepost naar aanleiding van de vraag van iemand hoe anderen iets bepaalds deden. Nou weet ik van mezelf best dat ik fel uit de hoek kan komen en dingen soms niet lekker breng, maar ik was me in dit geval in alle oprechtheid van geen kwaad bewust. ik heb zelfs nog met een post metquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan?
Een topic is niet van 'iemand' of van 'een groep', dat is precies wat we altijd hebben willen voorkomen door niet van die 'zomer 2009' topics te starten waar geen hond meer tussen komt.
Dat er 1 of 2 mensen mss ooit eens iets gezegd hebben is lekker boeiend toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
jou motten we idd nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens
als het me zou boeien zou ik hier niet meer posten hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien.quote:
Back at yaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien.
Simmu, het blijft een handvol wijven bij elkaar.
Zal ik trouwens ook nog even ontopic gaan? Mijn dreumes heeft de groente herondekt!
je moet geen plaatjes van jezelf posten lieverdquote:
en vanaf 4 jaar zit je jaaaaaaaaaaaaren in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Maar idd, met 2 in 1 topic! Dat is grappig! Eig. nooit eerder aan gedacht!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh de absolute toppers blijven hier ei, olijven en (helaas) chocopasta (bedankt kdv). Ik vanmorgen heel dapper een broodje kikkerkaas (pindakaas) gesmeerd, maar mevrouw hield het na een halve boterham voor gezien en verzocht vriendelijk doch dringend (dWingend) om 'bnoodje met PASTA'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |