abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99066157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
Droeloe :D dat is een woord wat ik lang niet gehoord heb :D
On zeh laptop
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 14:56:27 #52
5428 crew  miss_sly
pi_99066264
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan? :o
Een topic is niet van 'iemand' of van 'een groep', dat is precies wat we altijd hebben willen voorkomen door niet van die 'zomer 2009' topics te starten waar geen hond meer tussen komt.
Dat er 1 of 2 mensen mss ooit eens iets gezegd hebben is lekker boeiend toch?
Ik heb er laatst al vast eens gekeken en zelfs gepost naar aanleiding van de vraag van iemand hoe anderen iets bepaalds deden. Nou weet ik van mezelf best dat ik fel uit de hoek kan komen en dingen soms niet lekker breng, maar ik was me in dit geval in alle oprechtheid van geen kwaad bewust. ik heb zelfs nog met een post met :P en ;) geprobeerd het luchtig te houden, maar ook dat was kennelijk helemaal verkeerd.

Mijn posts komen kennelijk, zelfs als dat niet mijn bedoeling is, op sommige mensen verkeerd over. Dat mag, prima, maar ik heb geen behoefte me daar iedere keer aan te stoten dus weet ik niet of ik daar wil posten.

KD, het is een tijd terug in FB tijdens een discussie door een aantal mensen gepost dat ze niet zitten te wachten op de aanwas van de dreumesmama's.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:56:28 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99066266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
:o :D
Ik wilde net nog gaan zeggen: Ik ben er sws al, en ik ben toch wel aardig. :') En dat dan gewoon vergeten!

:o Maar idd, met 2 in 1 topic! Dat is grappig! Eig. nooit eerder aan gedacht! :D
pi_99066332
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens :P
pi_99066480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens :P
jou motten we idd niet :P
pi_99066499
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
als het me zou boeien zou ik hier niet meer posten he :P

naar wat ik er van begrijp *en* mbt wat ik bedoel is het niet zozeer "die-en-die is niet welkom", maar dat eeuwige gerel en gekat onderling. dat is iig wat ik zo vervelend vind. nu en dan ga ik er op in. ik zeg gewoon wat ik vind wanneer ik dat wil. silly me 8)7
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99066756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jou motten we idd niet :P
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien. :P

Simmu, het blijft een handvol wijven bij elkaar.

Zal ik trouwens ook nog even ontopic gaan? Mijn dreumes heeft de groente herondekt!
pi_99066818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien. :P

Simmu, het blijft een handvol wijven bij elkaar.

Zal ik trouwens ook nog even ontopic gaan? Mijn dreumes heeft de groente herondekt!
Back at ya

pi_99067474
:9~
pi_99067895
:D
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 15:39:08 #61
5428 crew  miss_sly
pi_99067997
pi_99068052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Back at ya

[ afbeelding ]
je moet geen plaatjes van jezelf posten lieverd :N
dat blijft voor eeuwig en altijd op internet staan hoor!
:P
pi_99068080
KD is veel hotter. Alleen jammer van dat karakter.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:41:51 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99068108

Jeej voor groente btw! *O*
Wat fijn he, als het ineens weer zomaar anders is?
pi_99068185

like, whatever bitches
pi_99068203
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:

:o Maar idd, met 2 in 1 topic! Dat is grappig! Eig. nooit eerder aan gedacht! :D
en vanaf 4 jaar zit je jaaaaaaaaaaaaren in hetzelfde topic
pi_99068209
Ja best wel! Zomaar ineens, van de ene op de andere dag. Nogge olie? (brocolli) En gisteren een berg sperziebonen! Was ze zomaar aan het schijfvanvijven!
pi_99068294
haha nogge olie, maar fijn Sorbo

mijn oudste zei altijd: piesnazi (spinazi)
pi_99068341
Spinazie noemen ze hier altijd spinakie :D Enige wat er altijd goed in gaat, als zelfs patat en pannenkoeken failen :)
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 15:49:00 #70
5428 crew  miss_sly
pi_99068389
Hier zijn paddestoelen favoriet :D
pi_99068500
ravi vreet alles. die doet een goede imitatie van een kliko ^O^
tafelmanieren zijn, ehm, nog niet aan de orde :X maar het aller-aller-allerliefste heeftie een geroosterde witte boterham met enkel boter erop

we zijn afgelopen weekend zelfs zonder problemen in het hotel (waar de familie deels zat) wezen ontbijten :Y
pi_99068523
Oh de absolute toppers blijven hier ei, olijven en (helaas) chocopasta (bedankt kdv). Ik vanmorgen heel dapper een broodje kikkerkaas (pindakaas) gesmeerd, maar mevrouw hield het na een halve boterham voor gezien en verzocht vriendelijk doch dringend (dWingend) om 'bnoodje met PASTA'
pi_99068671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh de absolute toppers blijven hier ei, olijven en (helaas) chocopasta (bedankt kdv). Ik vanmorgen heel dapper een broodje kikkerkaas (pindakaas) gesmeerd, maar mevrouw hield het na een halve boterham voor gezien en verzocht vriendelijk doch dringend (dWingend) om 'bnoodje met PASTA'
O+ hier hebben we de pasta afgeschaft en eet madame nu SMIEBOST! (smeerworst) :') (bedankt KDV O+ ) scheelt een hoop troep!
pi_99068730
Hebben ze bij kdv niet liever 'gezond' dan 'gezoet'?
Lijkt me juist dat ze daar weten wat wel en niet goed voor een kind is. Nu is natuurlijk een broodje met pasta niet per direct slecht. Maar goed, jullie snappen vast wat ik bedoel te zeggen.
pi_99068744
Ze heeft overigens gewoon kikkerkaas gegeten hoor.

smeerworst, of papaté zoals Isabeau het noemt, is ook de bom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')