Ik zit angry birds te spelen, geef maar een seintje wanneer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben beetje bezig, af en toe dingetjes nodig.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zit angry birds te spelen, geef maar een seintje wanneer.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:48 schreef Dimens het volgende:
Dalando, hoe kan je een div centeren?
Zeg maar dat ik alles in die div in het midden wil hebben?
| 1 | margin: 0 auto; |
Oh, ik bedoelde dat, ik was in de war.quote:
Morgen weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon de turn checkraisen dimens, dat rept monsters en iedereen fold dan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat, ik was in de war.
jes, it can overcum everyone.quote:
quote:
het is margin. Of wou je de tekst binnenin de div in het midden zetten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Trouwens, padding: auto; is al goed genoeg?
Ja dat bedoel ik eigenlijk, hoe kom ik aan padding?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
het is margin. Of wou je de tekst binnenin de div in het midden zetten?
Ik zou voor alle zekerheid margin: 0 auto; gebruiken. Ik weet namelijk niet of margin: auto in IE7 / lager werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk, hoe kom ik aan padding?![]()
Maar dat moet genoeg zijn dus?
Het ging om de div, ik wil die in het midden hebben en daar dan weer divs in stoppen en mijn website in bouwen.
Wat houdt die 0 dan in en wat doet het?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zou voor alle zekerheid margin: 0 auto; gebruiken. Ik weet namelijk niet of margin: auto in IE7 / lager werkt.
Ik zou het echt niet weten, maar het werkt gewoon, dat is alles wat ik van div's centeren weet en moet weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat houdt die 0 dan in en wat doet het?
Wanneer ik een ander getal doet gaat hij weer terug naar links, dus vroeg het mij af. Toch bedankt in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, maar het werkt gewoon, dat is alles wat ik van div's centeren weet en moet weten.
0 staat voor "false", 1 staat voor "true", dus dat kan kloppen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer ik een ander getal doet gaat hij weer terug naar links, dus vroeg het mij af. Toch bedankt in elk geval.
Digitaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
0 staat voor "false", 1 staat voor "true", dus dat kan kloppen.
en nu een lesje C++ graagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer ik een ander getal doet gaat hij weer terug naar links, dus vroeg het mij af. Toch bedankt in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |