quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef Dale. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Van die reacties waar het slijmerige vanaf druipt. Een beetje grappen enzo kan wel af en toe maar soms man somsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
Fotoboek van Kabouter_Batsgraag
Ook een 'fokhosselaar' ik moest lachen toen ik vanavond mijn reactie postte en zag wie als laatst in zijn fobo had gepost....
Gewoon geen foto's van jezelf doen dan/negeren/geen reacties aanzetten. Waarom denk je dat ik geen foto's in m'n fotoboek heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen op FOK! hebben het soms lastig
geen trio?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf doen dan/negeren/geen reacties aanzetten. Waarom denk je dat ik geen foto's in m'n fotoboek heb.
Omdat je een lekkere vrouw bent?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf doen dan/negeren/geen reacties aanzetten. Waarom denk je dat ik geen foto's in m'n fotoboek heb.
Nu al?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef TWP het volgende:
Beste NB bazen, het waren weer vermakelijke uren! Maar ik ga m'n bed in.
Fijne nacht verderr!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:41 schreef TWP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dimmens
Waarom kan dit niet
#upload input:hover
Al die kwijlende FOK!sters anders ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk wil niet herkend worden
Ik weet dat pirenjan bij mij in de stad woont
En misschien ziet hij mij wel en dat wil ik niet
Jij hebt altijd een mooie avatar hequote:
je kent ze wel man je kent ze welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
![]()
Tevens vind ik het vrij logisch. Zaterdag geregeld is drie dagen regel. dus vandaag zal die wel accepteren.
Wil de upload button een andere kleur geven als je er met je muis overheen gaat. Liefst zo weinig jsquote:
Waarom denk je dat dit me 6de of 7de kloon is ;D?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk wil niet herkend worden
Ik weet dat pirenjan bij mij in de stad woont
En misschien ziet hij mij wel en dat wil ik niet
Of gewoon een zwarte balk over je ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon alleen pic van mijn lichaam in mijn fobo, kunnen de vrouwen daar maar op soppen.
Mijn hoofd krijgen jullie niet te zien.
Ben ik al rozen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
Ik heb gewoon alleen pic van mijn lichaam in mijn fobo, kunnen de vrouwen daar maar op soppen.
Mijn hoofd krijgen jullie niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |