Oh ja Veldhoven. Waar me potentiele werkgever zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ja maar daar woon ik nu vlakbij, best of both worlds!
Slaap wel mijn moeder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Okeee.. nu ga ik dus rare daddy issue dromen krijgen :|
Dat is kut voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Jolx het volgende:
[..]
Jaar lang gedaan, maar ga nu ook in bestuur van studievereniging dus daar wonen is gewoon praktischer nu
Np even goeie vriendenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee dan ben je een niets zeggende user voor mij.
Sorry, ik deed een priester na.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Okeee.. nu ga ik dus rare daddy issue dromen krijgen :|
Hey.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee dan ben je een niets zeggende user voor mij.
Veldhovenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh ja Veldhoven. Waar me potentiele werkgever zit.
Net als brand manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
kut boefjesAltijd komen als je net nog geen beveiliging hebt gekocht.
Oh sociëteits borrel al gehad? En welke studieverenging? Misschien dat we jullie staf wel komen jatten. Of de bank of whatever jullie hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Jolx het volgende:
[..]
Jaar lang gedaan, maar ga nu ook in bestuur van studievereniging dus daar wonen is gewoon praktischer nu
Ik heb een fietsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef Jolx het volgende:
[..]
Veldhoven![]()
Succes als je daar het komende half jaar met de auto wil komen, haha.
Ik weet het nog niet, klote leraren moesten het gister inleveren en ik wacht nog steeds op 2 vakken. Wel een 6,6 op economie.quote:
Nee maar dat is ook niet erg, ik dacht alleen even dat ik Dale kende van een ban of zo. Maar nee, dat was hij dus niet en dus ken ik hem niet. Een niets zeggende user voor mij dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |