SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Kut.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat ik eigenlijk mod ben
Dat zou het einde van fok zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat ik eigenlijk mod ben
Ja, nou en, 301 IS de lapo. Ik wilde een jaloersmakende TT maken over dat jij geen B&J heb. Verdulleme. Ik ga huilen in een hoekje nu.quote:
Het einde van fok zoals je haar nu kent. Het begin van een beter fok.quote:
Anders is niet altijd beter.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het einde van fok zoals je haar nu kent. Het begin van een beter fok.
Meisjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nou en, 301 IS de lapo. Ik wilde een jaloersmakende TT maken over dat jij geen B&J heb. Verdulleme. Ik ga huilen in een hoekje nu.
Dat beweer ik ook niet. Maar in dit geval zal het zeker beter zijn.quote:
BOHBOHBOH DOERAKKKKquote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
DOERAK NIET KENNEN! JIJ VLEGEL! SCHEER JE WEG!quote:
Hmm.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar in dit geval zal het zeker beter zijn.
BELHAMEL!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
DOERAK NIET KENNEN! JIJ VLEGEL! SCHEER JE WEG!
Wie is Doerak? Hij ziet er sympathiek uitquote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
DOERAK NIET KENNEN! JIJ VLEGEL! SCHEER JE WEG!
Jan z'n kat. Joh.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wie is Doerak? Hij ziet er sympathiek uit
Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
STATEMENT DOERAK TERUG IN DE OP ARG GAAT ACHTERUIT WERELDVREDE DOOD VERDERF 9/11
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
STATEMENT DOERAK TERUG IN DE OP ARG GAAT ACHTERUIT WERELDVREDE DOOD VERDERF 9/11
En hij is heel lief en klein en zacht.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wie is Doerak? Hij ziet er sympathiek uit
Joepie een katquote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
Straks gaat ie zeggen dat ie R2 ook niet kent.
quote:
Mja, eigenlijk moesten we eens naar een KLB-meet gaan en ze allemaal van angst in een hoekje laten kruipen. Wat denken ze wel niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja ze vinden me al een 'baggeruser' ik durf niet in KLB hoor.
Zijn er wel KLB-meets dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk moesten we eens naar een KLB-meet gaan en ze allemaal van angst in een hoekje laten kruipen. Wat denken ze wel niet.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom die haat jegens Jan dan?!
Jij ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom die haat jegens Jan dan?!
Je mag ze niet want gemene jan wil ze vermoordenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH hehe
[..]Jouw katten zijn stoer!
Ik wil ze knuffelen, mag dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je mag ze niet want gemene jan wil ze vermoorden
Nee kan niet, dan vreten mijn katten ze op. Op 1 na dan, die wil ze waarschijnlijk knuffelenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja dat mag stuur je adres dan stuur ik ze op pad met zijn vieren.
Doerak zou ik sowieso nooit vertrouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee kan niet, dan vreten mijn katten ze op. Op 1 na dan, die wil ze waarschijnlijk knuffelen. Sowieso slechte ervaringen met katten die op pad gestuurd worden, ik wacht nog steeds op het ontbijt wat ik van Doerak zou krijgen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef FreezePop het volgende:
BOBY BOBY BOBY OHHHH BOBY BOBY BOBY NOHHH
Maar hij ziet er zo lief uitquote:Op maandag 4 juli 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Doerak zou ik sowieso nooit vertrouwen
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze op Fok! weer klagen over hoe erg het was
= brandstof
Oh. Braak.quote:
Klopt.quote:
hahahaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ken jou, jij bent een Lisa, Amy & Shelley-fan.
tja, denk ook niet dat ze het echt vieren in volendam..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen Giann
Ik heb het nooit gevierd.en ik droomde weer over stage
![]()
![]()
goed bezig, meisjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooizo!
Ik heb cijfers van mn toetsennnnn!! Twee 6en, drie 7ens, twee 8en!
Dat mag je zeker wel zijn jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey PatjeBloempje
Ik heb een toets niet gehaald. Hehehe, ik ben best tevreden.
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het hele jaar geen enkele acht gehaald en nu twee.Voor de toetsen waar ik in slaap viel tijdens het leren
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahanou, best knap
Ik ga even ontbijten
Van dat liedje met die clip word ik agressief.quote:
Waarom?!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van dat liedje met die clip word ik agressief.
aan het ontbijt vanochtend?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb gister het vreemdste feestje ooit gehad
Uiteindelijk zaten we met de moeder van degene die het feestje gaf thee te drinken
Nee, koffie thee en cake om 3 uur 's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, koffie thee en cake om 3 uur 's nachts
daarna gingen we naar huis
In het duits zijn grammar nazi's altijd op de loerquote:
Oh grutjes. Je kan toch wel kokenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben tot vrijdag alleen thuis, dus ik ga een poging wagen om zelf eten te maken, kthx.
Ik moet wel iets hebben om te koken he.quote:
dianna agron? wat is met haar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
hey bloempje had je gelezen over blondje van glee?
klinkt goedquote:
nee die met meer mond dan hoofdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dianna agron? wat is met haar?
[..]
klinkt goed
ohw, die kerel. die boeit me niet zoquote:
ja, maar, dianna agronquote:
Dan is het goed nieuws voor jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, die kerel. die boeit me niet zo
[..]
ja, maar, dianna agron
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
hey bloempje had je gelezen over blondje van glee?
Oh, gezellig, doen we. Wat gaan we maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
bloempje en breezer voor je laten koken
En nu de katerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heul niet. Dat was 2 weken terug voor de laatste keer
Rauwe vis met pindakaas helpt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ach en wee de pijn mijn hoofd help mij bob help mij
ik heb nooit rauwe vis in huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Serieus..probeer het eens als je een kater hebt [ afbeelding ]
Vuile floepert. Ik 0. En ik moet werken en herkansing makenquote:
Ligt er aan of je er een feest van maaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef Bloempje. het volgende:
Hoewel Klips zondag terugkomt van vakantie, telt dat als een feestje?
Ik heb morgen ook nog een tentamen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vuile floepert. Ik 0. En ik moet werken en herkansing maken
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ligt er aan of je er een feest van maakt
Gewoon even langs de visboer. Je kunt de vis een maand lang bewaren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit rauwe vis in huis.
helpt ingeblikte makreel ook?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De twee dingen die naar mijn mening het smerigst op aarde zijn. Bedankt voor de tip.
Succes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook nog een tentamen!
Dankje, mag m hierna nog maar 1 keer herkansen, dus hoop dat ik m dit keer haalquote:
vis vind ik op zich best lekker..quote:
Ooit als ik heel dronken ben misschieeeen een keertje ooit met de miniscule kans dat jij er bij bent. Mij er aan herrinerrt én het voor mij klaar maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon even langs de visboer. Je kunt de vis een maand lang bewaren.
[..]
[ afbeelding ] x [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Getsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Jij moet gewoon je mond houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over 3 en een halve week, vakantie 3.0 hier
nog 11 werkdagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja jaloers welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind een niet optimaal vakantiegevoel dan ook wel prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga gewoon weer een jaar niet op vakantie om het vakantiegevoel over een x aantal jaar optimaal te laten zijn [ afbeelding ]
Wij gaan naar Parijs hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga gewoon weer een jaar niet op vakantie om het vakantiegevoel over een x aantal jaar optimaal te laten zijn [ afbeelding ]
ik ga ook niet op vakantie. kan mn geld wel voor andere dingen gebruikenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zit over een maand in Parijsquote:
Noodles met kip en een zooi groente.quote:
Dan kom ik eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lamskoteletten met brocolli en aardappelkroketjes.
De BBQ die ik hier heb is kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
speklapje van de bbq met krieltjes en worteltjes
Okéquote:
Ik moet ook weer bijna aan een nieuwe account Bob-oquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéWie weet spreek ik jullie wel weer als ik een nieuw account heb aangemaakt
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moet ook weer bijna aan een nieuwe account Bob-o
is dat een limiet dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NEEEE IK HEB HET VERSLAG DAT 10 PUNTEN WAARD IS NIET GEHAAALD. NEEEEEEEEEEEEEEE.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je dan verkeerd?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tot nu toe kreeg ik steeds een ban net voor
Ik sta alleen in de bosjes hier, dus valt meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb gevoel dat Trollscience mij een beetje stalkt.
En de andere bosjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik sta alleen in de bosjes hier, dus valt mee [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zag net een oud collega. En die zei dat ik er stralend uitzagIk hou van die vrouw.
Neuh. En als ik het was, dan was zij niet mijn type.quote:
Als ik lesbisch was zou ik jou doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh. En als ik het was, dan was zij niet mijn type.
Oh, tof. In een volgend leven dan maar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik lesbisch was zou ik jou doen [ afbeelding ]
PS: je broertje is echt wel homo
Hij kan er tegen vechten wat hij wil, maar dat veranderd niet dat hij het is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, tof. In een volgend leven dan maar?
Broertje is het er niet mee eens, maar hij gaat z'n vriendin even vertellen dat ie homo is.
Ja nouja, daar moet ie dan zelf maar achter komen. Balen wel, ben je voorlopig nog geen familie van me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij kan er tegen vechten wat hij wil, maar dat veranderd niet dat hij het is.
Ik wil dat breezer met broertje gaat trouwen enzulks. Maar broertje weet nog niet dat ie homo is.quote:
Bloempje is een lesbische, alleen geeft ze het niet toe. Ze heeft een vriendje, maar dat is schijn, en eigenlijk is hij voor mij. En ze heeft een broertje die is homo (dit laatste is wel waar).quote:
Klips is niet voor jou. Je mag m lenen, goed? Maar onbeschadigd terugbrengen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bloempje is een lesbische, alleen geeft ze het niet toe. Ze heeft een vriendje, maar dat is schijn, en eigenlijk is hij voor mij. En ze heeft een broertje die is homo (dit laatste is wel waar).
Janquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tevens is Bloempje mijn kleindochter, en Bloempje haar kleinzoon is mijn moeder.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Oceanview het volgende:
Lenen is toch in dezelfde staat terugbrengen?
Hoe kun je een gum of pen lenen dan, als je hem gebruikt en dus niet in dezelfde staat terugbrengt.
Ik doe geen gasten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips is niet voor jou. Je mag m lenen, goed? Maar onbeschadigd terugbrengen.
Ohja, dit ook nog inderdaad. Dus dat maakt klips dan je schoonkleinzoon/overgrootopa. Dat kan niet he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tevens is Bloempje mijn kleindochter, en Bloempje haar kleinzoon is mijn moeder.
ja, maar als breezer klips heeft geleend, zal die ook nooit meer in dezelfde (geestelijke) staat zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Oceanview het volgende:
Lenen is toch in dezelfde staat terugbrengen?
Hoe kun je een gum of pen lenen dan, als je hem gebruikt en dus niet in dezelfde staat terugbrengt.
Inderdaad. Dus, dat is een probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar als breezer klips heeft geleend, zal die ook nooit meer in dezelfde (geestelijke) staat zijn
John Mayer wel, als je de kans zou krijgen.quote:
Je gebruikt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ohja ik moet met OV naar het werk.. buh
Dat klopt. Maar ik denk dat breezer zichzelf bedoelde.quote:
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb het idee dat mijn katten mijn soep op willen eten.
ja weniej klip dee so zereneusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op Fok! vinden we de liefde van ons leven.
Klips is niet zo vaak serieus. Zeker niet op fok. Maar hij kan wel heel goed doen alsof. En ik trap er nog steeds af en toe inquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Hongerige blik is gericht op mijn soep.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Hongerige blik is gericht op mijn soep.
Achja soms onderscheid ik sarcasme ook niet of het echt is of niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips is niet zo vaak serieus. Zeker niet op fok. Maar hij kan wel heel goed doen alsof. En ik trap er nog steeds af en toe in
Grutjes. Ook niet als iemand gewoon praat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Achja soms onderscheid ik sarcasme ook niet of het echt is of niet.
goeiste zin hierboven
Nee op msn heb ik soms van is dit nou gemeend of sarcastisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Grutjes. Ook niet als iemand gewoon praat?
Chinese tomaat.quote:
Oh oke. Dat is ook ruk op msnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee op msn heb ik soms van is dit nou gemeend of sarcastisch.
Sarcasme hoor ik al mn hele leven aan is niet zo moeilijk.
Chinese tomaatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Chinese tomaat.
[..]
Oh oke. Dat is ook ruk op msnVerder heeft m'n vader mee ooit een zwartgallig, sarcastisch naar persoon genoemd, dus in het echt herken ik het altijd wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |