Hou op met u, anders krijg ik de neiging om achter me te kijken of er een officier staat. En ja vind het wel lekker, maar smaken verschillen. Maar sommige vinden het net sex in a cano, fucking close to water.quote:
Dienstwapens Glock 17 en M4 SOPMODquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat voor wapens heb jij thuis liggen dan?
Helemaal zwart of groen met zwart?quote:
Is het ook, heb nu een nieuwe sling op de M4 zitten. Is een prototype welke een beetje op de VTAC MK2 lijkt, maar als voordeel heeft dat hij met de support hand weer verlengt kan worden. Dus je hebt een beter wapen controllequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef Thaboel het volgende:
Lijkt me leuk om eens mee op de schietbaan te staan. Heb dr alleen wat lesjes onderhoud mee gehad
Foto's?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is het ook, heb nu een nieuwe sling op de M4 zitten. Is een prototype welke een beetje op de VTAC MK2 lijkt, maar als voordeel heeft dat hij met de support hand weer verlengt kan worden. Dus je hebt een beter wapen controlle
NP.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry ben ik weer, moest even een bin Laden doen.
[ afbeelding ]
en de VTAC MK2
Jij hebt die van Kyle Lamb's VTAC gekeken welke goed is, maar denk dat dit prototype beter is. Maar daar is (nog) geen informatie over op het net.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:36 schreef m.k het volgende:
Zat net de instructie video te kijken, ziet er wel handig uit.
Ah ok, lijkt me idd een goeie verbetering voor als het echt serieus word, hoef je niet je ogen van het veld te halen als je iets wil verstellenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij hebt die van Kyle Lamb's VTAC gekeken welke goed is, maar denk dat dit prototype beter is. Maar daar is (nog) geen informatie over op het net.
Bij de VTAC MK1 en MK2 moet men de support hand altijd naar achter brengen. Met dit prototype kan men met de support hand de release aan de voorkant doen, en men zodoende dus een betere wapen controlle heeft.
Hoef je bij de VTAC MK1 en 2 ook niet, maar bij dit prototype heeft men een kortere weg van support hand van release naar forward grip. Daarom dus sneller en een betere controlle over het wapen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah ok, lijkt me idd een goeie verbetering voor als het echt serieus word, hoef je niet je ogen van het veld te halen als je iets wil verstellen
enig idee wat NL defensie hier voor heeft? als ik zo wat foto's bekijk zien die er wat simpeler uit, veel met duct tapjes er op om hem in te korten enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoef je bij de VTAC MK1 en 2 ook niet, maar bij dit prototype heeft men een kortere weg van support hand van release naar forward grip. Daarom dus sneller en een betere controlle over het wapen.
Geen flauw benul wat men in NLD gebruikt. Verder moet je niet vergeten dat het niet allemaal goud is wat blinkt, ook hier loopt de normale soldaat met minder rond. Enkel binnen de eenheid krijgen we beter spul, of zoals in dit geval heb ik meegewerkt aan het ontwerp van deze sling, padded belt en een plate carrierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:51 schreef m.k het volgende:
[..]
enig idee wat NL defensie hier voor heeft? als ik zo wat foto's bekijk zien die er wat simpeler uit, veel met duct tapjes er op om hem in te korten enzo
Snap ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Geen flauw benul wat men in NLD gebruikt. Verder moet je niet vergeten dat het niet allemaal goud is wat blinkt, ook hier loopt de normale soldaat met minder rond. Enkel binnen de eenheid krijgen we beter spul, of zoals in dit geval heb ik meegewerkt aan het ontwerp van deze sling, padded belt en een plate carrier
Is enkel een prototype en is nu in een test phase en hebben al punten voor verbetering gevonden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef m.k het volgende:
Ik heb er nul verstand van maar het ziet er degelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |