En dat met een handje vol users.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deel 33 alweer en dat op dag 64... Toch niet slecht voor een buitenlandse BB...
quote:
Timmy mag wel oppassen als de huidige paljas....quote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef Ransjih het volgende:
kijk, een grapjurkje, hoop dat ie lecht leuk is
Alsjeblieft niet zeg. Ik kan geen geyel en jut jut meer horen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef akveor het volgende:
Timmy mag wel oppassen als de huidige paljas....
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hannibal Lecter in zijn jonge jaren .....![]()
[ afbeelding ]
Uh? Nieuwe regels?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop echt dat Cosi zijn finalticket afgenomen wordt door de nieuwe regels.
Script.quote:
Die nieuwen hebben ook allemaal geheimen, dus volgens mij gaan ze onveranderd ermee door...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop echt dat Cosi zijn finalticket afgenomen wordt door de nieuwe regels.
Ik weet het niet precies, maar volgens de geruchten worden alle regels verscherpt en het finalticket verdwijnt. Flo was vanmiddag al bezig om Cosi te nomineren. Met voorkennis natuurlijk.quote:
Ik weet niet of Florian dat wint. Florian heeft een bepaalde arrogantie over zich.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar volgens de geruchten worden alle regels verscherpt en het finalticket verdwijnt. Flo was vanmiddag al bezig om Cosi te nomineren. Met voorkennis natuurlijk.
Hij wil dat Rayo eens niet genomineerd wordt maar samen met Cosi op de nomliste te staan.
Flo is nogal zeker van zichzelf.
Ik weet dat Klaus enorm popi was maar dit is mijn eerste BB DE. Geen idee dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:10 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet of Florian dat wint. Florian heeft een bepaalde arrogantie over zich.
Zijn manier van opereren doet me wel wat denken aan Klaus. Maar die had een enorme fan base opgebouwd.
Ik vind het ook maar verdacht... Gaan ze weer grappen uithalen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef akveor het volgende:
Pff waarom moet degene met de minste stemmen uit de race gehaald worden? Zo veel verschil zat er nu ook niet tussen 2 en 3.
Echt?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er komt eerst nog een unterwasser Match... Gaat er weer één nat het huis uit...
Ik denk Barryquote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er komt eerst nog een unterwasser Match... Gaat er weer één nat het huis uit...
Echt wel, IK.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Gelukkig is er HELEMAAL NIEMAND voor Ingrid.
Niet eens een vriendin of buurvrouw ofzo... Best wel triest...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Gelukkig is er HELEMAAL NIEMAND voor Ingrid.
Ja........quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Niet eens een vriendin of buurvrouw ofzo... Best wel triest...
Ik ook hoor... ik vind Ingrid zwaar onderschat.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt wel, IK.
Maar je doelt op de medebewoners en Alex?
och ja haar angstquote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die is bang in het donker, die vindt die bril maar niets...
toch sporen Lisa en Fabienne Ingrid goed aan door haar moed in te spreken ... Daggy daarintegen hoor je nu niet ...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef beequeen het volgende:
En dan staan er een Timmy, Fabi en bv Lisa aan de kant. Rot toch op met die gasten.
Allemaal show. Het zijn gewoon geen teamplayers als het erop aankomt.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef snetje het volgende:
toch sporen Lisa en Fabienne Ingrid goed aan door haar moed in te spreken ... Daggy daarintegen hoor je nu niet ...
Precies, ze zijn er maar voor 1 ding en dat is voor zichzelf. Egoistisch nono's en gaan over lijken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal show. Het zijn gewoon geen teamplayers als het erop aankomt.
+1quote:
De inktvis schoonmaken en in stukken snijden...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef akveor het volgende:
de winnaar mag iemand aan wijzen om 4 kilo inktvis aus zu nemen können?
Wat bedoelt ie?
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef beequeen het volgende:
Dit is allemaal leuk en aardig, maar heeft toch helemaal niks te maken met de uitkomst van de voting?
Nope, wees maar niet bang. Maar of dit held Barry iets van goed zal doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef beequeen het volgende:
Dit is allemaal leuk en aardig, maar heeft toch helemaal niks te maken met de uitkomst van de voting?
Complete onzin opdracht ook, wat een FAIL ....quote:Op maandag 4 juli 2011 22:44 schreef akveor het volgende:
Beide verloren degene die blijft mag de 4 kilo inktvis uit elkaar trekken.
Wat een onzin prijs/straf.
De verliezer moest een inktvis uit elkaar trekken(een echte), dat moet nu Ingrid doen(als Barry weg gaat)quote:Op maandag 4 juli 2011 22:45 schreef beequeen het volgende:
Het doel van de oefening ontgaat me volkomen. Zal wel aan mij liggen.
Ik word inmiddels niet goed. Geyel.quote:
de grote tieten zekerquote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Ransjih het volgende:
heb al wel 2 lollige opmerkingen van m gehoord, een spontaan tiepje
Alle ogen gericht op dat rare stel mensen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef akveor het volgende:
Vertel liever hoe het zit met de nominaties. Mogen ze nomineren en genomineerd worden?
Verpest het nou niet. Ik kan mijn lol niet op.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef akveor het volgende:
Dat heb ik met Duitsers. Als ze er wat apart uit zien dan komt het vaak nep over. Alsof ik naar een slecht nagesynchroniseerde film zit te kijken.
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben die Benny en Leon nu al zat, dat is snel ......![]()
![]()
ikke dus welquote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef akveor het volgende:
Ich liebe dich Ingrid... wat een dramaqueen. Daar trapt Ingrid nooit in.
[ afbeelding ]
Tja als je het aan de bewoners over laat dan blijft het bij bankhangen. Ik heb er geen moeite mee zolang het maar niet zo gemeen gaat als met Jasmin vs Jordan. Daar kan ik nog pissed of over worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef beequeen het volgende:
Met een script in je hand ga je door heel BB land.
Ik weet het niet, vind het allemaal net een beetje teveel gemaakt, komt ook dicht bij Tim vrees ikquote:
Later pas, eerst zoveel mogelijk informatie los zien te krijgen... En daar mag je best wel even voor slijmen...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat Timmy gaat besluiten dat ie tegen niemand van deze 4 gaat praten.
Daar heb je een punt, maar dat sturen om reuring te veroorzaken is inmiddels ook zo doorzichttig.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
Tja als je het aan de bewoners over laat dan blijft het bij bankhangen. Ik heb er geen moeite mee zolang het maar niet zo gemeen gaat als met Jasmin vs Jordan. Daar kan ik nog pissed of over worden.
Ik heb jou nog nooit zien quoten... hoe lang is ie al stuk... een jaar?quote:
Ooh, jij zit die CAPs bij te werken, dacht al... Net ook een Tim met feesthoedje...quote:
ohhhhhhhhhhhquote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zien quoten... hoe lang is ie al stuk... een jaar?![]()
Lol, maar we kunnen er niks aan doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef akveor het volgende:
Ah daar was de notaris weer eens..... ze was blijkbaar 2 maanden op vakantie geweest.
Adem in, adem uit. Ze fucken je toch wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef akveor het volgende:
Overigens wat moest Aleks nu met die envelop? Is die net naar BB gehold om hem die te brengen ofzo? Wat een kolder.
niets van juist andersomquote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef trollie67 het volgende:
als ik naar die votepoppetjes kijk zou het best ingrid kunnen zijn
Rayo is gewoon liefquote:
Mja, te lief zou ook goed kunnen. Mensen kunnen zo over hem heenlopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef DINGSKE het volgende:
[..]
te lief volgens mij
je weet maar nooit komt er toch nog iets ........ de nacht is nog lang
Ik vind dat wel leuk eigenlijk, ze doen tenminste moeite om de spanning op te bouwen. Bij SST wist je binnen 10 sec al wie eruit moest en was er totaal geen spanningquote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Big Brother zit wel weer op zijn praatstoel, mijn God ......
Ik zou van hem graag eens een foto willen zien...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Big Brother zit wel weer op zijn praatstoel, mijn God ......
quote:
quote:
Helemaal mee eens. Liever een Timmy of Fabi.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, maar toch was Barry zo'n slechte bewoner nog niet... Had liever iemand anders zien gaan. Tja...
klopt die stonden niet op de lijstquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, maar toch was Barry zo'n slechte bewoner nog niet... Had liever iemand anders zien gaan. Tja...
Mja, khad Timmy graag zien gaan, of MAMAICHLIEBEDICHSHARJAAAICHLIEBEDICHLisaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nee, ik had liever anderen op de nominatiebank zien zitten.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zou van hem graag eens een foto willen zien...
Is dit een mugshot?quote:
Ja, en nu?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, half twaalf, nog niet eerder zoveel uitgelopen denk ik ?
yep! die heeft ook zon mooie zware stem...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Huh? Dat lijkt mij meer de zanger van Rammstein...
Maar serieus??? Die moet BB zijn???quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef snetje het volgende:
[..]
yep! die heeft ook zon mooie zware stem...
Ik hoop dat de oude bewoners zo naar binnen mogen. Blijf nog wel even kijken...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zorgt de nachtploeg voor leesvoer bij de koffie morgen![]()
![]()
daar rekenen we opquote:Op maandag 4 juli 2011 23:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de oude bewoners zo naar binnen mogen. Blijf nog wel even kijken...
Dat zou mooi zijn want ik duik mijn mand in. Bvd,Os, Roevka,Tegengas en Snetje.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:33 schreef Ransjih het volgende:
zorgt de nachtploeg voor leesvoer bij de koffie morgen![]()
![]()
ik ook, manlquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef trollie67 het volgende:
ik hoorde alleen dat de vier nieuwe in een warm bed mogen slapen
truste ... slaap lekkerquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want ik duik mijn mand in. Bvd,Os, Roevka,Tegengas en Snetje.
Zoete droompjes...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga mijn best doen, Gute Nachtquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cos... maar Benson staat al voor hem klaarquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Ransjih het volgende:
en daar ligt al het leed van de wereld op een matrasje en het heet....?
Die zou vandaag of morgen zomaar kunnen vertrekken, die vindt er echt niets meer aan...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Ransjih het volgende:
en daar ligt al het leed van de wereld op een matrasje en het heet....?
yep, zou me niks verbazen, die vond 1 nieuwe al niet kunnenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die zou vandaag of morgen zomaar kunnen vertrekken, die vindt er echt niets meer aan...
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bel wat blij dat Cosimo het goed opvangt, ik was er namelijk wel een beetje bang voor
dat ie het niet zou trekken .....![]()
[ afbeelding ]
nu ja... de anderen zijn Barry wel heul erg snel vergeten .... kan me voorstellen dat hij daar van baalt...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bel wat blij dat Cosimo het goed opvangt, ik was er namelijk wel een beetje bang voor
[ afbeelding ]
Het is een taaie...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
tuulk maar dit is wel erg demonstratiefquote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
nu ja... de anderen zijn Barry wel heul erg snel vergeten .... kan me voorstellen dat hij daar van baalt...
een Brian momentjequote:tuulk maar dit is wel erg demonstratief
Welterustenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef Ransjih het volgende:
ik ga plat, jullie nog veel plezier dalijk
ik verheug me op de verslagjes, trustu
al moet ik hem voor één maal gelijk gevenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:46 schreef DINGSKE het volgende:
ja cos sta maar op , je tv momentje is voorbij
tot moi! slaap lekkerquote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef Ransjih het volgende:
ik ga plat, jullie nog veel plezier dalijk
ik verheug me op de verslagjes, trustu
neu!! ff BB rijk en armquote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een stom gedoe voor die ramen, gooi lekker die deur open .....
ff brain roepen , fluitje van een centquote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een stom gedoe voor die ramen, gooi lekker die deur open .....
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef DINGSKE het volgende:
[..]
ff brain roepen , fluitje van een cent
ik vind Benny wel oke ... al doet hij me steeds denken aan griet titulaerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die Benson wel okay, Alex valt volgens mij een beetje buiten de boot.
trustequote:
grappig! zon slaapzak ... stiekem 's nachts dichtnaaien die hapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God ............![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danke, sehr gut !!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, ben er ook weer bij...
OP weer up to date, nieuwe foto, de nieuwe geheimen en de tekst dat nieuwe bewoners niet mogen raden wat aangepast...
Mijn werk zit er voor vandaag weer op... Relaxen dus...
Net op tijd want deze is alweer bijna vol... Ging snel vandaag...![]()
Graag gedaan... Het begint nu wel een grote foto te worden, 21 personen. Ik heb de foto dus maar wat verkleind... Anders wordt die wel zwaar, dat moet allemaal ingeladen worden als je die pagina opent...quote:
Ja, vrees het ook. De vier nieuwe moeten eerst een beetje "bonden" denk ik .....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het begint er nu toch echt op te lijken dat de oude bewoners nog een hele nacht buiten moeten blijven...
Ja, dat heeft voordelen voor die 4 nieuwen... Maar die buiten zitten ze nu te beoordelen zonder dat ze er normaal mee kunnen praten. Geheel op basis van uiterlijk en eerste indruk...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, vrees het ook. De vier nieuwe moeten eerst een beetje "bonden" denk ik .....
is toch niet zo verkeerd? nu de diehard BB met extrreme matches en telkens als iemand een match wint dat die naar binnen mag ....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het begint er nu toch echt op te lijken dat de oude bewoners nog een hele nacht buiten moeten blijven...
Ja, en degene zonder inzet zit nog dagen buiten. Goed idee!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef snetje het volgende:
[..]
is toch niet zo verkeerd? nu de diehard BB met extrreme matches en telkens als iemand een match wint dat die naar binnen mag ....
arme Lisaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, en degene zonder inzet zit nog dagen buiten. Goed idee!!!
Precies, als ze ooit nog een restart met SST willen maken dan moeten ze ons maar inhuren...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
arme Lisaja ja ...als ze een nieuwe start met SST willen maken dan doen ze er slim aan om hier mee te lezen!! wat mij betreft zitten de echte diehards van BB hiero ...
dat dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Precies, als ze ooit nog een restart met SST willen maken dan moeten ze ons maar inhuren...![]()
Dan regelen wij dat wel even... Arme bewoners... Maar wel betere kijkcijfers...
Ik dacht 34 opgevangen te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus![]()
hoe oud is die Benson? dat ze al spontaan met een vliegengordijn om haar hupseltje rondloopt???
Benson is 34, dacht ik...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus![]()
hoe oud is die Benson? dat ze al spontaan met een vliegengordijn om haar hupseltje rondloopt???
Dat dus .......quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Benson is 34, dacht ik...
Toch heb ik altijd wat moeite met mannen die voor het slapen gaan eerst hun make-up met doekjes moeten verwijderen... Weet niet waarom...
Ook een "wij allochtonen" ding???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef akveor het volgende:
Dat Cosimo/Benson komt op mij vreemd over. Lijkt wel dat ze mee wil liften op zijn 'populariteit'.
een nieuwe Lieke dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef akveor het volgende:
Dat Cosimo/Benson komt op mij vreemd over. Lijkt wel dat ze mee wil liften op zijn 'populariteit'.
Helemaal als de vrouw vraagt om make-up verwijder doekjes en dat dan de man antwoordt dat ie die natuurlijk heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Benson is 34, dacht ik...
Toch heb ik altijd wat moeite met mannen die voor het slapen gaan eerst hun make-up met doekjes moeten verwijderen... Weet niet waarom...
Nee! Ik weiger, heb er nu al een stuk of 4 achter elkaar geopend. Jouw beurt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus .......
Ga je er weer voor, een nieuwe over 10 .... ?
Jij begrijpt het...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal als de vrouw vraagt om make-up verwijder doekjes en dat dan de man antwoordt dat ie die natuurlijk heeft.
Damn, daar heb ik niet op gerekend ......quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee! Ik weiger, heb er nu al een stuk of 4 achter elkaar geopend. Jouw beurt...
Photoshop??? Warom duikt die foto nu pas op???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef spapaars het volgende:
Ingrid?
http://www.imagebam.com/image/6934ed139223772
Dat zal toch niet .....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef spapaars het volgende:
Ingrid?
http://www.imagebam.com/image/6934ed139223772
Okay, dan op speciaal verzoek .....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee! Ik weiger, heb er nu al een stuk of 4 achter elkaar geopend. Jouw beurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |