quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Oeh! Zo klimmend met zijn stoere brede grote monteurshanden?
Maar ik schoot dus best wel een beetje in de lach toen ie zo kwam aanrennen vanaf de deur met een brede prodentwitte smileHet zag er gewoon zo puppy-achtig uit!
"Nou, ik heb je gewoon gemist hoor!"
Goed ding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:52 schreef Aneurysma het volgende:
Hee jongens, niet schrikken maar ik ben even weg. Alleen maar even naar school hoor. Groetjes.
Ja nou, G_E zei toch dat ie 't jammer vond dat de drama nu over wasquote:
Net zoals op Fok bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:32 schreef Vlarp het volgende:
Ja, want iedereen vindt Ang3l dan geweldig...
Even doorzetten totdat de kalverliefdheid voorbij is, en dan heb je 2 mensen die voor je zorgen laterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ondertussen zie ik wel mijn oudedagsvoorziening/invulling in rook op gaan.
Wie kijkt er dan nog naar me om, nu Ang3l zich steeds meer verbindt.
Ik vind je hebt ook nog zoiets als morele verplichting.
Ik vind dat hij er uit peïteit met mij er een punt achter moet zetten.
Wie vroeg er om drama, I deliver.
Oh ja natuurlijk ik trek bij ze in, als butler, kok en poets!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Even doorzetten totdat de kalverliefdheid voorbij is, en dan heb je 2 mensen die voor je zorgen later
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gebuurt-kan-wel-uit/
Alsof dit zo blijft!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou waar blijft de drama dan, want dit zoetsappige gedoe trek ik niet als pessimist!
Wat schattigquote:
O heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk ik trek bij ze in, als butler, kok en poets!
er zijn genoeg gezinnen waar de schoonmoeder bij intrekt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |