Maar die had dan weer een ander thema volgens mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet meer nee, maar er was de love parade....
Zoals van der Gijp zei, het is niet bepaald een reclame voor de homo'squote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:07 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben zelf homo maar mij zie je niet op dit soort feesten. Ik vind het persoonlijk nogal overdreven en overbodig. We doen aan alle kanten ons best om als normaal gezien te worden, maar door dit soort dingen moeten we ons dan weer apart zetten. Je hebt toch ook geen heteroparade of zo?
Prima voor de mensen die er naar toe willen, veel plezier gewenst, maar mij zie je daar niet.
En de beelden op tv waarbij natuurlijk alleen de extremen etc in beeld worden gebracht maken het er ook niet beter op.
Mee eens, ik ben zelf hetero maar ken mensen die homo en/of lesbi zijn. Elk jaar willen mijn hetero vrienden en vriendinnen naar de gayparade, ze zien het als een soort koninginnedag ofzo. Elk jaar moet ik dezelfde discussie voeren dat ik er echt geen zin in heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:07 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben zelf homo maar mij zie je niet op dit soort feesten. Ik vind het persoonlijk nogal overdreven en overbodig. We doen aan alle kanten ons best om als normaal gezien te worden, maar door dit soort dingen moeten we ons dan weer apart zetten. Je hebt toch ook geen heteroparade of zo?
Prima voor de mensen die er naar toe willen, veel plezier gewenst, maar mij zie je daar niet.
En de beelden op tv waarbij natuurlijk alleen de extremen etc in beeld worden gebracht maken het er ook niet beter op.
Dit, ja. Het is gewoon heel erg jaren '70 provocerend in een leren string op een bootje staan springen en lekker gek doen. Het is 2011 en het boeit niemand iets of je homo bent of niet. Behalve misschien een paar verzuurde bejaarden en extremistische moslims, maar daar helpt zo'n feest ook weinig tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, want imho is dat een volkomen verkeerde manier om tolerantie en acceptatie te vragen voor homoseksuelen. De Gay Pride Parade doet lijken alsof alle homoseksuelen exhibitionistische relnichten zijn.
Ik heb er geen probleem mee als ze een feestje bouwen, maar ze moeten echt de diversiteit meer naar voren laten komen, m.n. in de media, als ze voor tolerantie en acceptatie willen gaan.
Nou ja bijna hetzelfde dus. Ik hou niet van overdreven gedoe en dat is dit in mijn ogen. Waarom moet je zo nodig overduidelijk laten merken welke sexuele voorkeur je hebt? Dat ik homo ben is slechts een onderdeel, ik ben zoveel meer dan dat.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:42 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Dit, ja. Het is gewoon heel erg jaren '70 provocerend in een leren string op een bootje staan springen en lekker gek doen. Het is 2011 en het boeit niemand iets of je homo bent of niet. Behalve misschien een paar verzuurde bejaarden en extremistische moslims, maar daar helpt zo'n feest ook weinig tegen.
Dat is volgens mij de insteek al jaren niet meer. Het is nu gewoon een feest om het feesten, een soort traditie. Als die mensen provocerend of overdreven of wat dan ook willen doen dan moet dat mogen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:42 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Dit, ja. Het is gewoon heel erg jaren '70 provocerend in een leren string op een bootje staan springen en lekker gek doen. Het is 2011 en het boeit niemand iets of je homo bent of niet. Behalve misschien een paar verzuurde bejaarden en extremistische moslims, maar daar helpt zo'n feest ook weinig tegen.
Dus als wij een heteropride gaan houden waarin vrouwen in leren strings gaan dansen en waar mannen en vrouwen elkaar haast zitten te penetreren, is dat dan ook traditie of is dat dan discriminatie tegenover homo's?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de insteek al jaren niet meer. Het is nu gewoon een feest om het feesten, een soort traditie. Als die mensen provocerend of overdreven of wat dan ook willen doen dan moet dat mogen.
Die hele houding van 'doe maar lekker normaal', dat is pas jaren 70.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus als wij een heteropride gaan houden waarin vrouwen in leren strings gaan dansen en waar mannen en vrouwen elkaar haast zitten te penetreren, is dat dan ook traditie of is dat dan discriminatie tegenover homo's?
Wat een rare vraag. Waarom zou ik reageren op een post zonder die te lezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je uberhäupt mijn post wel doorgelezen?
Dat blijkt uit je reactie. Ik weet voor 100% zeker dat een "Heteropride" heftige reacties zou uitlokken: homodiscriminatie etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Waarom zou ik reageren op een post zonder die te lezen?
Nou en? De Gay Pride lokt ook reacties uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat blijkt uit je reactie. Ik weet voor 100% zeker dat een "Heteropride" heftige reacties zou uitlokken: homodiscriminatie etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |