Uhuh, en over Jamie Lee Curtis dat ze zich nu ze ouder is en 'zich heeft laten gaan' niet meer zo in het openbaar mag laten zien omdat ze haar succes voor een groot gedeelte te danken heeft aan haar lichaam van vroeger...? De enige foto waar het op zou kunnen slaan is deze...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef Fascination het volgende:
Wat is die Robert Schoemacher een fout ventje, zeg."Ik heb meer dan 100 vrouwen gehad. In m'n studententijd had ik soms 10 vrouwen per week." En dan de borsten mooi vinden van een erg jong meisje.
Iehhhhh.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Weakling het volgende:
Waldemar die op TV zegt dat ie weleens een vrouw in d'r gezicht gemept heeft. Snugger.
Inderdaad een opmerking die ik eerder van Maxim had verwacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Weakling het volgende:
Waldemar die op TV zegt dat ie weleens een vrouw in d'r gezicht gemept heeft. Snugger.
Oh, dat heb ik even gemist! Laatste aflevering?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Weakling het volgende:
Het zijn altijd de mannen waar je het niet van verwacht hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Weakling het volgende:
Moet kunnen af en toe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:03 schreef Weakling het volgende:
Aaaawquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Kabolter het volgende:
Alsof je als man zijnde nog nooit een pets in je gezicht hebt gehad..
Doet mij denken aan hoe mijn vader mij vroeger altijd 'strafte'. Net doen alsof hij mij een flinke tik met de platte hand zou geven en daarna op het laatste moment heel erg afremmen en mij dan zachtjes over mijn wang aaien. Letterlijk aaien.
En toch elke keer weer schrikken als klein jochie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |