SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]FakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer genoeg voor vandaag![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ZoNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer genoeg voor vandaag
Dit account is niet meer in gebruik.
dacht ik bij poging 1 ook.. maar je moet het ook niet drinken, maar nippenquote:
Die heb ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
Samzz, heb jij de Hemnes toilettafel van Ikea, of is dat iemand anders hier?
Mijn maag staat op z'n kopquote:
Niet dronken, sorryquote:
Bevalt het?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik.Alleen zonder die spiegel, die past niet op mijn kamer.
Dus geen whiskey zaterdag?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn maag staat op z'n kop
[..]
Niet dronken, sorry
Ik vind 'm echt superquote:
Nee, ik moet echt geen whiskey, dan ga ik platquote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus geen whiskey zaterdag?
Zal southern comfort meebrengen voor je
Nee, niet misselijk, wel een maag die draait of zoquote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Drink eens een beetje door dan
Ow, misselijk![]()
Southern comfort is een whiskey likeur, lekker met cola of jus d'orangequote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt geen whiskey, dan ga ik plat
[..]
Nee, niet misselijk, wel een maag die draait of zo
Mja, maar even zien hoor. Ik drink normaal niet sterker dan 20%.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Southern comfort is een whiskey likeur, lekker met cola of jus d'orange
sund van de colaquote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Southern comfort is een whiskey likeur, lekker met cola of jus d'orange
Vaker drinken dus, wen je eraanquote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet misselijk, wel een maag die draait of zo
Nee. Ik denk niet dat ik ooit weer whiskey drink.quote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk niet dat ik ooit weer whiskey drink.Ik verlies niet graag controle en dat gebeurt wel als ik meer van die meuk drink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no worries.. heb nog paar 20 a 25% spul likeurs staan.. drinkt als ranja en hakt er mega hard inquote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk niet dat ik ooit weer whiskey drink.Ik verlies niet graag controle en dat gebeurt wel als ik meer van die meuk drink.
Southern comfort is 35%quote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, maar even zien hoor. Ik drink normaal niet sterker dan 20%.De whiskey van net was 43%, totaal niet gewend dus
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Al zoveel last van dan?Last valt wel mee. Meer een leermomentje, gewoon geen whiskeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij zal vast goed op me passen ja
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Aardbei is wel lekker jaquote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Southern comfort is 35%
hou je van aardbeien?
Ah, haha.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Last valt wel mee. Meer een leermomentje, gewoon geen whiskey
En jij zal vast goed op me passen ja
Sarcasme ontgaat je gelukkig nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, haha.
Passen nu al, niet te hard van stapel lopen he
Ik ga gewoon rustig aan doen, zaterdagquote:
Dat spul is niet zo zwaar, 15% geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sarcasme ontgaat je gelukkig niet
[..]
Ik ga gewoon rustig aan doen, zaterdag
BBQ meet enzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ho stop, wordt er gedate a.s. zaterdag?
Oh, da's net als Martini. Dat drink ik als limonadequote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat spul is niet zo zwaar, 15% geloof ik
Nee, BBQ meet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ho stop, wordt er gedate a.s. zaterdag?
Nee, vast nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard sarcasme
Maar ik zou nooit misbruik van je maken hoor![]()
Das geen date, das 1 grote orgiequote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
BBQ meet enzo.
Sorry to burst your bubble
Fok!Gangbang toch?quote:
Misschien dat ik nog wel mojitos ga makenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's net als Martini. Dat drink ik als limonade
[..]
Nee, BBQ meet.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fok!Gangbang toch?
Deze had ik nog open
Met die andere prutsers wordt het ook niksM'n hormonen, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Nooit gehadquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog wel mojitos ga maken
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
Fok!Gangbang toch?
Deze had ik nog open
Met die andere prutsers wordt het ook niksDat (zeep)pompje(?) ook ernaast op die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |