Jep de show was goed, het publiek wat minder. Nu is dit vaker het geval in clubs wat betreft het harde praten maar ik bedoel ook op het enthousiasme. Op lowlands was het publiek een stuk energieker en dat bepaalt ook wel een deel van mijn beleving van het concert.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Het was echt geweldig afgelopen maandag in Tivoli
Ik stond meer voorin, daar was het gepraat wat minder gelukkig...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef portie het volgende:
[..]
Jep de show was goed, het publiek wat minder. Nu is dit vaker het geval in clubs wat betreft het harde praten maar ik bedoel ook op het enthousiasme. Op lowlands was het publiek een stuk energieker en dat bepaalt ook wel een deel van mijn beleving van het concert.
Ik had Cut My Wings graag gehoord..quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:55 schreef theclansman het volgende:
Maandag was hij erg goed idd. Hopen dat hij maandag [paard van troje ] wat andere nummers zal spelen. Wil heel graag whisky ballad horen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:27 schreef Reena het volgende:
Heb zin in zondag...de eerste keer dat ik hem zag, was ik heel erg onder de indruk. Hoop dat het publiek een beetje leuk is. Zo te horen, was dat niet overal het geval...
Hehe ja, dat was echt geniaal!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ie een beetje boos op de pratende mensen![]()
Ook in de effenaar moest steve vier maal de aandacht vragen. Mijn ervaring met paradiso is heel goed dus ik verwacht en hoop voor je dat het stil blijft!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:27 schreef Reena het volgende:
Heb zin in zondag...de eerste keer dat ik hem zag, was ik heel erg onder de indruk. Hoop dat het publiek een beetje leuk is. Zo te horen, was dat niet overal het geval...
Zie mijn volgende postquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef Reena het volgende:
Mensen die naar de Paradiso komen morgen, LET OP: het OV staakt, dus er rijden geen trams, metro's en bussen!!
Prima aanvulling!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Aanvulling: loop vanaf CS het Damrak door, de Dam over, Kalverstraat in. Die loop je uit tot je bij een brede kruising met de het Spui komt. Draai met de weg mee links de Singel op en ga de eerste brug links. Rechtdoor Koningsplein op en dan alsmaar rechtdoor de Leidsestraat uit tot je op het Leidseplein loopt (niet te missen). Dan is Paradiso in de straat aan je linkerhand. +- 30 minuten lopen
Zit wel een beetje onduidelijkheid inquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef Reena het volgende:
[..]
Prima aanvulling!![]()
Ik zag dat Seasick Steve zelf om 20.30 uur begint. Hoelang duurde het concert in Tivoli, Effenaar, etc? Dan kan ik even inschatten hoe ik terug moet naar huis...
Beter, voor ik jullie en masse de verkeerde kant op stuurquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:30 schreef Tchock het volgende:
...Aanvulling: loop vanaf CS het Damrak door, de Dam over, Kalverstraat in. Die loop je uit tot je bij een brede kruising met het Spui komt. Ga rechts het Spui op, draai met de weg mee links de Singel op en ga de eerste brug rechts. Rechtdoor Koningsplein op en dan alsmaar rechtdoor de Leidsestraat uit tot je op het Leidseplein loopt (niet te missen). Dan is Paradiso in de straat aan je linkerhand. +- 30 minuten lopen
22.40 uur was hij klaar geloof ik in Tivoli..quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef Reena het volgende:
[..]
Prima aanvulling!![]()
Ik zag dat Seasick Steve zelf om 20.30 uur begint. Hoelang duurde het concert in Tivoli, Effenaar, etc? Dan kan ik even inschatten hoe ik terug moet naar huis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |