abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99029300
quote:
6s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Ronde van Burkina Faso?
Of Oman, en Qatar. Allemaal georganiseerd door de ASO (niet zeker van de ronde van burkina faso)
  maandag 4 juli 2011 @ 17:50:37 #27
347392 TheNetwork
Constant stoned - hé Skylark?
pi_99029323
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, jammer, ik vond die tussensprints wel spannend altijd, maar ik wist niet meer zeker of bonificatie met tussensprint te maken had. Ze kregen dan ook extra prijzengeld dacht ik.
Prijzengeld krijgen ze nog steeds btw.
Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.
pi_99029360
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef Sautor het volgende:

[..]

Of Oman, en Qatar. Allemaal georganiseerd door de ASO (niet zeker van de ronde van burkina faso)
Heb je ook nog idd , helemaal zandbakrondes ;)
Neil LOVES Carrots!
  maandag 4 juli 2011 @ 17:57:33 #29
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_99029611
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
in frankrijk heb je genoeg zwarte mensen hoor. Kijk maar naar het Franse voetbalelftal...
In de woestijn is het dan ook een stuk makkelijker voetballen dan fietsen...
So we just called him Fred
  Redactie Sport / Supervogel maandag 4 juli 2011 @ 18:10:53 #30
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_99030108
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef TheNetwork het volgende:

[..]

Overal gevraagd, het lied heeft geen naam, officieel ontwikkelt en gemaakt voor de TDF.

Als je erop geilt;
BAAS _O_ _O_ _O_
pi_99031241
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef Sautor het volgende:

[..]

Dat doet de UCI alleen om daar het wielrennen te promoten en natuurlijk omdat die sjeiks veel geld hebben.

Er is wel een team dat zich richt op talentvolle wielrenners uit niet-traditionele wielerlanden: Marco Polo Cycling Team. Daar rijden twee Ethipiërs, een aantal Chinezen, etc. Maar dit is geen Pro-Tour team, maar (volgens mij) een Continental-team.
pi_99031343
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef TLC het volgende:
Hoe komt het dat je vrijwel nooit donkergekleurde wielrenners hebt in het profpeleton ?
In sommige landen 'leven' bepaalde sporten gewoon niet. Daarbij komt dat wielrennen een erg dure sport is en de meeste mensen in veel niet-traditionele wielerlanden hebben amper geld om een fiets te kopen, om nog maar te zwijgen over de infrastructuur in zo'n soort landen. Door deze redenen gaat de jeugd dan natuurlijk eerder voetballen, want iedereen doet het en het is een stuk goedkoper, je hebt er niks voor nodig, alleen twee voeten.
pi_99107771
bij het infietsen voor de ploegentijdrit zag ik dat bijna alle renners hun neus dichtgepropt hadden, weet iemand waarom?
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:22:47 #34
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99108142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef computergirl het volgende:
bij het infietsen voor de ploegentijdrit zag ik dat bijna alle renners hun neus dichtgepropt hadden, weet iemand waarom?
Ik denk dat ze watjes (met een middeltje op) in hun neus steken om de luchtwegen goed open te maken, zo vlak voor de start.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99108353
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef 045represent het volgende:

[..]

In sommige landen 'leven' bepaalde sporten gewoon niet. Daarbij komt dat wielrennen een erg dure sport is en de meeste mensen in veel niet-traditionele wielerlanden hebben amper geld om een fiets te kopen, om nog maar te zwijgen over de infrastructuur in zo'n soort landen. Door deze redenen gaat de jeugd dan natuurlijk eerder voetballen, want iedereen doet het en het is een stuk goedkoper, je hebt er niks voor nodig, alleen twee voeten.
Het is wachten op Teklehaimanot, de Eritreeër. De kans is aanwezig dat hij en zijn landgenoot Berhane, Berhane misschien nog wel meer dan Teklehaimanot, een kans krijgen bij Quick Step.
pi_99108481
Kevin Reza ftw
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:34:13 #37
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_99108580
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat ze watjes (met een middeltje op) in hun neus steken om de luchtwegen goed open te maken, zo vlak voor de start.
En je krijgt minder zuurstof waardoor je sneller op een hoge hartslag zit. Dat is handig en je voorkomt dat je per ongeluk teveel kracht uit je spieren gebruikt, dat je per ongeluk al diep gaat.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_99109087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:34 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

En je krijgt minder zuurstof waardoor je sneller op een hoge hartslag zit. Dat is handig en je voorkomt dat je per ongeluk teveel kracht uit je spieren gebruikt, dat je per ongeluk al diep gaat.
als je je neus dichtpropt en door je mond gaat ademen dan krijg je toch juist veel meer zuurstof binnen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:52:42 #39
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_99109305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

als je je neus dichtpropt en door je mond gaat ademen dan krijg je toch juist veel meer zuurstof binnen?
als je diep gaat adem je door mond en neus. Nu kan je alleen door je mond. De zuurstof door je neus mis je dan, wat zorgt dat je niet per ongelijk helemaal diep gaat.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_99111736
Bij wielrennen voor mannen heb je rondemissen, wat heb je dan bij dameswielrennen ? rondeheren of zo ? :? of krijg je dan bij zo n prijsuitreiking iets van..... niceeeeeeeeeeeee :9~
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:03:52 #41
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_99112067
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef TLC het volgende:
Hoe komt het dat je vrijwel nooit donkergekleurde wielrenners hebt in het profpeleton ?
Zodra donkergekleurden een racefiets in handen hebben, verkopen ze die meteen door achter het station. Meestal voor 25 euro. Vandaar :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_99112216
De dames hebben dat niet vaak volgens mij.
Heb wel een keer een foto gezien van podium van een dameswedstrijd met rondemisters, volgens mij bij de Curaçao gold race .
Neil LOVES Carrots!
pi_99123448
Is het mogelijk om complete etappes terug te kijken? Weet iemand waar? (stream :p )
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:05:54 #44
194695 franklop
Fran knock
pi_99123493
Waarom is er geen Tourjournaal dit jaar? Had er eigenlijk op gerekend om de doordeweekse etappes dan te kijken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')