Of Oman, en Qatar. Allemaal georganiseerd door de ASO (niet zeker van de ronde van burkina faso)quote:
Prijzengeld krijgen ze nog steeds btw.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, jammer, ik vond die tussensprints wel spannend altijd, maar ik wist niet meer zeker of bonificatie met tussensprint te maken had. Ze kregen dan ook extra prijzengeld dacht ik.
Heb je ook nog idd , helemaal zandbakrondesquote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Of Oman, en Qatar. Allemaal georganiseerd door de ASO (niet zeker van de ronde van burkina faso)
In de woestijn is het dan ook een stuk makkelijker voetballen dan fietsen...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
in frankrijk heb je genoeg zwarte mensen hoor. Kijk maar naar het Franse voetbalelftal...
BAASquote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Overal gevraagd, het lied heeft geen naam, officieel ontwikkelt en gemaakt voor de TDF.
Als je erop geilt;
Dat doet de UCI alleen om daar het wielrennen te promoten en natuurlijk omdat die sjeiks veel geld hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Of Oman, en Qatar. Allemaal georganiseerd door de ASO (niet zeker van de ronde van burkina faso)
In sommige landen 'leven' bepaalde sporten gewoon niet. Daarbij komt dat wielrennen een erg dure sport is en de meeste mensen in veel niet-traditionele wielerlanden hebben amper geld om een fiets te kopen, om nog maar te zwijgen over de infrastructuur in zo'n soort landen. Door deze redenen gaat de jeugd dan natuurlijk eerder voetballen, want iedereen doet het en het is een stuk goedkoper, je hebt er niks voor nodig, alleen twee voeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef TLC het volgende:
Hoe komt het dat je vrijwel nooit donkergekleurde wielrenners hebt in het profpeleton ?
Ik denk dat ze watjes (met een middeltje op) in hun neus steken om de luchtwegen goed open te maken, zo vlak voor de start.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef computergirl het volgende:
bij het infietsen voor de ploegentijdrit zag ik dat bijna alle renners hun neus dichtgepropt hadden, weet iemand waarom?
Het is wachten op Teklehaimanot, de Eritreeër. De kans is aanwezig dat hij en zijn landgenoot Berhane, Berhane misschien nog wel meer dan Teklehaimanot, een kans krijgen bij Quick Step.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef 045represent het volgende:
[..]
In sommige landen 'leven' bepaalde sporten gewoon niet. Daarbij komt dat wielrennen een erg dure sport is en de meeste mensen in veel niet-traditionele wielerlanden hebben amper geld om een fiets te kopen, om nog maar te zwijgen over de infrastructuur in zo'n soort landen. Door deze redenen gaat de jeugd dan natuurlijk eerder voetballen, want iedereen doet het en het is een stuk goedkoper, je hebt er niks voor nodig, alleen twee voeten.
En je krijgt minder zuurstof waardoor je sneller op een hoge hartslag zit. Dat is handig en je voorkomt dat je per ongeluk teveel kracht uit je spieren gebruikt, dat je per ongeluk al diep gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat ze watjes (met een middeltje op) in hun neus steken om de luchtwegen goed open te maken, zo vlak voor de start.
als je je neus dichtpropt en door je mond gaat ademen dan krijg je toch juist veel meer zuurstof binnen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En je krijgt minder zuurstof waardoor je sneller op een hoge hartslag zit. Dat is handig en je voorkomt dat je per ongeluk teveel kracht uit je spieren gebruikt, dat je per ongeluk al diep gaat.
als je diep gaat adem je door mond en neus. Nu kan je alleen door je mond. De zuurstof door je neus mis je dan, wat zorgt dat je niet per ongelijk helemaal diep gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je je neus dichtpropt en door je mond gaat ademen dan krijg je toch juist veel meer zuurstof binnen?
Zodra donkergekleurden een racefiets in handen hebben, verkopen ze die meteen door achter het station. Meestal voor 25 euro. Vandaarquote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef TLC het volgende:
Hoe komt het dat je vrijwel nooit donkergekleurde wielrenners hebt in het profpeleton ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |