Geen idee, maar ik zit nu in Londen dus als je een winkel hier in de buurt ofzo vindt dan kan ik het voor je meenemen?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
HIHIHIHIHIHI ER STAAT SQUIRT IN DE TT ( hebben we dat alvast gehad)
Ik ben opzoek naar "Splash fun and Squirt dieren"
Wat? Nou, dit
http://toys.winkelstrip.n(...)view&product_id=7205
Het liefst in Nederland. Buitenland is ook geen probleem, mits geen debiel hoge verzendkosten. Die 2de link levert alleen aan kinderdagverblijven met een minimale order van 400 euro. En die 2de link reageert niet op mailtjes.
Webwinkel het liefst, of het moet een winkel in de buurt zijn.... dan zou het baas zijn.
Not shitting me? Zeeman? En dan ook echt van die shit die in de TT staat? Dus van stof, die zich volzuigen met water, en die je dan kan overgooien?quote:
Aah nice, ik gaan opzoek!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit nu in Londen dus als je een winkel hier in de buurt ofzo vindt dan kan ik het voor je meenemen?
k had al bij bartsmit e.d gekeken, maar niemand kent ze onder de TT noemer. Hoe ze verder heten weet ik ook eigenlijk niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft niet elke speelgoedwinkel deze dingen?
Ik zou ook niet weten hoe het heet, maar dit lijkt me iets wat overal te verkrijgen is. Wij en onze buren hebben ze ook gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
k had al bij bartsmit e.d gekeken, maar niemand kent ze onder de TT noemer. Hoe ze verder heten weet ik ook eigenlijk niet.
Waar heb jij ze gehaald dan?!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe het heet, maar dit lijkt me iets wat overal te verkrijgen is. Wij en onze buren hebben ze ook gewoon.
Ja, ik dus niet sorry. Anders had ik het wel gezegd. Maar zeeman, action, big bazar, blokker intertoys, zulke winkels?quote:
En dat het water dan rondspettert? Sure thing, ik heb er zelf ook een paarquote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Not shitting me? Zeeman? En dan ook echt van die shit die in de TT staat? Dus van stof, die zich volzuigen met water, en die je dan kan overgooien?
Ik gaan op jacht.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet sorry. Anders had ik het wel gezegd. Maar zeeman, action, big bazar, blokker intertoys, zulke winkels?
Ja! Fuck zeg. Zeeman it is thenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat het water dan rondspettert? Sure thing, ik heb er zelf ook een paar
Mijn moeder noemt ze gooidieren, maar ik denk niet dat zeecht zo hetenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Fuck zeg. Zeeman it is then
Weet je ook hoe ze hier in NL heten?
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt ze gooidieren, maar ik denk niet dat zeecht zo heten
Ik ga zo te stad, dus ik ga ff bartsmit, blokker, intertoys en big bazar aflopenquote:
dan moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo te stad, dus ik ga ff bartsmit, blokker, intertoys en big bazar aflopen
Ja, en het liefst nog een haai ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Moeten het dieren zijn?
Anders: http://www.lobbes.nl/zoeken/splash
Ik ga zo zelf ook nog ff de zeeman tjekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:23 schreef _Loki het volgende:
Je moet ze ook niet vragen waar je squirt animals moet krijgen
Gewoon bij de waterafdeling kijken, die dingen zijn overal te krijgen, blokker, zeeman, intertoys..
Probeer anders een de Boerenbond of een andere buitenwinkel.
Nee, een vriendin. En die wil erg graag dezelfde. Maar iets anders mag ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:55 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Heb je precies zo'n beestje gesloopt ofzo?
oke, morgen maar kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik zag ze vandaag bij het Kruidvat, ook hele grote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |