quote:plus.google.com
check it en doe de tour... ziet er wel vet uit al die functies.. is het niet meer nodig andere sites te bezoeken voor je sociale dingen.. soort skype facebook whatsapp in een.
Het is volgens mij al vermeld dat Google Apps users later ook geïntegreerd worden... Ze zijn namelijk nog bezig om Google+ in alle producten te integreren. Zo werkt momenteel Google realtime search ook niet omdat de integratie daar bezig is.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef MuRKie het volgende:
Beetje jammer dat Google de Apps users buiten sluit..
Ik heb mijn domein ondergebracht bij Google om vanaf een plek gebruik te kunnen maken van de vele functies/diensten die Google biedt. En bij de meest leuke nieuwe dienst worden Apps users buitengesloten
*me wil ook Google+
Het lot van een social media early adopterquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef JoshuaL het volgende:
Ikzelf ben wel "actief" op Google+, anderen helaas nog niet zo heel erg.
Ik betwijfel of die komt, waarom zouden ze?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het lot van een social media early adopter
De grote vraag is natuurlijk of en wanneer de massa komt.
Facebookmoeheidquote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die komt, waarom zouden ze?
Geen ideequote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die komt, waarom zouden ze?
Best vroeg idd ja. Sindsdien 2292MB gebruikt (17k emailtjes)quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gmail werd op 1 april geïntroduceerd. Je was er vroeg bij. Ik was er volgens mij vóór maart bij..
Zeker nu zijn er minder berichtenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Nyce het volgende:
[..]
En waarom zou je als je FB moe bent wel Google+ willen?
Ik ben gestopt met gmailquote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best vroeg idd ja. Sindsdien 2292MB gebruikt (17k emailtjes)
Waarom bewaar je al je mails als ik vragen mag? Ik verwijder bijna alles, lees ze toch niet terug. Stel je wordt gehackt, hebben ze wel heel veel info van je?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best vroeg idd ja. Sindsdien 2292MB gebruikt (17k emailtjes)
26-06-2004quote:
Ik gooi nauwelijks mail weg, juist vanwege enorme ruimte én het feit dat je snel een mail hebt teruggevondenquote:9 GB (10%) of 87.4 GB
112000 conversations
Lol ik gooi alles wat een ouder dan een jaar is er uit...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Chevalric het volgende:
Ik bewaar m'n mail met name omdat ik er inmiddels zoveel heb dat verwijderen een k*t-klus is
teruglezen doe ik ook niet, nee.
idd mailtjes van 1998 zijn ook nog heel relevantquote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26-06-2004.
[..]
Ik gooi nauwelijks mail weg, juist vanwege enorme ruimte én het feit dat je snel een mail hebt teruggevonden. Ik heb destijds ook m'n oude mailbestanden van Outlook geüpload, dus ik kan tot ergens in 1998 ofzo terug.
Ik vind het nooit een fijn idee i.v.m. met gevaar van hacken. En ik doe er ook niks mis, ga toch geen oude mails teruglezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26-06-2004.
[..]
Ik gooi nauwelijks mail weg, juist vanwege enorme ruimte én het feit dat je snel een mail hebt teruggevonden. Ik heb destijds ook m'n oude mailbestanden van Outlook geüpload, dus ik kan tot ergens in 1998 ofzo terug.
In de grotemensenwereld wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef netolk het volgende:
idd mailtjes van 1998 zijn ook nog heel relevant
Ik heb wel es wat dingen van vakanties teruggezocht.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef netolk het volgende:
[..]
idd mailtjes van 1998 zijn ook nog heel relevant
Alsof hackers elk mailtje gaan teruglezen...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik vind het nooit een fijn idee i.v.m. met gevaar van hacken. En ik doe er ook niks mis, ga toch geen oude mails teruglezen.
Als het een bekende van je is misschien wel, en anders misschien ook. Waarom zouden ze je account anders hacken?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof hackers elk mailtje gaan teruglezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |