Het kan zoiezo niet verkeerd gaan tenzij je hem in een hoek van 90 graden weet te knikken.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:29 schreef kiara1990 het volgende:
maar dat stoten, wat vinden mannen dan het fijnste dat je doet? ik vind het zo vervelend als het niet goed gaat, geeft je zo'n rot gevoel
auchquote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het kan zoiezo niet verkeerd gaan tenzij je hem in een hoek van 90 graden weet te knikken.
Inderdaad, maar zolang dat niet gebeurt kan er niks mis gaan TSquote:
Iets beters kun je ook niet doen, behalve communiceren en dan komt dat van zelf wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef kiara1990 het volgende:
lijkt me sterk dat ik hem in 90 graden kan knikken haha. maar eigenlijk doe ik maar wat, heb echt geen idee wat ik moet doen
ja, dat dusquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iets beters kun je ook niet doen, behalve communiceren en dan komt dat van zelf wel.
Naar hem toe bewegen wanneer hij naar je toe komt, als je dit omgekeerd doet zal er niet veel wrijving ontstaan en voel je dus weinig.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef kiara1990 het volgende:
maar wat vinden jullie mannen het lekkerste als een vrouw mee beweegt?
Je beweegt mee, dus naar hem toe stoten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef kiara1990 het volgende:
ik heb nu sinds 4 maanden een vriend, de seks ging in het begin heel goed. Maar ik heb nu steeds meer moeite om mee te bewegen met hem tijdens de seks, telkens denk ik dat ik het ritme heb, en dan verranderd het ritme weer. Mij vriend zeg dat ik precies het verkeerde doe als hij 'stoot'. Dit is mijn eerste vriend, dus veel dingen zijn voor mij nog nieuw. Dus hoe kan ik het beste mee bewegen als hij stoot, moet ik juist van hem af bewegen, of naar hem toe?
Ook vind ik het nog eng om zelf boven op te zitten, tips?
Dan kan je net zo goed niks doenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naar hem toe bewegen wanneer hij naar je toe komt, als je dit omgekeerd doet zal er niet veel wrijving ontstaan en voel je dus weinig.
Je moet zien te genieten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef kiara1990 het volgende:
lijkt me sterk dat ik hem in 90 graden kan knikken haha. maar eigenlijk doe ik maar wat, heb echt geen idee wat ik moet doen
Bind maar eens een blinddoek bij je vriend om en zeg dat hij een massage krijgt, en dan bovenop zijn paal gaan zittenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef kiara1990 het volgende:
ik heb nu sinds 4 maanden een vriend, de seks ging in het begin heel goed. Maar ik heb nu steeds meer moeite om mee te bewegen met hem tijdens de seks, telkens denk ik dat ik het ritme heb, en dan verranderd het ritme weer. Mij vriend zeg dat ik precies het verkeerde doe als hij 'stoot'. Dit is mijn eerste vriend, dus veel dingen zijn voor mij nog nieuw. Dus hoe kan ik het beste mee bewegen als hij stoot, moet ik juist van hem af bewegen, of naar hem toe?
Ook vind ik het nog eng om zelf boven op te zitten, tips?
Daar is in feite alles mee gezegd.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef kiara1990 het volgende:
ik zal proberen niet te veel na te denken, en als het allemaal a ritmisch gaat, dan kan ik beter maar niet teveel bewegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |