abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 16:12:09 #1
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_99025130
Kreeg een baan aangeboden bij een callcenter. Wou die man aan de telefoon weten wat mijn morele motivatie was om nou juist bij een callcenter te willen werken......

TS antwoord: Morele motivatie? Wil gewoon wat geld verdienen in de vakantie.

Meneer aan telefoon wou graag een 'hogere' motivatie van mij horen.

TS: Ik droomde er als klein kind al van om later in een callcenter te werken.

Meneer aan telefoon vond mijn sarcasme maar niks en hing op.
pi_99025146
_O-
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
  maandag 4 juli 2011 @ 16:12:59 #3
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_99025157
Je kan het ook met een beetje oprechtheid zeggen, dan hangen ze aan je lippen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_99025188
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan het ook met een beetje oprechtheid zeggen, dan hangen ze aan je lippen.
Dit, dan ben je meteen geschikt als krantenverkoper in een callcenter.

Ik mag die man van dat callcenter wel.
pi_99025194
:D!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 juli 2011 @ 16:14:00 #6
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_99025199
TS, je bent een baas.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:14:17 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_99025211
Promised Land I picture Porsches
Basquiat Portraits
Pinky Rings realistic princesses
Heiresses bunch a Kings and Queens
Plus I picture fortunes for kids out in Port-Au-Prince
Powerless they not allowed to fit
But not about to slip
Vision Promised Land with fashion like
Madison Ave Manhattan
Saks 5th Ave and
Rodeo
Relaxing popping labels
Promise Land no fables
This where the truth's told
Use them two holes
Above your nose
To see the proof yo!
Imagine a contraption that could take us back when
The world was run by black men
Back to the future
Anything can happen
If these are the last days
And 100-foot waves come crashing down
I get some hash and pounds
Pass around the bud then watch the flood
Can't stop apocalypse
My synopsis is catastrophic
If satellites is causing earthquakes
Will we survive it
Honestly man it's the sign of the times
And the times at hand
  maandag 4 juli 2011 @ 16:14:19 #8
273116 Linkiss
The Hunter
pi_99025213
Whshahha
Blessed be.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:15:31 #9
302853 themole
graaft totaal door.
pi_99025260
*PROEST*

Alsof er een callcentermedewerker is die een andere reden zou geven, tering wat is die gast naief. :')
Niet altijd serieus
pi_99025301
Ook zo'n leuke:

"Heb je nog broertjes en zusjes?"
"Hoe oud zijn die?"

:') :') Wat gaat jou dat aan man, ik kom werken om geld te verdienen :')
pi_99025314
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kreeg een baan aangeboden bij een callcenter. Wou die man aan de telefoon weten wat mijn morele motivatie was om nou juist bij een callcenter te willen werken......

TS antwoord: Morele motivatie? Wil gewoon wat geld verdienen in de vakantie.

Meneer aan telefoon wou graag een 'hogere' motivatie van mij horen.

TS: Ik droomde er als klein kind al van om later in een callcenter te werken.

Meneer aan telefoon vond mijn sarcasme maar niks en hing op.
Welke callcenter? Ik wil die baan!!! Mijn morele motivatie is: Oude mannen ophitsen, zodat ze het product zullen aanschaffen.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:16:48 #12
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_99025317
Hij wilde gewoon even weten hoe goed jij jezelf kon verkopen over de telefoon. Je hebt hopeloos gefaald...
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
pi_99025342
Ja echt hé, altijd hetzelfde. Je wilt een centje verdienen en dan zeggen ze: waarom wil je dit net doen? Waarom, jah waarom? Waarom wilt iemand werken? Toch zeker om geld te verdienen zeker! :(
  maandag 4 juli 2011 @ 16:17:34 #14
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_99025351
Terechte klacht.
Werkgevers die voor dat soort kutbaantjes een andere motivatie willen horen dan geld verdienen :')

Een pooier gaat een meisje dat als prostituee aan de slag wil toch ook niet vragen naar haar morele motivatie.
pi_99025376
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef qorasis het volgende:
Ja echt hé, altijd hetzelfde. Je wilt een centje verdienen en dan zeggen ze: waarom wil je dit net doen? Waarom, jah waarom? Waarom wilt iemand werken? Toch zeker om geld te verdienen zeker! :(
Zo werkt het niet

Je moet er plezier in hebben. Je moet met liefde je warme bed verlaten. Alles voor die geweldige baan.
pi_99025380
terecht wel, het is een fucking callcenter, alsof je gaat werken voor een geheime instantie ofzo nigga please :')
pi_99025395
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Zo werkt het niet

Je moet er plezier in hebben. Je moet met liefde je warme bed verlaten. Alles voor die geweldige baan.
In een callcentre....

En toen werd je wakker...
pi_99025399
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef Breekfast het volgende:
Terechte klacht.
Werkgevers die voor dat soort kutbaantjes een andere motivatie willen horen dan geld verdienen :')

Een pooier gaat een meisje dat als prostituee aan de slag wil toch ook niet vragen naar haar morele motivatie.
hoezo niet? Haar morele motivatie is: Ik houd van seks en oudere mannen en geld.
pi_99025420
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Zo werkt het niet

Dat verwachten de werkgevers inderdaad ja, maar de eerste die gaat werken omdat ie het graag doet moet nog geboren worden.
pi_99025427
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Iridal het volgende:

[..]

In een callcentre....

En toen werd je wakker...
Ik had het over banen in het algemeen. Trouwens een callcenter is toch supermakkelijk werk? En het verdient altijd netto rond de 9/10 euro per uur.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:20:31 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_99025461
Ah TS is zo'n figuur ... erg stoer hoor :')

Een niet nader te noemen persoon solliciteerde ook bij een bedrijf en gaf hetzelfde antwoord.

Vond hij het vreemd dat hij niet werd aangenomen :') :')

Het is natuurlijk wel stoer om te zeggen, maar feit blijft TS dat jij nu nog steeds niks verdient door je stoere gedrag, anderen die 2 seconden langer over de vraag na hadden gedacht verdienen nu geld terwijl jij hier op Fok! je topicje hebt geopend.

Callcenter werk verdient niet verkeerd en je hangt de hele dag in een stoel, leuker dan komkommers plukken denk ik zo.

Laat ze horen wat ze willen horen, tenminste als je iets wilt bijverdienen, zo niet dan geef zo'n antwoord.

Owja en niet over 1 week een topic openen dat je niet opstap kunt omdat je bankrekening leeg is he
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_99025474
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef qorasis het volgende:

[..]

Dat verwachten de werkgevers inderdaad ja, maar de eerste die gaat werken omdat ie het graag doet moet nog geboren worden.
Hmmm beroemdheden en die mensen die zinloze dingen doen als reality tv zoals kim kardashian :O houden echt wel van hun baan...
pi_99025531
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef Maikuuul het volgende:

Een niet nader te noemen persoon solliciteerde ook bij een bedrijf en gaf hetzelfde antwoord.

Het is natuurlijk wel stoer om te zeggen, maar feit blijft TS dat jij nu nog steeds niks verdient door je stoere gedrag, anderen die 2 seconden langer over de vraag na hadden gedacht verdienen nu geld terwijl jij hier op Fok! je topicje hebt geopend.

Callcenter werk verdient niet verkeerd en je hangt de hele dag in een stoel, leuker dan komkommers plukken denk ik zo.

Laat ze horen wat ze willen horen, tenminste als je iets wilt bijverdienen, zo niet dan geef zo'n antwoord
En wat zou jij antwoorden op die vraag dan? Ik vind het zo leuk om halfbakken producten met slinkse voorwaarden aan te smeren? :') :')
  maandag 4 juli 2011 @ 16:23:21 #24
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_99025591
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef Maikuuul het volgende:

Laat ze horen wat ze willen horen, tenminste als je iets wilt bijverdienen, zo niet dan geef zo'n antwoord
Heeft niks met stoer doen te maken. Die lui moeten eens kappen met het stellen van zulke idiote vragen tijdens een sollicitatie. Geen enkele medewerker zit bij een callcenter omdat het zo verschrikkelijk leuk is. Ze zitten er gewoon om geld te verdienen en niks anders en dat weet zon werkgever ook wel.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:24:06 #25
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_99025612
Had dan gewoon gezegd dat je het wil doen omdat je hun bedrijf zo leuk vind en dat jij het leuk vind om daaraan een steentje bij te dragen dmv het bellen van totaal onbekenden :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')