Dit, dan ben je meteen geschikt als krantenverkoper in een callcenter.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan het ook met een beetje oprechtheid zeggen, dan hangen ze aan je lippen.
Welke callcenter? Ik wil die baan!!! Mijn morele motivatie is: Oude mannen ophitsen, zodat ze het product zullen aanschaffen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kreeg een baan aangeboden bij een callcenter. Wou die man aan de telefoon weten wat mijn morele motivatie was om nou juist bij een callcenter te willen werken......
TS antwoord: Morele motivatie? Wil gewoon wat geld verdienen in de vakantie.
Meneer aan telefoon wou graag een 'hogere' motivatie van mij horen.
TS: Ik droomde er als klein kind al van om later in een callcenter te werken.
Meneer aan telefoon vond mijn sarcasme maar niks en hing op.
Zo werkt het nietquote:Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef qorasis het volgende:
Ja echt hé, altijd hetzelfde. Je wilt een centje verdienen en dan zeggen ze: waarom wil je dit net doen? Waarom, jah waarom? Waarom wilt iemand werken? Toch zeker om geld te verdienen zeker!
In een callcentre....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zo werkt het niet
Je moet er plezier in hebben. Je moet met liefde je warme bed verlaten. Alles voor die geweldige baan.
hoezo niet? Haar morele motivatie is: Ik houd van seks en oudere mannen en geld.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef Breekfast het volgende:
Terechte klacht.
Werkgevers die voor dat soort kutbaantjes een andere motivatie willen horen dan geld verdienen![]()
Een pooier gaat een meisje dat als prostituee aan de slag wil toch ook niet vragen naar haar morele motivatie.
Dat verwachten de werkgevers inderdaad ja, maar de eerste die gaat werken omdat ie het graag doet moet nog geboren worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zo werkt het niet
Je moet er plezier in hebben. Je moet met liefde je warme bed verlaten. Alles voor die geweldige baan.
Ik had het over banen in het algemeen. Trouwens een callcenter is toch supermakkelijk werk? En het verdient altijd netto rond de 9/10 euro per uur.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Iridal het volgende:
[..]
In een callcentre....
En toen werd je wakker...
Hmmm beroemdheden en die mensen die zinloze dingen doen als reality tv zoals kim kardashianquote:Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef qorasis het volgende:
[..]
Dat verwachten de werkgevers inderdaad ja, maar de eerste die gaat werken omdat ie het graag doet moet nog geboren worden.
En wat zou jij antwoorden op die vraag dan? Ik vind het zo leuk om halfbakken producten met slinkse voorwaarden aan te smeren?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ah TS is zo'n figuur ... erg stoer hoor
Een niet nader te noemen persoon solliciteerde ook bij een bedrijf en gaf hetzelfde antwoord.
Vond hij het vreemd dat hij niet werd aangenomen![]()
Het is natuurlijk wel stoer om te zeggen, maar feit blijft TS dat jij nu nog steeds niks verdient door je stoere gedrag, anderen die 2 seconden langer over de vraag na hadden gedacht verdienen nu geld terwijl jij hier op Fok! je topicje hebt geopend.
Callcenter werk verdient niet verkeerd en je hangt de hele dag in een stoel, leuker dan komkommers plukken denk ik zo.
Laat ze horen wat ze willen horen, tenminste als je iets wilt bijverdienen, zo niet dan geef zo'n antwoord
Heeft niks met stoer doen te maken. Die lui moeten eens kappen met het stellen van zulke idiote vragen tijdens een sollicitatie. Geen enkele medewerker zit bij een callcenter omdat het zo verschrikkelijk leuk is. Ze zitten er gewoon om geld te verdienen en niks anders en dat weet zon werkgever ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ah TS is zo'n figuur ... erg stoer hoor
Een niet nader te noemen persoon solliciteerde ook bij een bedrijf en gaf hetzelfde antwoord.
Vond hij het vreemd dat hij niet werd aangenomen![]()
Het is natuurlijk wel stoer om te zeggen, maar feit blijft TS dat jij nu nog steeds niks verdient door je stoere gedrag, anderen die 2 seconden langer over de vraag na hadden gedacht verdienen nu geld terwijl jij hier op Fok! je topicje hebt geopend.
Callcenter werk verdient niet verkeerd en je hangt de hele dag in een stoel, leuker dan komkommers plukken denk ik zo.
Laat ze horen wat ze willen horen, tenminste als je iets wilt bijverdienen, zo niet dan geef zo'n antwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |