Kom een keer naar Eindhoven in de vakantie, lopen we wat winkels binnen, vast wel 1 die posters verkoopt..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ola Toivonen, ik wil er nog meer posters van. Ik heb maar 1 schamele.
die moet ik nog steeds eens zien, ik heb er wel eens een klein stukje van gekekenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Thomás, gisteren Jesus Camp gekeken, echt zo fucking weird.
Best een p(r)uik idee!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom een keer naar Eindhoven in de vakantie, lopen we wat winkels binnen, vast wel 1 die posters verkoopt..
Of...
Vrijwel geen enkele gitaar evenaart Brian May's Red Specialquote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Gretsches zijn mooi, ik wil ooit nog eens een gretsch-achtige gitaar
Jack White heeft een custom gitaar, gebouwd naar een gretsch, met andere pickups en een massief koperen bovenkant
[ afbeelding ]
how briljant is that
Okee, zie maar of laat iets weten ofzo.quote:
Ik ook.quote:
Vliefd Ooms?quote:
er zijn een hoop slechte imitaties van inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele gitaar evenaart Brian May's Red Special![]()
Zeker omdat hij zo uniek is. (Het origineel dan)
Zal wel een virus of worm zijn, ik heb niks zelf gestuurd..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vliefd Ooms?
En Bos, komt wel goed! (of je hoort niets) Ik kreeg net eens spammailtje van je binnen trouwens, hoop dat het iets eenmaligs is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |