niet ineens hoor, voor Jose beviel stond je 7equote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik herhaal mijn laatste post nog even:
jaaaaaaah daar is Jose dr 2e zoon!!! gefeliciteerd meidheerlijk dat het allemaal zo goed is gegaan en wat een heeeerrrrrrlijk mannetje zeg!
en lekker groot en sterk; zoals ik al voorspelde...
ik wens jullie een fijne kraamperiodes...
en ook ik heb een naar gevoel bij MJ; ik hoop zo dat het meevalt en mijn gevoel het mis heeft....*blijft duimen*
en OMG doe es niet zo gek!!! ik sta 6e gewoon ineens???
he joh; jij fuifnummer met je bizarrrrrre avatarquote:Op maandag 4 juli 2011 15:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet ineens hoor, voor Jose beviel stond je 7e![]()
Tan is 15 december bevallen van Eliasquote:05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen) 15 december![]()
31 december 2009: Beessie-Jen
2010
01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
Komt helemaal niks van inquote:Op maandag 4 juli 2011 15:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb er nog 23 voor me![]()
En 15 na me
Maar van de 23 ga ik zeker bij 2 voordringen. Misschien wel 3![]()
Goeie ouwe tijd....quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Vlindur het volgende:
BJ, ik zit nu weer in een drukke maand![]()
Ik zal ons lijstje van toen er eens bijpakken!
[..]
Tan is 15 december bevallen van Elias![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
whhhhaaaaa Vlindur; je gaat gewoon sowieso binnen 2 weken mama worden!!!!!
wat tof!
en heeeeeeeel stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je; ik wil oooooook! haha
en mijn middagdutje lukt niet; koud, plassen, weer koud, weer plassen, etc etc....
dus ga eerst maar eens een lekker warm bakje brinta nemen ...
Klopt, ik was een lurker voor ik durfde te posten.. door alle omstandigheden rondom het vertellen aan schoonouders etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:43 schreef Aventura het volgende:
Juli is wel echt een heel rustige maand. Ik weet nog dat ik heeeel lang onderaan de lijst stond. Cyntiaa meldde zich pas heel laat aan ook. De kans dat er bij mij iemand voorpiept acht ik zeer klein. Maar je weet het nooit...
Nu wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
* Scorpionsworld ziet z'n naam nog niet in het lijstje![]()
Voel ook nog niks! En ik maar denken dat ik ingeleid zou worden vanwege mijn bloeddruk. Nu zal je zien dat ik tot 42 weken ga lopen...nou ja, als dat zo moet zijn. Liever niet natuurlijk...quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Jose, van harte met Luc! Geniet er van
[..]
Klopt, ik was een lurker voor ik durfde te posten.. door alle omstandigheden rondom het vertellen aan schoonouders etc.![]()
Nu sta jij eerste en ik 2e! Hier op wat harde buiken af en toe na, niets aan de hand nog!
over voorkruipers gesprokenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
* Scorpionsworld ziet z'n naam nog niet in het lijstje![]()
Als het moet, dan moet het.. Maar liever niet! Zo voel ik het ookquote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Voel ook nog niks! En ik maar denken dat ik ingeleid zou worden vanwege mijn bloeddruk. Nu zal je zien dat ik tot 42 weken ga lopen...nou ja, als dat zo moet zijn. Liever niet natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |