Dertig niet, lijkt me ook niet goed privé. Maar er zijn van die dagen dat ik de 15 wel haal.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof jullie allemaal dertig keer per dag gebeld worden
gij natuurlijk wel met oew zakelijke nieuwe feun.......quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
jullie bedoelen in de badkamer of als je onder de douche staat???quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef r8v2 het volgende:
In de douche neem ik niet op, tenzij ik met iemand afgesproken heb thuis en ik eigenlijk te laat in de douche zit.
ik misschien 5 keer per week momenteel.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gij natuurlijk wel met oew zakelijke nieuwe feun.......
In de badkamer ja, ding onder de douche lijkt me niet helemaal slimquote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jullie bedoelen in de badkamer of als je onder de douche staat???
zeg dat dan.....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
In de badkamer ja, ding onder de douche lijkt me niet helemaal slim.
ik wel..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
dan krijg je een hete,natte feunquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef FUFR het volgende:
mijn feun kan gewoon tegen bellen onder de douche.
natuurlijk haal ik mijn kop er dan effe onderuit..
welnee, heb ook maar kort haar dus de natheid valt dan ook wel mee..quote:
Je handen zijn dan niet nat en hitte bestaat ook niet in je badkamer of heb je het raampje altijd wagenwijd open??quote:Op maandag 4 juli 2011 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, heb ook maar kort haar dus de natheid valt dan ook wel mee..
Bier?quote:
1 ja maar hoes om telefoonquote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je handen zijn dan niet nat en hitte bestaat ook niet in je badkamer of heb je het raampje altijd wagenwijd open??
nou dat slecht slapen klopt wel, die andere dingen niet. Het is meer dat alles nieuw is voor me en dat mijn hersenen zoveel informatie moeten verwerken dat ze een beetje moe worden daarvanquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Bier?
Maar das idd wel kut aan nieuw werk, dat je nog niet helemaal relaxed bent, waardoor je niet goed slaapt, niet goed oplet, fouten maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |