Dertig niet, lijkt me ook niet goed privé. Maar er zijn van die dagen dat ik de 15 wel haal.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof jullie allemaal dertig keer per dag gebeld worden
gij natuurlijk wel met oew zakelijke nieuwe feun.......quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
jullie bedoelen in de badkamer of als je onder de douche staat???quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef r8v2 het volgende:
In de douche neem ik niet op, tenzij ik met iemand afgesproken heb thuis en ik eigenlijk te laat in de douche zit.
ik misschien 5 keer per week momenteel.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gij natuurlijk wel met oew zakelijke nieuwe feun.......
In de badkamer ja, ding onder de douche lijkt me niet helemaal slimquote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jullie bedoelen in de badkamer of als je onder de douche staat???
zeg dat dan.....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
In de badkamer ja, ding onder de douche lijkt me niet helemaal slim.
ik wel..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
dan krijg je een hete,natte feunquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef FUFR het volgende:
mijn feun kan gewoon tegen bellen onder de douche.
natuurlijk haal ik mijn kop er dan effe onderuit..
welnee, heb ook maar kort haar dus de natheid valt dan ook wel mee..quote:
Je handen zijn dan niet nat en hitte bestaat ook niet in je badkamer of heb je het raampje altijd wagenwijd open??quote:Op maandag 4 juli 2011 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, heb ook maar kort haar dus de natheid valt dan ook wel mee..
Bier?quote:
1 ja maar hoes om telefoonquote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je handen zijn dan niet nat en hitte bestaat ook niet in je badkamer of heb je het raampje altijd wagenwijd open??
nou dat slecht slapen klopt wel, die andere dingen niet. Het is meer dat alles nieuw is voor me en dat mijn hersenen zoveel informatie moeten verwerken dat ze een beetje moe worden daarvanquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Bier?
Maar das idd wel kut aan nieuw werk, dat je nog niet helemaal relaxed bent, waardoor je niet goed slaapt, niet goed oplet, fouten maakt
Oh, als ik moe ben werken mijn hersenen maar halfquote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat slecht slapen klopt wel, die andere dingen niet. Het is meer dat alles nieuw is voor me en dat mijn hersenen zoveel informatie moeten verwerken dat ze een beetje moe worden daarvan
plastic zak? whehehequote:Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
1 ja maar hoes om telefoon
2 valt reuze mee, douche met 38-40 graden
3 altijd!
ja da hoef ik niet te vragen das ok.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
plastic zak? whehehe
zullen we een keer een bbq date plannen dan bij ons of waar dan ook?
vraag maar even aan mevrouw
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja da hoef ik niet te vragen das ok.
maar de datum wordt wel problematisch, we bellen jullie wel.
Vanavond. en laat.
Vrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Wij hebben nog vanalles, maar volgens mij allemaal niet genoeg om iets lekkers en compleets mee te maken... Pasta, diepvriesspinazie en kruidenkaas, maar geen spekjes... of pasta, knakworstjes en sperziebonen, maar geen rode saus (alleen gezeefde tomaten, dus zou eventueel nog kruiden in kunnen flikkeren en het is wel saus)... Of gewoon pizzaOf ik ga boodschappen doen
Ik weet het ook niet, ik ga straks doelloos in de winkel rondlopen en hopen dat ik dan snel heb bedacht wat het gaat worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Wij hebben nog vanalles, maar volgens mij allemaal niet genoeg om iets lekkers en compleets mee te maken... Pasta, diepvriesspinazie en kruidenkaas, maar geen spekjes... of pasta, knakworstjes en sperziebonen, maar geen rode saus (alleen gezeefde tomaten, dus zou eventueel nog kruiden in kunnen flikkeren en het is wel saus)... Of gewoon pizzaOf ik ga boodschappen doen
Heb je geen Appie app?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik ga straks doelloos in de winkel rondlopen en hopen dat ik dan snel heb bedacht wat het gaat worden.
nee die heb ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je geen Appie app?Staat heel vaak wat lekkers tussen
Oeh, ook een goede! Maar ik heb nooit het geduld om die pootjes een half uur in de oven te hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef -moppie- het volgende:
ik heb het bedacht, kippenpootjes piri piri, aardappeltjes en sla.
Je mag toch niet zomaar een lease auto door een familielid laten rijden? Als je ruilt met een collega lijkt me dat de verzekering veel minder moeilijk doet als er iets mis gaat...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef r8v2 het volgende:
Lollers. Net een algemeen mailtje door het bedrijf of iemand voor 2 weken met iemand een auto wil ruilen. Wat wil het geval? Meneer heeft net een nieuwe lease-auto besteld (met trekhaak) maar heeft tijdelijk eentje zonder trekhaak. En hij moet op vakantie met de caravan.
Niet eens familie/kennissen hebben die je een auto willen lenen maar je collega's moeten vragen.
Onzin, maakt geen drol uit. Dingen zijn meestal oververzekerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Inu het volgende:
Je mag toch niet zomaar een lease auto door een familielid laten rijden? Als je ruilt met een collega lijkt me dat de verzekering veel minder moeilijk doet als er iets mis gaat...
Nou dat weet ik zo net nog niet, dat van iemand anders erin laten rijden dan he....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Onzin, maakt geen drol uit. Dingen zijn meestal oververzekerd.
Verzekeringstechnisch maakt het geen kont uit, wel kan het zijn dat de leasemaatschappij de voorwaarde stelt dat degene die hem leased de regelmatige bestuurder is. In het geval van 2 weken uitlenen is dat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet, dat van iemand anders erin laten rijden dan he....
je moet werken SQ, niet nu al internetzen...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik val om van de honger, zit een beetje op de htc-website te neuzen en ben nu ook in de sectie restaurants aanbeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |