Dertig niet, lijkt me ook niet goed privé. Maar er zijn van die dagen dat ik de 15 wel haal.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof jullie allemaal dertig keer per dag gebeld worden
gij natuurlijk wel met oew zakelijke nieuwe feun.......quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
jullie bedoelen in de badkamer of als je onder de douche staat???quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef r8v2 het volgende:
In de douche neem ik niet op, tenzij ik met iemand afgesproken heb thuis en ik eigenlijk te laat in de douche zit.
ik misschien 5 keer per week momenteel.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gij natuurlijk wel met oew zakelijke nieuwe feun.......
In de badkamer ja, ding onder de douche lijkt me niet helemaal slimquote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jullie bedoelen in de badkamer of als je onder de douche staat???
zeg dat dan.....quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
In de badkamer ja, ding onder de douche lijkt me niet helemaal slim.
ik wel..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
dan krijg je een hete,natte feunquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef FUFR het volgende:
mijn feun kan gewoon tegen bellen onder de douche.
natuurlijk haal ik mijn kop er dan effe onderuit..
welnee, heb ook maar kort haar dus de natheid valt dan ook wel mee..quote:
Je handen zijn dan niet nat en hitte bestaat ook niet in je badkamer of heb je het raampje altijd wagenwijd open??quote:Op maandag 4 juli 2011 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, heb ook maar kort haar dus de natheid valt dan ook wel mee..
Bier?quote:
1 ja maar hoes om telefoonquote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je handen zijn dan niet nat en hitte bestaat ook niet in je badkamer of heb je het raampje altijd wagenwijd open??
nou dat slecht slapen klopt wel, die andere dingen niet. Het is meer dat alles nieuw is voor me en dat mijn hersenen zoveel informatie moeten verwerken dat ze een beetje moe worden daarvanquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Bier?
Maar das idd wel kut aan nieuw werk, dat je nog niet helemaal relaxed bent, waardoor je niet goed slaapt, niet goed oplet, fouten maakt
Oh, als ik moe ben werken mijn hersenen maar halfquote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat slecht slapen klopt wel, die andere dingen niet. Het is meer dat alles nieuw is voor me en dat mijn hersenen zoveel informatie moeten verwerken dat ze een beetje moe worden daarvan
plastic zak? whehehequote:Op maandag 4 juli 2011 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
1 ja maar hoes om telefoon
2 valt reuze mee, douche met 38-40 graden
3 altijd!
ja da hoef ik niet te vragen das ok.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
plastic zak? whehehe
zullen we een keer een bbq date plannen dan bij ons of waar dan ook?
vraag maar even aan mevrouw
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja da hoef ik niet te vragen das ok.
maar de datum wordt wel problematisch, we bellen jullie wel.
Vanavond. en laat.
Vrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Wij hebben nog vanalles, maar volgens mij allemaal niet genoeg om iets lekkers en compleets mee te maken... Pasta, diepvriesspinazie en kruidenkaas, maar geen spekjes... of pasta, knakworstjes en sperziebonen, maar geen rode saus (alleen gezeefde tomaten, dus zou eventueel nog kruiden in kunnen flikkeren en het is wel saus)... Of gewoon pizzaOf ik ga boodschappen doen
Ik weet het ook niet, ik ga straks doelloos in de winkel rondlopen en hopen dat ik dan snel heb bedacht wat het gaat worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Wij hebben nog vanalles, maar volgens mij allemaal niet genoeg om iets lekkers en compleets mee te maken... Pasta, diepvriesspinazie en kruidenkaas, maar geen spekjes... of pasta, knakworstjes en sperziebonen, maar geen rode saus (alleen gezeefde tomaten, dus zou eventueel nog kruiden in kunnen flikkeren en het is wel saus)... Of gewoon pizzaOf ik ga boodschappen doen
Heb je geen Appie app?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik ga straks doelloos in de winkel rondlopen en hopen dat ik dan snel heb bedacht wat het gaat worden.
nee die heb ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je geen Appie app?Staat heel vaak wat lekkers tussen
Oeh, ook een goede! Maar ik heb nooit het geduld om die pootjes een half uur in de oven te hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef -moppie- het volgende:
ik heb het bedacht, kippenpootjes piri piri, aardappeltjes en sla.
Je mag toch niet zomaar een lease auto door een familielid laten rijden? Als je ruilt met een collega lijkt me dat de verzekering veel minder moeilijk doet als er iets mis gaat...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef r8v2 het volgende:
Lollers. Net een algemeen mailtje door het bedrijf of iemand voor 2 weken met iemand een auto wil ruilen. Wat wil het geval? Meneer heeft net een nieuwe lease-auto besteld (met trekhaak) maar heeft tijdelijk eentje zonder trekhaak. En hij moet op vakantie met de caravan.
Niet eens familie/kennissen hebben die je een auto willen lenen maar je collega's moeten vragen.
Onzin, maakt geen drol uit. Dingen zijn meestal oververzekerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Inu het volgende:
Je mag toch niet zomaar een lease auto door een familielid laten rijden? Als je ruilt met een collega lijkt me dat de verzekering veel minder moeilijk doet als er iets mis gaat...
Nou dat weet ik zo net nog niet, dat van iemand anders erin laten rijden dan he....quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Onzin, maakt geen drol uit. Dingen zijn meestal oververzekerd.
Verzekeringstechnisch maakt het geen kont uit, wel kan het zijn dat de leasemaatschappij de voorwaarde stelt dat degene die hem leased de regelmatige bestuurder is. In het geval van 2 weken uitlenen is dat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet, dat van iemand anders erin laten rijden dan he....
je moet werken SQ, niet nu al internetzen...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik val om van de honger, zit een beetje op de htc-website te neuzen en ben nu ook in de sectie restaurants aanbeland
dat bedoel ik dus..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Verzekeringstechnisch maakt het geen kont uit, wel kan het zijn dat de leasemaatschappij de voorwaarde stelt dat degene die hem leased de regelmatige bestuurder is. In het geval van 2 weken uitlenen is dat niet.
Nee, we hadden het over dit specifieke geval, niet in het algemeen. Die kerel moet niet huilen, of gewoon ff een trekhaak onder de leenauto laten schroeven.quote:
Jij had het over dit specifieke geval!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over dit specifieke geval, niet in het algemeen. Die kerel moet niet huilen, of gewoon ff een trekhaak onder de leenauto laten schroeven.
ik kan nog niet echt 8 uur per dag werken, moppie. En de site van htc/it bekijken valt niet echt onder lamzakken, maar is ook bijzonder nuttigquote:Op maandag 4 juli 2011 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je moet werken SQ, niet nu al internetzen...
Ja, en dit specifieke geval mag dus iedereen in die lease-auto karren en is Inu's argument invalid.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij had het over dit specifieke geval!
Ik kan al jaaaaren niet 8 uur werkenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog niet echt 8 uur per dag werken, moppie. En de site van htc/it bekijken valt niet echt onder lamzakken, maar is ook bijzonder nuttig
hoezo kan je dat niet, dat deed je hiervoor toch ook?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog niet echt 8 uur per dag werken, moppie. En de site van htc/it bekijken valt niet echt onder lamzakken, maar is ook bijzonder nuttig
jij denkt dat iemand na anderhalve dag in een compleet nieuwe onbekende omgeveving al voor vol kan meedraaien? Zou mooi zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 16:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoezo kan je dat niet, dat deed je hiervoor toch ook?
Niet als regelmatige bestuurder nee. Een keer twee weken wel. En anders veegt de rechter wel de vloer met de leasemaatschappij aan...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:49 schreef FUFR het volgende:
Van leaseauto ruilen is np
je vrouw laten rijden ook maar de buurman laten rijden mag alleen in uitzonderlijke gevallen.
lees ook es een leasecontract
Nee vol meedraaien niet maar in ieder geval wel je best ervoor doen en niet internetten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij denkt dat iemand na anderhalve dag in een compleet nieuwe onbekende omgeveving al voor vol kan meedraaien? Zou mooi zijn
Dan is ze dom. WA is WA, het is hier geen Amerikaquote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef -moppie- het volgende:
Collega van een vriend van ons had haar leasebak uitgeleend aan zwager, die maakt enorme schade en zij mag er zelf voor opdraaien.
Lezen is best belangrijk dus.
het is wel een amerikaans bedrijfquote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan is ze dom. WA is WA, het is hier geen Amerika.
OMG. Het wordt steeds erger hierquote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee vol meedraaien niet maar in ieder geval wel je best ervoor doen en niet internetten.
Ga niet zeggen dat ik nu ongelijk heb! Heb het beste met je voor.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG. Het wordt steeds erger hier!!!!!!!!
Inderdaad, net alsof dit topic godnondeju niet is gebaseerd op werk-internettende figurenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar onderling even 2 weken ruilen is absoluut geen probleemquote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Niet als regelmatige bestuurder nee. Een keer twee weken wel. En anders veegt de rechter wel de vloer met de leasemaatschappij aan...
nee zo werkt dat niet. leaserijder is niet de zwager.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan is ze dom. WA is WA, het is hier geen Amerika.
we nemen je alleen maar in bescherming sq...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
we nemen je alleen maar in bescherming sq...
wegwezen en werken, hups!
Ik neem aan dat je dat aan SQ vraagt!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Jezus, ben je ongesteld ofzo?.
*Pappafiguur meldt*
moet je gaan werken waar sku nu werktquote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Die overigens weer heerlijk te druk heeft gehad om te interneppen.
Sorry hoor maar niemand hier heeft enig recht van spreken...de meerderheid hier zit minsten 60% van de werktijd nutteloos te internetten, incluis mezelf.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry hoor maar niemand hier heeft enig recht van spreken...de meerderheid hier zit minsten 60% van de werktijd nutteloos te internetten, incluis mezelf.
C1000quote:
Niet op de 2e dag in je poeftijd! Maar ieder zijn ding!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry hoor maar niemand hier heeft enig recht van spreken...de meerderheid hier zit minsten 60% van de werktijd nutteloos te internetten, incluis mezelf.
en hoe is het minder erg als je niet in je proeftijd zit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet op de 2e dag in je poeftijd! Maar ieder zijn ding!
Inderdaad, we zitten vwb echt niet op een lijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
ach, als ik probeer uit te leggen hoe het echt zit luister je toch niet want je hebt allang je conclusie getrokken, dus verdere discussie lijkt me onnodig
goedemorgen y'all!
whehe, en jij zit?!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:29 schreef Inu het volgende:
[..]
en hoe is het minder erg als je niet in je proeftijd zit?
Ik zit in een stampvolle treinwat zijn mensen toch gemeen als het om een zitplek gaat
Ja, ik zat vanaf Rotterdam. En er ging net voor Rotterdam iemand aanstalten maken om te vertrekken, gaat die man die naast me stond heel moeilijk meer mijn kant op (het was veel logischer geweest om de andere kant op te gaan om diegene door te laten), zodat hij die plek kon nemen... zucht.. en op Rotterdam stapten er natuurlijk veel meer uit, dus kon ik alsnog gaan zittenquote:
precies. En ik ga er vanuit dat sq.zo onderhand wel weet wat ze wel en niet moet doen op kantoor. Daar heeft ze genoeg ervaring inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:05 schreef FUFR het volgende:
Ach.. als men maar zorgt de baan niet kwijt te raken door overmatig internetgebruik of door het werk te laten versloffen. verder kan het me eigenlijk mijn reet oxideren of jullie internetten .
BB...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
precies. En ik ga er vanuit dat sq.zo onderhand wel weet wat ze wel en niet moet doen op kantoor. Daar heeft ze genoeg ervaring in.
Maar dan nog is dat laatste zinnetje niet iets wat je over je vriendin op internet zet... behalve als SQ daar geen problemen mee heeft..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:33 schreef bleiblei het volgende:
W0t? Ik heb vertrouwen in der! Wat is daar mis mee? Ze is geen schoolverlater meer die niet weet wat niet kan en wat wel kan toch?
Ik snap em ook niet. Maar dat ligt natuurlijk aan onsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Ik snap je niet. Bedoel gewoon werkervaring
Je kan het ook heel anders lezen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Ik snap je niet. Bedoel gewoon werkervaring
het ligt inderdaad nooit aan gullie he lieverdjes...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
maak je maar geen zorgen moppie, zoals ik al zei maak je er toch wel je eigen verhaal van![]()
waar slaat dat nou weer op? Ik vertel jou A, jij maakt er B van en vervolgens ben ik gek?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het ligt inderdaad nooit aan gullie he lieverdjes...
Laat ik nog 1 ding zeggen. Als ik als leidinggevende zou zien dat iemand op dag nr. 2 zit te internetten en te mauwen dat het allemaal zoveel is dan weet ik niet of diegene de persoon zou zijn die ik zocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? Ik vertel jou A, jij maakt er B van en vervolgens ben ik gek?
anyway, mijn sigaret is op en de discussie kansloos, dus ben er weer weg van
Dat is heel iets anders en ik hoop het ook voor je!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik vatte het dan idd verkeerd op... en moppie is niet der vriend
Maar moppie, helaas ligt verlenging of niet niet aan het hoeveelheid geinternet.. iig, hier niet... hier is gewoon geen geld en moeten ze een boel goede mensen laten gaan... zoals fufr zei, zolang het werk er niet onder lijdtmaar ik hoop nog steeds dat ik verlenging krijg, ook al internet ik regelmatig
Als je workaholic bent en alleen maar aan geld/promotie denkt wel ja. Anders denk je gewoon, jeej, weer een dag 8 uur geslaafd, en nu ga ik iets leuks doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:57 schreef -moppie- het volgende:
En dan nog bij een nieuwe baan moet je vol enthousiasme meekijken, aanhoren, proberen zelf te doen en dan 's avonds uitgeblust op de bank ploffen omdat het allemaal druk is.
dan probeer je in ieder geval je proeftijd door te komen en te zorgen dat je een contract voor onbepaalde tijd krijgt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als je workaholic bent en alleen maar aan geld/promotie denkt wel ja. Anders denk je gewoon, jeej, weer een dag 8 uur geslaafd, en nu ga ik iets leuks doen.
True. Kun je nog steeds wel internetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan probeer je in ieder geval je proeftijd door te komen en te zorgen dat je een contract voor onbepaalde tijd krijgt.
Ik ben een leidinggevende en ik vind het belangrijker dat nieuwe mensen snel up to speed zijn en nog belangrijker dat mensen doen wat ze moeten doen. Maar daarom ben ik leidinggevende en jij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat ik nog 1 ding zeggen. Als ik als leidinggevende zou zien dat iemand op dag nr. 2 zit te internetten en te mauwen dat het allemaal zoveel is dan weet ik niet of diegene de persoon zou zijn die ik zocht.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben een leidinggevende en ik vind het belangrijker dat nieuwe mensen snel up to speed zijn en nog belangrijker dat mensen doen wat ze moeten doen. Maar daarom ben ik leidinggevende en jij niet.
vertel je dit thuis ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben een leidinggevende en ik vind het belangrijker dat nieuwe mensen snel up to speed zijn en nog belangrijker dat mensen doen wat ze moeten doen. Maar daarom ben ik leidinggevende en jij niet.
roken onder werktijd!?!?! ook dat nog! Branden in de hel zul jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik vatte het ook niet echt negatief opmaar hebben jullie het nou nog steeds hierover?
Disclaimer: ik sta ff te roken buiten, voor wie zich meteen op wou naaien over mijn internetgebruik.
nietes, is afgestemd op de gebruikerquote:
quote:
Ik neem wel eens J.'s telefoon op jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Thuis is thuis en werk is werk.
Of neem jij thuis ook de telefoon op voor Colt.
Ikke wel, jij niet voor SQ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Thuis is thuis en werk is werk.
Of neem jij thuis ook de telefoon op voor Colt.
quote:
Maar dat doe ik natuurlijk ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, jij hoort thuis boeken te demonteren en digitaliseren.
Ja, zolang mijn werk er niet onder lijdt mag datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan heb jij ook nog tijd om de telefoon op te nemen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zolang mijn werk er niet onder lijdt mag dat
Ik zit hier echt met dikke panda ogenGister heel gezellig concert in het park gehad en maar 2 biertjes op, maar het komt hard aan
Dan zou ik een groter huis nemen als ik jullie was..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Why should I?
Daar hebben we mensen voor.
Meer zo, maar dan natuurlijk ipv door make-upquote:
Je kan toch met een ander domain admin account erin?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Meer zo, maar dan natuurlijk ipv door make-up
[ afbeelding ]
En een van de Vietnamezen heeft het wachtwoord van de server veranderd omdat ie is ontslagen![]()
Geen idee, dat zit allemaal in Vietnam, ik hoef er alleen een zipje af te halen... maar ze zijn ermee bezig.. Ondertussen ben ik mn mailbox aan het opruimenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:14 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Je kan toch met een ander domain admin account erin?
"ik maak er een eind aan" muziekquote:
quote:
T1-bus hebben hebben hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef bleiblei het volgende:
Hoe vet!![]()
[ afbeelding ]
Past alleen niet binnen mijn verzameling.
Deze is ook wel erg tof, en past weer wel in de verzameling![]()
[ afbeelding ]
en ze trekken je dixie aan een touwtje mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
mondieu, wat lopen mijn collega's stevig door. Al mijn make-up er af gezweet onderhand
disclaimer: ik zit ff te poepen
ja? ik merk er helaas niks van..quote:
show me or you did notquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
Daarom heet dat appartementencomplex dus zo. Volgens mij had ik dat al een keer gewikipediat.
Ambtenarenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje door het bos gewandeld
met dr appelquote:
nee een echte appel.quote:
je kent ze toch wel, van die ambtenaren die met een appel rondlopen in da woodsquote:
Oeh, ik heb ook ooit knoflooksaus op!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik had gister een een panini kip-shoarma. Met knoflooksaus.
En ik maar met de feun rondsjouwen.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef FUFR het volgende:
Moppie, gisteren kwam het niet tot bellen want vrouw is in slaap gevallen en ik....per ongeluk ook na mijn bijna-dood ervaring in het zwembad.
vanavond trekken wij onze kalenders!
Wil je weer terug?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:27 schreef -moppie- het volgende:
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)mer-2/fotos/#foto-13
Nog in geen 2,4 miljoen jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als ik dat krijg wel.... dus kom maar op
heb ik altijd al gezegdquote:
Als ik naar huis ga is het hier uitgestorven. Voor 8.30 ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
van die collega's die om 7 uur beginnen en er nog steeds zitten als jij naar huis gaat. Ik heb er weer 1
en om de opmerking alvast voor te zijn, ik heb ruim 8 uur gewerkt vandaag
Op het moment dat je het realiseert en het zo opnoteert lijkt me wel duidelijk dat het me ook irriteert/verveelt jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
r8al, vind je dat oprecht vervelend? Of is het meer de realisatie?
ga een hobby doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Op het moment dat je het realiseert en het zo opnoteert lijkt me wel duidelijk dat het me ook irriteert/verveelt ja.
Jeuk! Hier is het niet zo druk ivm vakanties...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
het was vanmorgen om kwart voor 8 al ochtendspits hier op de fietsroute
Hobby doe ik al genoeg. Ik wil best een vrouw nemen maar ze willen mij niet nemen. En nee, geen webshopquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga een hobby doen!
Of neem een vrouw!
Of eh, begin een webshop!
ho ho, ik en mops zijn erbij gekomtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef r8v2 het volgende:
Ik zat net even wat EHV-topics uit eind 2006 te lezen. En eigenlijk is er nog geen fuck veranderd. Geen relatie, geen werk van wat ik denk, jeu. Zelfde kliek vrienden. Bweuh.
*in een hoekje gaat krassen.
Ik wil er om 8.25 niet eens uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
zal ff wennen worden voor mij, om kwart voor zeven uit bed ipv om 8 uur. Gelukkig is het zomer
we zullen voor je klappen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
van die collega's die om 7 uur beginnen en er nog steeds zitten als jij naar huis gaat. Ik heb er weer 1
en om de opmerking alvast voor te zijn, ik heb ruim 8 uur gewerkt vandaag
ook interactieve / sociale hobby?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Hobby doe ik al genoeg. Ik wil best een vrouw nemen maar ze willen mij niet nemen. En nee, geen webshop.
met je vadsige hoofdquote:
half 8-acht uur, eerder kom ik er niet uit.quote:
ik hoop wel meer eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
we zullen voor je klappen.
overigens hebben 1 miljoen andere mensen ook 8 uur gewerkt vandaag.
mja, denk het bij nader inzien ook..quote:
mijn tandarts heeft ook bruine tandenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef r8v2 het volgende:
En hoe ironisch. Ik kan wel goed een luisterend oor bieden voor mensen die wel neuken, doen wat ze leuk vinden qua werk en ook nog veel sociale contacten hebben.
maar niet met jou willen neukenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:23 schreef r8v2 het volgende:
En hoe ironisch. Ik kan wel goed een luisterend oor bieden voor mensen die wel neuken, doen wat ze leuk vinden qua werk en ook nog veel sociale contacten hebben.
pm je banknummer maar ff, en de totaalkosten inclusief verzendenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef FUFR het volgende:
[TK] ongesteld-rood en vies-groene kleurstof.
en zich maar afvragen waar het mistroostige gevoel vandaan komtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef r8v2 het volgende:
Tijd voor naar huis. Waar ik ik weer kan wachten totdat ik morgen mag werken.
gek mens, je haalt het maar op of je laat die BB maar in zunne vulva springen, wordt anders veuls te duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pm je banknummer maar ff, en de totaalkosten inclusief verzenden
misschien moet je toch die burial cd downloaden, past wel bij je mistroostigheidquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef r8v2 het volgende:
Tijd voor naar huis. Waar ik ik weer kan wachten totdat ik morgen mag werken.
De vulva is er nog niet en ze passen toch wel door de brievenbus? Besides, ik weet niet of ik wel bij jou thuis mag kommequote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
gek mens, je haalt het maar op of je laat die BB maar in zunne vulva springen, wordt anders veuls te duur.
nou ja zeg, does nie zo belachelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vulva is er nog niet en ze passen toch wel door de brievenbus? Besides, ik weet niet of ik wel bij jou thuis mag komme
doet ie dat echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:16 schreef FUFR het volgende:
Ja wtf dat breng je zelf mee.
neem een voorbeeld aan colt !!
maar er is nog bier ziet ik
Ach hij heeft aan een klein kratje genoeg! Makkelijk mee te nemen! Hoeven de wijndrinkers niet voor hem te sjouwenquote:
Je had de ramen open?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:23 schreef r8v2 het volgende:
In de auto helemaal los gaan op Toto. Vervolgens 5 mensen raar naar je zien kijken
.
Nu BBQ.
brengt ie eten mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
schilder zou tussen 5 en 6 komen, zit dus al frigging anderhalf uur te wachten en ik heb honger
idd, stop dan gewoon die hele seriequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef bleiblei het volgende:
Kutcher ipv sheen in 2 and a half man. Wat een farce
Kuthuilliequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef FUFR het volgende:
wie is toch die fokker die ons dagelijks voor kuthuilies uit komt maken
kuthelliemonder!quote:
PICSquote:
zeker zich aan laten duwen door een negerquote:
janksmoelquote:
Neucklozequote:
mwah kun je hier ook oplopen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef r8v2 het volgende:
Dat krijg je er van als je als kunsthippiefotograaf naar al die bananenrepublieken wil.
daar is vast de KM stand van teruggedraaidquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Zijn zus is best okay.
Onvoorstelbaar maar waar.
ik gleuf het niet, it's a trapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Zijn zus is best okay.
Onvoorstelbaar maar waar.
en altijd binnen gelegenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar is vast de KM stand van teruggedraaid
en je piemel terug in je broek moest stoppen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef FUFR het volgende:
Daar lag ik dan op dat warme witte strand met allemaal mooie deernes en veel eten. begint er ineens iemand de reveille te spelen!
ik zo van wtf mongool ! maar dat hielp niks.
toen zei J. dat ik de wekker uit moest zetten..
nee! kreeg gisteren onverwacht visite en die bleven lang..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en je piemel terug in je broek moest stoppen.
heb ik een telefoontje gemist gisteravond??
oh en moppie...ik slaap naaktquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en je piemel terug in je broek moest stoppen.
heb ik een telefoontje gemist gisteravond??
quote:
Of dat je hem dan half uitpoept en breekt en gewoon weer verder groeitquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:44 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, een lintworm is goed voor de lijn, niks mis mee.
Hoop alleen voor haar dat het niet kriebelt bij de anoes.
Goedemorgen, ik wil bbcen vandaag maar ik mis de zon nu al
Dat klopt, dus R8 zeg eens tegen je zus dat ze niet meer in de zandbak moet spelen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Of dat je hem dan half uitpoept en breekt en gewoon weer verder groeit
Trouwens, je hoeft voor een lintworm niet echt naar tropische oorden volgens mij, een gore zandbak in Nederland is ver genoeg...
dan is het een konspieratie want ik weet dat ook van die zandbakken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef Inu het volgende:
Oh, net ge-editWikipedia zegt niks over zandbakken, dus misschien was dat een list van mijn moeder zodat ik vaker mn handen waste
en gewone wormen kan je krijgen als je bijvoorbeeld groente en fruit niet goed schoonmaakt voordat je het in de mond stopt!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef Inu het volgende:
Oh, net ge-editWikipedia zegt niks over zandbakken, dus misschien was dat een list van mijn moeder zodat ik vaker mn handen waste
4 dagen per week werken dus, lekker lang weekend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef Inu het volgende:
Ik heb besloten dat ik, omdat ik pas in oktober weer echt vrij kan nemen, de rest van de zomer mijn werk-vrijdagen vrij neem
En ik heb net uitgerekend dat als ik de rest van het jaar elke werk-vrijdag vrij neem (ik werk 36 uur), plus de week tussen kerst en O&N, ik nog 10 dagen overhebquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
4 dagen per week werken dus, lekker lang weekend.
goed bedacht!
Of juist wel en willen ze ervoor waken dat mensen het opsparen en na 5 jaar zeggen dat ze een jaar 'vakantie' nemen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
zo erg is dat niet voor het bedrijf anders lieten ze het niet toe denk ik.
Ja, je mag nu ook niet meer dan 10 dagen meenemen om zulke dingen tegen te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of juist wel en willen ze ervoor waken dat mensen het opsparen en na 5 jaar zeggen dat ze een jaar 'vakantie' nemen.
hoeveel vakantiedagen heb je per jaar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, je mag nu ook niet meer dan 10 dagen meenemen om zulke dingen tegen te gaan
das overal toch, landelijk besluit?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, je mag nu ook niet meer dan 10 dagen meenemen om zulke dingen tegen te gaan
36 ofzo... maar wij hebben een contract voor iets minder uren dan we werken, zodat je er dus zoveel krijgtquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoeveel vakantiedagen heb je per jaar?
Nou, lekker toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:42 schreef Inu het volgende:
[..]
36 ofzo... maar wij hebben een contract voor iets minder uren dan we werken, zodat je er dus zoveel krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |